Honda CR-V 2.0i
16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Honda se s tímto modelem trefila přesně na začátek oblíbenosti kategorie SUV.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Honda se s tímto modelem trefila přesně na začátek oblíbenosti kategorie SUV.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak na takhle cisty motor u 6 let stareho auta koukam jako blazen, jako by to zrovna vyjelo z fabriky. Sam vim, co da prace, aby to pod kapotou vypadalo aspon trochu lip, ale tohle???
Me by zajimalo, jestli je autorem textu skutecne nekdo z autowebu, nebo jestli jde o vysledek prace PR oddeleni AAA. Pak by me taky zajimalo, jestli testovaci trasa zahrnuje neco vic nez jen nejblizsi okoli bazaru. Dale je otazkou, co tomu rika personal mycky, kdyz se kazdy tyden jedno auto zasere zvenku i zevnitr pro nic za nic. Nicmene jinak nemuze mit clovek vyhrady, z clanku se vetsinou dozvi objektivni informace.
Zatím se skutečně nejedná o plnohodnotné testy, jaké znáte z rubriky za volantem, ale pracujeme na tom. Dohoda s AAA už je doufejme na spadnutí. Současné testy vycházejí z informací, zaslaných odborníkem z AAA, které kombinujeme s informacemi z nezávislých zdrojů.
Doufejme, že dohoda vyjde a už brzy si budete moci přečíst i o tom, jak se s ojetými auty jezdí nám v redakci.
To beru a budu se tesit!
Ja bych si to predstavoval tak, ze v tom bazaru napisete, jak se s tim ojetym autem jezdi+informace o poruchovosti a na co si dat pozor.
nejlepší auto do terénu co znám
Pěkná Honda jen co je pravda. Škoda že ji nedělali v dieselu, spotřeba dvoulitru navíc s automatem bude asi děsivá.
CR-V s výborným turbodieselem i-CDTi se už vyrábí, ale v bazaru jí ještě nenajdete. Zanedlouho si o ní budete moci přečíst v rubrice Za volantem.
Jezdil jsem s ni kratce, takze jen ve strucnosti.
+ Fajn motor, jako kazda honda se musi tocit, ale s autem nema problem ani na dalnici.
+ Vyborna manualni prevodovka. V automatu jsem nejel, ale manual muzu vrele doporucit, byl lehky a presny prestoze auto melo ke 200.000km.
+ Slusne rizeni. Vztazeno ke sve kategorii samozrejme. Odladeni podvozku tak akorat, i na Prahu.
+/- Pomerne hodne mista v interieru. Relativne velky kufr. Provedeni interieru neprilis utulne, pusobi trochu "tvrde". Trochu hlucna.
– Pohon vsech kol. Zapomente na "realny cas" ktery Honda slibovala v reklamach. Pri kazdem prudsim rozjezdu z krizovatky se na chvili protoci predni kola. To ve stale ctyrkolce nezazijete. V krizovych situacich vam tenhle system moc nepomuze, nekdy spis naopak. Pri pomale jizde do kopce na kluzku se auto nekdy i zastavi, nez to sepne.
– Ceny oprav. Napriklad silentbloky zadnich ramen neprodava Honda samostatne, vymeni vam cela ramena. Uctenka je na 30.000,- Tlumice na tohle auto stoji z nepochopitelnych duvodu 2x tolik co na srovnatelne od jine znacky.