Honda CR-V 2013: Poprvé za volantem
42 fotografiíHonda CR-V
Honda CR-V patří mezi jednoho ze zakladatelů dnes hodně populárních SUV a na český trh právě dorazila čtvrtá generace. Vyzkoušeli jsme ji rovnou na sněhu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
42 fotografiíHonda CR-V
Honda CR-V patří mezi jednoho ze zakladatelů dnes hodně populárních SUV a na český trh právě dorazila čtvrtá generace. Vyzkoušeli jsme ji rovnou na sněhu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Měl jsem možnost řídit 2,2D s 5AT ve výbavě Executive. Nikoliv na sněhu, ale na dálnici a ve městě. Celkově jde o skvělý vůz. Nejdůležitější je dojem kvality a pohodlí. Vyzdvihl bych zejména přední sedadla, jsou o krapet měkčí, než u německé konkurence, a to mým zádům jednoznačně vyhovovalo. Posilovač řízení o.k., není přeposilovaný. Výhled z vozu vynikající. Poněkud nezvyklá konfigurace přístrojů ve štítku, ale nic, co by bylo potřeba kritizovat. Jen bych chtěl, abych měl vnější teplotu lépe na očích (už je zima). Myslím, že by chtělo trochu vylepšit menu multifunkčního ukazatele a jeho rozlišení. Dále bych doporučil vyměnit pozice obou displejů ve středu přístrojové desky: navigaci nahoru, displej rádia klima (hodiny…) dolů. Nadchl mě kufr: velikostí, skladností a hlavně nízkjou podlahou i prahem dveří. Jízdní vlastnosti na suchu vynikající (vůz měl ještě letní pneu), skvělá kombinace stability a pohodlí. A dostávám se k jedinému skutečnému nedostatku této nové generace: 5AT. Pomalá, nepříliš vhodně odstupňovaná. Zde mi jednoznačně chybí 6 stupňů. Proč? Nedovedu si představit, že bych s autem v této konfiguraci mohl opravdu bezpečně předjíždět pomalejší kolegy na silnici. Prostě předjížěcí dynamika je slabá a to nikdo tomuto jinak svělému vozu neodpáře…
Přidám svůj poznatek. Také jsem měl možnost řídit nové CR-V s motorem 2.2 a automatickou převodovku. A to ne jen někde na kousku cesty s využitím pozice D i S (sport) a také řazení pomocí pádel. Jak velmi klidnou jízdu, tak ostrou jízdu, kdy nebyl motor v nejmenším šetřen. Že by vozu chyběla dynamika, to se v žádném případě říci nedá, jelikož kroutíci moment je opravdu slušný. Řekl bych, že výkon je plně dostatečný nejen na pohodovou jízdu, ale také na naprosto bezproblémové předjíždění, samozřejmě to nemůžeme porovnávat s šestiválcovým 3litrem. Také mne překvapil komfort a celkové naladění motoru umožňující jeho vytáčení s lineárním náběhem výkonu v celém spektru otáček až do červeného pole (režim převodovky Sport). Automat řadí sametově, rychle… Ono asi záleží s čím člověk porovnává. Nicméně 5 stupňů bez problémů stačí. Motor zkrátka velmi solidně táhne, o kultivovanosti nemluvě. Auto mi zkrátka sedlo, i když jsem měl \“papírově\“ pochybnosti o 110 kW u SUV takového typu. Opravdu radím všem nejprve vyzkoušet. Nejsem příznivcem žádných značek, že bych byl zaujatý, už jsem měl hodně aut, včetně japonců, VW, francouzů, Hyundai a Škoda (většinou nižší střední a střední třída), takže v tomto směru nemám vyhraněný styl. Co je pravda, tak, že CR-V má zvláštní design, nicméně je to naprosto pohodové, komfortní a slušně výkonné auto, které stojí za svezení.
Toto je otazka mozno na tvorcu clanku. V galerii vidim podsvietenie zakladneho displeja (palubny pocitac, tachometer,…) modre. Vlastnim tento automobil od 10/2012 – zatial som neprisiel na to kde sa to da zmenit. Poradi niekto ?
Alebo zeby len marketingovy tah ? (dokreslene foto)