Jaguar XF 3.0 D (211 k)
23 fotografiíJaguar XF
Základní provedení Jaguaru XF má rozhodně co nabídnout. Ale nebude mu výkon přeci jen scházet?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
23 fotografiíJaguar XF
Základní provedení Jaguaru XF má rozhodně co nabídnout. Ale nebude mu výkon přeci jen scházet?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nevím, ale 270 koní mi jako běžný standard u 3l dieslu nepříjde … jedině snad u twin turbo BMW mají lepších 300 koní. Ale pro obyčejný třílitr je pořád ještě zlatý standard někde okolo 230-245 koní.
Mohu se zeptat pane redaktore proč furt haníte Jaguáry?Mě příjde jako by jste na nich v redakci byli zasedlí a uměli pochválit pouze německé vozy.Že toto vozidlo za den další nepotkáte to vám je jedno?U německých vozidel se toto číct nedá!A každý se za ním otočí…to za BMW 5 taky?
Na mě článek zapůsobil velmi pozitivně a vyzněl jako chvála Jaguáru 😮 … ale uznávám, že je článek napsán nejednoznačným způsobem a každý ho může pochopit jinak – náhoda, nebo záměr 😉
Také si nemyslím, že článek Jaguara haní. Že není určený na sportovní styl jízdy je snad jasné každému a v tomto ohledu bude BMW určitě lepší. Nicméně kvůli svému puncu exkluzivity, krásnému čistému designu a interiéru bych raději volil Jaguar.:-)