Honda CR-V 2.0i

16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Honda se s tímto modelem trefila přesně na začátek oblíbenosti kategorie SUV.

Diskuze

9 komentářů

    horn

    Tak na takhle cisty motor u 6 let stareho auta koukam jako blazen, jako by to zrovna vyjelo z fabriky. Sam vim, co da prace, aby to pod kapotou vypadalo aspon trochu lip, ale tohle???

    hun

    Me by zajimalo, jestli je autorem textu skutecne nekdo z autowebu, nebo jestli jde o vysledek prace PR oddeleni AAA. Pak by me taky zajimalo, jestli testovaci trasa zahrnuje neco vic nez jen nejblizsi okoli bazaru. Dale je otazkou, co tomu rika personal mycky, kdyz se kazdy tyden jedno auto zasere zvenku i zevnitr pro nic za nic. Nicmene jinak nemuze mit clovek vyhrady, z clanku se vetsinou dozvi objektivni informace.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Zatím se skutečně nejedná o plnohodnotné testy, jaké znáte z rubriky za volantem, ale pracujeme na tom. Dohoda s AAA už je doufejme na spadnutí. Současné testy vycházejí z informací, zaslaných odborníkem z AAA, které kombinujeme s informacemi z nezávislých zdrojů.

    Doufejme, že dohoda vyjde a už brzy si budete moci přečíst i o tom, jak se s ojetými auty jezdí nám v redakci.

    hun

    To beru a budu se tesit!

    Bungalow

    Ja bych si to predstavoval tak, ze v tom bazaru napisete, jak se s tim ojetym autem jezdi+informace o poruchovosti a na co si dat pozor.

    vožuch

    nejlepší auto do terénu co znám

    JS

    Pěkná Honda jen co je pravda. Škoda že ji nedělali v dieselu, spotřeba dvoulitru navíc s automatem bude asi děsivá.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    CR-V s výborným turbodieselem i-CDTi se už vyrábí, ale v bazaru jí ještě nenajdete. Zanedlouho si o ní budete moci přečíst v rubrice Za volantem.

    NiCKSON

    Jezdil jsem s ni kratce, takze jen ve strucnosti.

    + Fajn motor, jako kazda honda se musi tocit, ale s autem nema problem ani na dalnici.

    + Vyborna manualni prevodovka. V automatu jsem nejel, ale manual muzu vrele doporucit, byl lehky a presny prestoze auto melo ke 200.000km.

    + Slusne rizeni. Vztazeno ke sve kategorii samozrejme. Odladeni podvozku tak akorat, i na Prahu.

    +/- Pomerne hodne mista v interieru. Relativne velky kufr. Provedeni interieru neprilis utulne, pusobi trochu "tvrde". Trochu hlucna.

    – Pohon vsech kol. Zapomente na "realny cas" ktery Honda slibovala v reklamach. Pri kazdem prudsim rozjezdu z krizovatky se na chvili protoci predni kola. To ve stale ctyrkolce nezazijete. V krizovych situacich vam tenhle system moc nepomuze, nekdy spis naopak. Pri pomale jizde do kopce na kluzku se auto nekdy i zastavi, nez to sepne.

    – Ceny oprav. Napriklad silentbloky zadnich ramen neprodava Honda samostatne, vymeni vam cela ramena. Uctenka je na 30.000,- Tlumice na tohle auto stoji z nepochopitelnych duvodu 2x tolik co na srovnatelne od jine znacky.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist