Jak si užít (a přežít) okruhový den – kapitola I.
poradna
I u nás se dá celkem dobře svézt po uzavřené trati závodního okruhu. Pojďme se ale nejprve podívat na samotnou přípravu, než vůbec začneme.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
poradna
I u nás se dá celkem dobře svézt po uzavřené trati závodního okruhu. Pojďme se ale nejprve podívat na samotnou přípravu, než vůbec začneme.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No, mozna bych to rozvedl. Na okruhu jsou sice vetsi absolutni hodnoty sil pusobicich na napravy, ale vzhledem k tomu, ze (pokud neni ridic uplny kreten) je na vse spousta casu a hlavne tam nejsou diry a jiny zajimavosti tak auto dostava daleko mensi cocku nez nekde na okresce. Vse je krasne plynule , na vse je spousta casu, vse je jednoznacne definovane (jeste 100 metru plny a pak na brzdach zatoc). Zadny vole dira, zabradli, spadlej strom, bacha liska
No záleží na tom, jak po tý okresce jezdíš. Pokud jako na erzetě, pak platí co jsi napsal. Pokud normálně, jen trochu svižněji, pak jsem toho názoru, že na okruhu auto skutečně trpí víc…
Něco jsem takhle najezdil, tak bych ještě pár drobností dodal. Třeba, že neni od věci si předem důkladně zkontrolovat rezervu, případně vzít víc náhradních kol, pokud jsou. S tím souvisí mít taky funkční ozkoušenej hever a pořádnej klíč na kola. Taky se mi osvědčilo mít u sebe olej na dolití, kterej zrovna v motoru mám a něco fridexu nebo destilky do chladiče. Některý vehikly při drsnějším nasazení olej požerou a občas se může stát, že se přehřeje voda, trochu se vyvaří a je potřeba dolejt. Zvlášť na takovejch okruzích, jako je třeba Sosnová, kde se jede docela pomalu a chladič tolik nemusí stíhat. V horšim počasí je taky dobrý mít teplý oblečení, protože v praxi toho člověk víc nazevluje venku u aut, než v autě.
Jo a ještě lepící pásku – ameriku a vázací drát. Ať se daj na místě zflikovat ty uražený nárazníky a vypadlý světla… 😀
I kdyz jedu svizneji nebo na krev tak porad jsou tam ty veci co jsem popsal. Okruh ma proste lepsi kvalitu asfaltu, neni tam od vcera prekvapeni v podobe diry, zadne auto v proti … Nevim jak moc nazyvat trochu sviznejsi jizdu nejakym superzazitkem a psat o tom clanek. Bohuzel zijeme v dobe, kdy auta na 4/10 neprekypuji bujarosti a tak je trocha toho tepma zapotrebi
na okruhu dostava auto 100% vetsi cocku – gumy, brzdy, motor, prevodovka. a obrubniky taky nejsou uplne hladky….