Lotus v Paříži: Nový Esprit a čtyřdveřový supersedan
Elise, Elite, Esprit, Elan a Eterne - napadají vás ještě další jména na E? Na pařížském stánku kdysi skromné automobilky najdete všechna.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Elise, Elite, Esprit, Elan a Eterne - napadají vás ještě další jména na E? Na pařížském stánku kdysi skromné automobilky najdete všechna.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Alespon tak jak jsme Lotus doposud znali.
Na jednu stranu je to pochopitelny,vzhledem k dobe a vsem tem kotrmelcum,ktery ted automobilovej svet dela.Dalo se to predpokladat a vlastne proc ne.
Supersport vazici 1600 kg nejni nic spatnyho a v nabidce by se pekne vyjimal (koneckoncu ani puvodni Esprit s 1220 kg nebyla zadna musi vaha),sedan a GT se da taky pochopit opet ve vztahu k dnesni dobe a nutnejm vydelkum.
Ale at paneboze naprosto neupoustej od puvodniho konceptu a Elise,Exige nechaj tak jak je..Kupce si najdou,vsichni je maj radi tak jak jsou,tak proc je zbytecne nicit a pridavat kila 🙁
Dalsi dukaz toho,ze nejlepsi auta (v pravem slova smyslu a tak jak je zname) byly vyrobeny….Skoda
Ano, takhle tady brečí každej. Proboha, dejte Lotusu ty tři roky. Jestli se značka vyvíjí, tak ať se vyvíjí. Bude na lidech, jestli dobře nebo špatně. BMW se taky vyvjelo a když všichni skákali po X modelech, tak to byl asi správnej vývoj. My nadšenci značku neuživíme. A já Lotusu věřím….