Mazda 3: diesel versus benzín

31 fotografiíMazda 3

Tak co je pro řidiče lepší? Nová Mazdy 3 se základní šestnáctistovkou nebo silná dieselová motorizace?

Diskuze

23 komentářů

    Vašek

    Ja osobne vidim kompromis mezi vykonem a ovladatelnosti v benzinovem dvoulitru. Co vy nato?

    gkaga

    Ja osobne vidim zaujatost redakcie na benziny.Este nikdy tu proste nevyhral diesel.Dokazete len zhadzovat veci ktore sa vam napacia vkuse do zatratenia. Vasa zaujatost voci Porsche,benzinom a nemeckym autam je prinajmensom velmi citelna.

    gonza

    Je docela logické že, vyhrává benzín, protože většinou nabízí lepší zábavu, zvuk atp. Když někdo bude chtít tahat přívěs, těžko si koupí benzín, ale sáhne po naftě, to je pracant a né sportovec.(vyjma 535d kde je motor skvělý).. To že vychvalují německá auta neznamená že jsou vůči nim zaujatí, čí že je dokonce automobilky podplácí, ale napadlo Vás že můžou být lepší? Chápu, že když někdo šlápl vedle a koupil 307 tak pak nadává že redakce nevychvaluje jeho auto. Také by mě to štvalo:-)

    S přáním hezkého dne

    turbo

    souhlasim,ze jediny auto s dieselem,se kterym bych se nestydel zavodit,je prave ta 535d

    WinDiesel

    Přečti si test Jaguaru XF 3,0 D. Lepší než BMW. Subaru s boxerem dieselem je vynikající. A mohl bych jmenovat další.

    WinDiesel

    Máš pravdu, zaujatost redakce je zjevná, třeba ta zmínka i o jiných autech s benzínech v poslední větě.

    Já už jsem si zvykl ale pořád se chechtám jak se ti ubožáci redaktoři vyžívají v "tvrdých plastech", ve "slícování" a v "hlučných a těžkých dieselech". Když se řekne že diesel v M3 je hlučný, nikdo o tom nezapochybuje, protože diesely kdysi hlučné skutečně bývaly.

    Naštěstí existuje časopis Autodiesel, kde se o autech nelže. Špatné je špatné a dobré je dobré a basta. Pro nějaká tendenční hodnocení tam není místo.

    gkaga

    Auto nemam a 307 ku som si nekupil takze tvoj humor nema opodstatnnenie a naco kurva potrebujes tolko zabavy v rodinnom aute doprdele preco tu debilnu zabavu tlacite vsade…. Ked si chcem kupit zabavne auto tak si kupim zabavne auto inej kategorie….

    Slepý io

    Rodinne auto, hmm 😀 No neva, pointa je v tom, ze pokud chces nudne auto, vyber je opravdu veliky, takze nevim co se tu cilis ze nekdo taky vyrabi auta zabavna. Ja se teda v zivote nikdy nudit nechci, ani za volantem, ni v praci ci s zenou v posteli. Muj zivot ma mnohem vetsi hodnotu..

    Charger

    Vaše úvaha je úplně špatná, nejde o to aby se člověk v rodinném autě bavil jak v Caterhamu, ale jde o to aby i to rodinné auto dělalo cestu příjemnější a né příšerně nudnou.

    FailDiesel

    plasty sem plasty tam… nafta stejně patří do pracovního stroje a ne do osobního auta

    Autodiesel? Určitě masturbuješ nad obrázkem audiny ftédéíčku, co?

    Jenyk

    Jsi vedle jak ta jedle, je to vynikající časopis plný mimořádně zajímavých faktů, který nic nezakrývá, je velmi otevřený a když je něco zmetek, tak se to tam dozvíš.

    Ronick

    V M3 nafta nikdy nebyla, není a doufám, že nikdy nebude. V M3 je vosmihrnek a má 420 kobyl 🙂

    Andrew

    Hehe už jen z toho názvu naprosto nepochybuji o nezaujatosti tohoto média a tomu "Špatné je špatné a dobré je dobré" bezmezně věřím 😀 Škoda, že už od tebe to znělo jako ironie…

    WinDiesel

    Jsi na omylu, Autodiesel vůbec o benzínech nepíše, takžedost dobře nemůže být tendenční. Prostě píše jen o dieselech a nemilosrdně kritizuje špatné diesely a chválí dob ré diesely. Toť vše. je vidět že jsi Autodiesel nikdy nečetl.

    hanz

    M3- diesel????…. to vazne existuje???? jo a AUTODIESEL urcite bude super objektivny ved to uz znie s jeho nazvu, nikto tu nespochybnuje kvality dieselu, ale sportovec to rozhodne neni…aj ked si to niektory majitelia TDIcka zelaju…

    WinDiesel

    Jsi na omylu, Autodiesel vůbec o benzínech nepíše, takžedost dobře nemůže být tendenční. Prostě píše jen o dieselech a nemilosrdně kritizuje špatné diesely a chválí dob ré diesely. Toť vše. je vidět že jsi Autodiesel nikdy nečetl.

    Al-2.6 v6

    Jó a ty jezdíš TDI-čkem že

    Slepý io

    Ano ano, na pohled tvrde plasty 😀 Pratele, proberme se. Plasty by mely byt mekke v mistech kde hrozi kontakt s posadkou – to je nejdulezitejsi. Ostatni je uz jen zalezitost urciteho fetise, kterym trpi ocividne cim dal vice lidi. Kazdopadne naznacit ze interier v Meganu je o tridu vyse, to chce hodne velky ranec odvahy. A nevkusu. A srovnavat vasnivy design Mazdy s ubohou nudou VW..jednoduchost proste v dnesni dobe vitezi, bohuzel.

    Andrew

    Interiér Golfu je precizní, ale k uzoufání nudný. Když jsem o Golfu uvažoval, byl to paradoxně interiér, který mě odrazoval nejvíce, hned po jeho pověsti auta pro tunery. Bohužel… A v interiéru z měkčených plastů se člověk cítí líp. Minimálně já a pochybuju, že jsem sám.

    Sedvo

    Já nějak nevím, ale pokud mi auto v interiéru nevrže, tak je mi jedno jaké ty plasty jsou. Neplazím se po nich, nesedím na nich a neolizuji je, tak o co těm lidem jde?

    Zdenek

    Vzhled interiéru auta je jedna z věcí, která se nedá změřit, ale vždy jke posouzením subjektivního názoru. Proto by se testující redaktoři měli ve svých závěrech oprostit od slůvek jako je "předpotopní" či "lacině vyhlížející". Mně osobně se interér M 3 moc líbí a nelíbí se mi interiér vozidel koncernu VW, i když je možné. že auta jako taková nejsou špatná. Měkčený plast má být na opěrkách loktů a na středovým tunelu z boku, ale jinak nevidím jedinej důvod proč by měl být jinde. Samozřejmě, že kdyby byla přístrojová deska celá v pravé kůži, potom bych by to bylo opravdu o něčem jiném, ale takhle? Naštěstí takovej názor nemám jenom já, jinak by se M 3 mezi novináři nestalo autem roku 2009.

    Permon

    …. ? Autem roku mezi novinari je M3? Ja myslel, ze M6….

    Stax

    na zaklade hore-napisaneho mam na zaklade vahy na prednej naprave ocakavat ze MPSo(odhliadnuc od diferencialu) bude menej zabavne ako 1.6 benzin a porovnatelne so 150konovym dieslom?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist