Kottás: Toyota Hilux dokazuje, že reklama dnes nemusí být nutně stupidní
Toyota Hilux
Udělat dnes nápaditou a neokoukanou reklamu je pěkný oříšek. Všechno dnes musí být hlavně free, cool a in, o autech to platí dvojnásob. Jaké překvapení je sledovat tuhle povedenou reklamu na Toyotu Hilux.
Nesnáším zarostlé dřevorubce. Nejraději bych je nakopal do koulí.
Kdo ti brání, tak nekecej a nějakýho si najdi, když tě jejich koule tak přitahujou.
… taková nevhodna reklama nabadajici k tomu aby se ridic pri rizeni nevenoval rizeni…
Ale stejne mnohem lepsi reklama na hilux je tahle stara: https://www.youtube.com/watch?v=lngBp3sTsho 😀
Akorát si nejsem jist, že Poláci vnímají konotaci na „císařovy nové šaty“… 😀
souhlasím s Vámi, u té staré jsem se zasmál (což se u nových reklam fakt nestává, pokud teda nepočítám „smích nad trapností“), a ta nová, kterou chválí pan Kottás, se mi tak nějak nemá čím líbit – proti nápadu (hlavní pointa) nic, ale dřevorubec (nebo „zálesák“ – profesí či přesvědčením) ta postava v reklamě nebude – spíš měšťák (říkávalo se „lufťák“), kterej chystá trochu dřeva do krbu na to až se spolu s tou, co za ní jede, večer (v noci) vrátí (srub půjčenej, asi od reklamky – naaranžování věcí jak ve výloze obchodu) 🙂 Svědčil by tomu i ten „dřevorubeckej vohoz“ koupenej na efekt v nejbližším obchodním centru cestou ke srubu 😀 Pravda ale je, že najít reklamu, která potěší, je těžký (reklamám se raději vyhýbám jak to jen jde).
a jsou polské „nové šaty krále“ to samé, co známe u nás jako „císařovy nové šaty“? Pokud ano, tak to nechápu. To by v tý reklamě měl jít spíš pěšky, ne, kdyby šlo o „císařovy nové šaty“, ne? 😀 Nebo mi něco uniká? Nejsem bystrý jako nějaký „kreativec“ z reklamní branže 🙂