Konec motorů Pumpe-Düse
Zajímavosti o autech
Oblíbený systém VW čerpadlo-tryska se blíží ke svému konci. Od roku 2007 bude německá skupina používat výhradně common-rail.
Grand Prix České republiky 2021 bohužel nebude, situace je složitá
Takhle velkou a chytrou televizi doma nemáte. Němci udělali displej přes celou šířku auta
Běžkaře i milovníky zasněžených výhledů čeká na Dolní Moravě zimní království
Test Hyundai i30 N Project C, extrémního hot-hatche, který se vyrábí v Česku
Octavia všem ukázala záda, vyrovná se jí jenom šest vozů na světě
Test BMW Z4 sDrive20i, základní verze s manuální převodovkou
Auto spojené přes aplikaci: Konektivní služby usnadňují každodenní používání vozu
Zajímavosti o autech
Oblíbený systém VW čerpadlo-tryska se blíží ke svému konci. Od roku 2007 bude německá skupina používat výhradně common-rail.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dnes už tomu je jinak… čerpadlo tryska se používá i dnes a VW Jetta s timto motorem se umistil mezi prvnich deset mist o nejekologictejsi vozidlo ve stredni tride. CO2 prodokuje 122g/km. Jak je tomu s pevnými částicemi to netuším. Rozhodne by ale byla skoda kdyby tyto motory vymizely. Ty motory maji opravdu skvely vykon a poslusne se nechaji precipovat. Potom z toho ale nekdy vznikne dymovnice.