kottas-toyota-hilux-dokazuje-ze-reklama-dnes-nemusi-byt-stupidni.jpg

Kottás: Toyota Hilux dokazuje, že reklama dnes nemusí být nutně stupidní

Toyota Hilux

Udělat dnes nápaditou a neokoukanou reklamu je pěkný oříšek. Všechno dnes musí být hlavně free, cool a in, o autech to platí dvojnásob. Jaké překvapení je sledovat tuhle povedenou reklamu na Toyotu Hilux.

Diskuze

6 komentářů

    Jan

    Nesnáším zarostlé dřevorubce. Nejraději bych je nakopal do koulí.

    XXX

    Kdo ti brání, tak nekecej a nějakýho si najdi, když tě jejich koule tak přitahujou.

    jzk

    … taková nevhodna reklama nabadajici k tomu aby se ridic pri rizeni nevenoval rizeni…
    Ale stejne mnohem lepsi reklama na hilux je tahle stara: https://www.youtube.com/watch?v=lngBp3sTsho 😀

    Strejda Dopravní Poradce

    Akorát si nejsem jist, že Poláci vnímají konotaci na „císařovy nové šaty“… 😀

    Hrošan

    souhlasím s Vámi, u té staré jsem se zasmál (což se u nových reklam fakt nestává, pokud teda nepočítám „smích nad trapností“), a ta nová, kterou chválí pan Kottás, se mi tak nějak nemá čím líbit – proti nápadu (hlavní pointa) nic, ale dřevorubec (nebo „zálesák“ – profesí či přesvědčením) ta postava v reklamě nebude – spíš měšťák (říkávalo se „lufťák“), kterej chystá trochu dřeva do krbu na to až se spolu s tou, co za ní jede, večer (v noci) vrátí (srub půjčenej, asi od reklamky – naaranžování věcí jak ve výloze obchodu) 🙂 Svědčil by tomu i ten „dřevorubeckej vohoz“ koupenej na efekt v nejbližším obchodním centru cestou ke srubu 😀 Pravda ale je, že najít reklamu, která potěší, je těžký (reklamám se raději vyhýbám jak to jen jde).

    Hrošan

    a jsou polské „nové šaty krále“ to samé, co známe u nás jako „císařovy nové šaty“? Pokud ano, tak to nechápu. To by v tý reklamě měl jít spíš pěšky, ne, kdyby šlo o „císařovy nové šaty“, ne? 😀 Nebo mi něco uniká? Nejsem bystrý jako nějaký „kreativec“ z reklamní branže 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist