Jaguar XJ 5.0 V8 S/C Supersport
17 fotografiíJaguar XJ
Jako první internetový magazín v Česku jsme vyzkoušeli novou generaci velkého Jaguaru! Ale že bychom z něj byli nadšením bez sebe…
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíJaguar XJ
Jako první internetový magazín v Česku jsme vyzkoušeli novou generaci velkého Jaguaru! Ale že bychom z něj byli nadšením bez sebe…
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Osobne si myslim ze s tou dradiciou a dradicionizmom dramatizujete, ze zakaznici aj v tom segmente su za inovacie, pravda ukaze pri predajoch. Radsej kompresor od Jaguaru ako nemecky ubersedan.
A nejlepší ze všeho je, když si redaktor jako měřítko srovnání pamatuje maximálně tři roky dozadu. Takto provedený design palubní desky (myslím horní linii) má celá řada vozů 80. let. Přijde mi to podobné, jako když pisálci kritizovali nástup éry zadních klik do C sloupků jako jako kopii Alfy, zatímco v 80. a 90. letech s tímhle řešením jezdilo více vozů. To ještě nebyli na světě a povrchní zájem o automobilovou branži jim ani ve věku internetu nedovolí studovat dál v historii.
A dále vážený pane Redaktore, toto auto není spotřebka, abyste ho jako spotřebku hodnotil. K němu se vyvíjí vztah po celou tu dobu, kdy na něj několik, často i desítek, let budujete společenské postavení a plníte konto. Jsem přesvědčen, že tenhle základní předpoklad pro osobní rovinu vnímání vztahu s vozem této kategorie u Vás není splněn. Stejně tak jsem přesvědčen, že majitele XJ rozhodně nebude trápit, že je nějaká křivka podobná něčemu od značky Opel. Takový majitel je totiž nad věcí, nečte bludy, ale rovnou navštěvuje showroom s vozy své kategorie, vozy jiné než luxusní značky jsou pod prahem jeho rozlišovací schopnosti. Tak se ptám, pro koho jste tu kritiku vlastně napsal?!
Jednoduše by se dalo říct, že tradiční design bylo poslední, co u Jaguaru drželo zbytek zákazníků. Tohle nafouklé Mondeo už k tomu nikoho nepřemluví, když ani tentokrát nemá auto lepší výkony, jízdní vlastnosti, ergonomii nebo výbavu proti německé konkurenci.
"Tak se ptám, pro koho jste tu kritiku vlastně napsal?!"
Jasně, podle logiky 99% procent čtenářů je každej článek hned zaplacenej a psanej na objednávku BMW nebo Audi… Bože!
Mě osobně se Jaguar XJ nelíbí a i když nepochybuji o jeho technice, stejně bych si ho nekoupil. Věřím autorovi, že třeba eskláda je mnohem více limuzínovitější.
Pan Mládek je zjevně nekritickým obdivovatelem Jaguarů a naštval se, když redaktor na jeho ikoně našel něco, co se mu nelíbilo. Pokud jsem dobře četl, tvar palubní desky není v tom článku nijak kritizovaný (na rozdíl od jiných věcí), takže jako obvykle, pan Mládek kárá redaktora za něco, co redaktor nenapsal.
"Přestože některé designové prvky palubní desky, jmenovitě charakterová linie spojující v rozmáchlém oblouku levé dveře s pravými, nezdravě připomínají Opel Insignia, celkově nelze popřít, že nová kabina je zrovna tak moderní, jako byla ta stávající tradiční."
najprv si treba poriadne precitat clanok a az potom pisat do diskusie. 😉
To je podle mě konstatování zarážející podobnosti, nevyplývá z toho, že se autorovi ta palubka nelíbí nebo že by to mělo majitele jaguarů "trápit", jak píše pan Mládek. Ale tak jako tak na tom nesejde, každopádně jsou v tom článku mnohem víc kritizovány jiné věci než vzhled palubní desky.
Přesně tak, však jsem to uvedl jen na příklad, ne jako jediný předmět nesouhlasu. Malicherný nejsem, ale v textu XJ by mne jako měřítko srovnání Insignia opravdu nenapadla. Až následně jsem si všiml, že text je od pana Červenky. O to více mrzí taková práce. A to "jako obvykle" výše v jedné z reakci si vyprošuji, "jako obvykle" je spíš ta nic neříkající reakce na můj nesouhlasný příspěvek. Stejně tak jsem nic neřekl o tom, že by text byl na objednávku někoho. Ani jsem to nemyslel.
tak je dobrý se vyjádřit tak, aby to ostatní pochopili.
Insignie ale nikde jako měřítko použita není 😉 To by byl totiž XJ vychválen do nebes…
porovnat jaguar s vrzgajucou insigniou je nedostojne… o kvalite materialov ani nehovoriac.
další guma, která si to nepřečetla… tady nejde o kvalitu, ale o design. Já to teda z textu tak pochopil
design: mam insigniu a v salone som sedel v jaguari… luxus ma ovial zo vsetkych strsn… a nicim mi nepripominal moju insigniu. hoci by som chcel.
Máte Insignii?
Jinak je totiž Váš názor irelevantní pomluva.
Já ji mám a nevrže.
mam, a chcem ju cim skor vymenit, velke ocakavania boli, snaha mat vela za malo penazi… nabuduce radsej menej, ale kvalitnejsieho…a ked budete mat najazdenych 45000, ozvite sa…
Ve vašem článku jsem se nedočetl nic o tom, jak nový Jag řadí, což je podle mě celkem důležitá disciplína v tomto segmentu. Nerad bych se pletl, ale mám pocit, že XJ se nabízí "pouze" se šesti stupňovým automatem, takže by mě zajímalo, jak si Jaguar stojí proti osmistupňové konkurenci Lexusu, BMW a Audi. Myslím, že dojmy z jízdy v nové A8 máte docela čerstvé a máte co porovnávat… Je tedy podle vás převodovka ve srovnání s konkurencí dalším z minusů nebo tuto odlišnost považujete za nepodstatnou?
Děkuji za odpověď.
Za nepodstatnou. Jaguar má opravdu „pouze“ šestistupňovou převodovku, ale z hlediska kultury řazení i odstupňování převodů není o nic horší než ZF poslední generace, mohu-li soudit ze své krátké zkušenosti.
Jsem rád za ty to jízdní dojmy. Konečně nějaký střízlivý pohled, protože po pár recenzích v britských magazínech by člověk mohl nabýt dojmu, že XJ je dokonalost sama, snoubící plavnost a luxus S-klasse s interaktivitou a zábavností Quattroporte 🙂
Osobně mě toto "nenadšení" možná i trochu mrzí, novému XJ držím palce, protože designem jde hlavou proti zdi a na mě osobně působí velmi majestátně a inovátorsky zároveň.