Hyundai Accent (2006 – 2010)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Poslední generace malého korejského sedanu není příliš rozšířena. Důvodů můžeme najít několik, se spolehlivostí ale problémy nejsou.

Diskuze

14 komentářů

    Martin

    Docela jste mě pobavili! Víte proč se zlepšily vibrace dieselu? Protože v minulé generaci to byl tříválec, ale ted to je čtyřválec. Ono se stačí podívat na dekl motoru kde je napsáno CRDI 16V.

    Michal

    Žádný \“zázrak\“ to auto samozřejmě nebude, ale 2 hvězdy za spolehlivost? Ale no tak.. Sami v testu tvrdíte, že s autem v podstatě není problém, (až na závady dieselů, které jsou notoricky známé, vadné vstřikovače, příp. turba, trápí nejednu daleko zvučnější značku než je Hyundai). Co se týká benzinů, tam problémy nejsou vůbec, horší je životnost dílů podvozku, ale to je taky trochu dáno tím, kde auto jezdí a všichni víme, jakou u nás mají silnice kvalitu. Co by mně odradilo, jsou příliš komfortní jízdní vlastnosti, nižší životnost tlumičů a vyloženě levné materiály uvnitř, (béžová v interiéru se líbí tak Američanům), takže asi tak.

    Michal

    To jsem si ani nevšiml, ale je to samozřejmě pravda. I tříválec se dá udělat dobře (Nissan, Toyota), ale je to daleko těžší a dieselový 3 válec už je opravdu blbost. Sám jsem jednou jel Roomsterem 1.2 TDI a \“zážitek\“ opravdu nic moc.

    Milan Jirouš, Autoweb

    Velká omluva za hloupou chybu! Jediný katalog, který uvádí tento model a byl k dispozici, totiž chybně mluví o tříválci. No asi je spletly vibrace jako nás 🙂 Čtyřválec potvrzuje nejen kryt motoru, ale i servisní příručka. Text je již opraven.

    R.N.

    Dobrý deň , som čitateľom autowebu už dlho ale neprispieval som do diskusie.Po prečítaní článku ale musím na niektoré veci reagovať.Mám najazdené približne okolo 1 300 000 km a za sebou mnoho osobných áut od Škody 100 po A 6.Uvedené vozidlo vlastním 4 roky a mám s ním najazdené 90 000 km.Nemám ale pocit,že si zaslúží hodnotenie jednej a pol hviezdičky.Vozidlo je totiž absolútne bezproblémové.Okrem výmeny čapu vpravo vpredu po 45 000 km,absolútne nič.Vozidlo je na svoju veľkosť a zaradenie komfortné,rýchle,minimálne berie naftu a je spoľahlivé.K tomu,na čo je určené,slúži určite nadpriemerne.Nie je to auto na \“rezanie\“ zákrútenej cesty a la Fabia RS ale tiež po 20 km nevyklepe všetky zubné plomby.Jazdím s tým aj dosť dlhé štreky,jazdím rýchlo ale defenzívne a som pomerne náročný vodič.K hodnoteniu Hyundai Accent 1,5 CRDi by som v súvislostiach so zaradením vozidla do triedy a prvotným určením, určite pridal minimálne 1 a pol hviezdy.

    Dohnal Vítězslav

    Můžu říct,že parametry motoru CRDi1,5 jsou výtečné a to i ve srovnání s nejnovějšími diesely na př.Peugeot!.Podvozek je skutečně poněkud horší.Zdravím.

    lamal

    no to si vedla, na Nissan Primera som povodne tlmice v zadu menil pri 270 000km a predne vydrzali este dlhsie tak nerozpravaj, ze to je cestami ja som chodil po tych istych… proste sa len setrilo a su tam smejdacke tlmice to je vse, inak nic proti tomu autu

    1zdavu

    No bolo by vhodne si upravit ze 3 dverova verzia sa predavala aj na vybranych europych trhoch. Nemecky a polsky trh ich poznal.

    gross

    Nevím kde všichni berou údaje o spolehlivosti ale já mám s Accentem 1,5CRDI najeto 106 000km a zatím jsem měnil zadní brzdy. Vše ostatní je originál – i tlumiče! Ale budu rád když budou tak spolehlivé i ostatní podstatně dražši auta a klidně si dál dělejte ze značky Hyundai srandu – aspoň se nekrade

    labus

    chci napsat jen toto. mam accenta 2 roky a jedina investice dvě žárovky a kosek hadičky k akutatoru k turbu. překousaly mi ho kuny.použil jsem nástřik proti kunám a mam klid.jezdim denne najeto mam 90 000km ja najel 30 000 v aute nic nevrže podvozek absolutne tichý žadný tukani nebo cokoliv by naznačovalo nějake vule.jsem s autem spokojen. kufr by mohl být větší ale mě staci a motor to je nadhera kdo píše že je hlučný at siposlechne třeba vw a spotřeba po okreskách 4.4l a na dalnici 5.5l 140 na tempomat je pravda že toto auto má své limity ale kdo bude dodržovat předepsané rychlosti tak se k nim vubec nepřiblíží.Zavěr Za malo peněz velice moc muziky (a skoro zadarmo)

    martin

    vlastnim Accent 1,4 kupeny 07.2009 najazdenych 55000, nemenil som ani žiarovku,podvozok drži zatial bez problemov,skutočna spotreba 6,5L.Všetko funguje bez problemov.Som snim spokojny ale už by som ho nekupoval.Po dlhšej jazde na služobnej Oktavke3 a presadnuti do Accenta som mal chvilu pocit že idem na rebrinovom voze.

    Csaba

    Mám Accenta CRDI 3 a pol roka a najazdené 64 000 km.
    1. Tlmiče asi boli celé série vadné, na mnohých Accentoch, viem z internetových fórumov, búchali aj moje už od začiatku, okamžite som ich dal vymeniť všetky v záruke, odvtedy pokoj.
    2. Odvtedy žiadna závada, v živote som nemal tak spoľahlivé auto, ramená, čapy a tyčky stabilizátorov sú ešte dobré, a to jazdím denne na nekvalitnej betónovej ceste.
    3. Výkon motora a spotreba sú veľmi dobré, dlhodobý priemer mám 4,6 l.
    4. Jazdné vlastnosti sú slabé, to je pravda, ako aj sedadlá že nemajú žiadne bočné držanie.
    5. Kúpil som to v dopredaji v 2010 za smiešnych 9119 eur, lebo to bol dva roky starý skladový kus s  0 km. Teraz mi odišiel akumulátor, ale mal pomaly 6 rokov, to je spotrebný tovar, nie závada.

    alfa

    Tak Accenta jsem koupil nového v roce 2006 a jsem s ním velmi spokojený,zatím bez jedinného problému,můj švagr ho má taky ,má najeto 70 000km jezdí s ním po celé evropě bez jedinné závady a nemůže si ho vynachválit,takže shrnutí za ty prachy dobré spolehlivé auto !!

    Vašek

    Mám Accenta 1,5 CRDi elegance a ze 7 vozů které jsem měl, je to nejúspornější auto. Celková spotřeba od koupě nového vozu mi vychází 4,72 L/100 km. Motor je opravdu výborný a 110 k je znát. Je pravdou ale, že jízdní vlastnosti při nerovnosti v zatáčkách jsou podstatně horší.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist