Horák: Budou se tratě F1 uměle kropit?
motorsport
Do začátku sezóny F1 zbývají necelé dva týdny a Bernie Ecclestone ve spolupráci s FIA opět přichází s nápady, které by dle nich měly zatraktivnit závody.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
motorsport
Do začátku sezóny F1 zbývají necelé dva týdny a Bernie Ecclestone ve spolupráci s FIA opět přichází s nápady, které by dle nich měly zatraktivnit závody.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nevím, proč to tak řešit. F1 už dávno není sport (byla vůbec někdy?), ale showbusiness.
Nic proti tomu, jako stroj na peníze to zjevně funguje. Ale pak je zbytečné řešit smysl nebo nesmysl direktiv. Prostě to tak je, a buď se estrády účastníš a třeba si z toho balíku taky uloupneš, nebo se ti to nelíbí a běž točit volantem jinam. Jak prosté…
spíše, jak smutné…
Další skvělý článek od mistra Horáka –> pro mě osobně největší plus na novém autowebu!
Říkám už dlouho, že F1 by prospělo něco jako negativní KERS – jezdec by stiskem tlačítka dočasně snížil výkon vozu před sebou.
Monoposty by také mohly vypouštět kouřové clony a olejové skvrny.
Jako odměnu za zajetí nejrychlejšího kola by se na jednu minutu zapnul autopilot, aby si jezdec odpočinul.
Tým na posledním místě by po sezóně dostal přístup k technickým výkresům a dokumentaci vítězného týmu, ať má příště víc šancí.
Myslím že ty nápady pošlu Berniemu, bude mít radost.
Chtěl bych panu Horákovi poděkovat za další skvělý blog 🙂
Nicméně mi přijde, že se od začátku jeho účinkování nezabývá ničím jiným, než (oprávněnou) kritikou F1ky. Vlastně už spadnul do spirály, kdy jen víc a víc nadává a zoufá nad poměry v této \“královské\“ motoristické disciplíně. Pro mě čtenáře to znamená jenom to, že si vždy přečtu článek, který mě silně negativně naladí, a navíc jeho resumé je úplně stejné, jako u všech dřívějších blogů.
Pojďte prosím psát o něčem novém, zajímavějším, optimističtějším 🙂 … tímhle soustavným nadáváním kazíte lidem náladu 🙁
Chtěl bych jenom dodat, že se trest za zneužití změny křídla neuděluje, protože není možná – možnost zapnutí je řízena elektronicky a má být signalizována jakousi kontrolkou na volantu. Plus co se týče nedostatku pneumatik na páteční tréninky, tak Pirelli oznámilo, že bude týmům dodávat experimentální směsy. Nevím, jestli to bylo ohlášeno už v době psaní článku.
F1 dnešních dnu je cirkus, který se směle může rovnat české politické scéně respektive Evropské Unii.
někdy bych rád viděl co by za volantem F1 předváděl třeba Loeb…? Každopádně F1 pro mě už dlouho není vůbec zajímavá, už to není o řidičích nebo technice, pouze o regulacích FIA a penězích.