Konec motorů Pumpe-Düse
Zajímavosti o autech
Oblíbený systém VW čerpadlo-tryska se blíží ke svému konci. Od roku 2007 bude německá skupina používat výhradně common-rail.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Oblíbený systém VW čerpadlo-tryska se blíží ke svému konci. Od roku 2007 bude německá skupina používat výhradně common-rail.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dnes už tomu je jinak… čerpadlo tryska se používá i dnes a VW Jetta s timto motorem se umistil mezi prvnich deset mist o nejekologictejsi vozidlo ve stredni tride. CO2 prodokuje 122g/km. Jak je tomu s pevnými částicemi to netuším. Rozhodne by ale byla skoda kdyby tyto motory vymizely. Ty motory maji opravdu skvely vykon a poslusne se nechaji precipovat. Potom z toho ale nekdy vznikne dymovnice.