Honda CR-V 2.2 i-DTEC AT

15 fotografiíHonda CR-V

Dobré SUV zastarává a konkurence posiluje. Honda má stále co nabídnout, ale není automaticky nejlepší volbou.

Diskuze

11 komentářů

    pan redaktor , tento test zaváňa Vašim odporom k Honde. CR-V je po všetkých stránkach nadpriemerné auto. Som zvedavý o ktorom aute z konkurencie napíšete ,že je ovela lepsie. Veľmi ma to zaujíma.

    nemam CR-V, no tento test mi tiez pripada velmi neobjektivny, bohuzial. Co som cital testy na CR-V na inych weboch tak boli z nich vyvodene rozhodne ine zavery.

    Pane redaktore – 2,5 hvězdičky z pěti pro CR-V? Tak v tom případě by mě opravdu zajímalo, jako kolegy diskutující, kdo by si asi tak zasloužil řekněme 4,5-5 a kdo naopak třeba 1,5 nebo 0,5. S pár SUV už jsem měl tu čest, a to včetně CR-V a vaše zjištění buď svědčí o absenci zkušeností s vozy dané třídy (přesedl jste z Focusu RS?) nebo jde o snahu auto záměrně poškodit.

    Konkrétně:

    Rychlost řazení patří v této kategorii ke standardu. O kolik je dle vás rychlejší ZF v BMW X3?

    Ano, měnič opravdu část výkonu sežere, ale co se dynamky týče, odpovídá daným parametrům motoru. Opět se podívejme na X3 18d (to není, pro vaši informaci, osmnáctistovka) – podobné výkony, zrychlení na stovku za 10,3 s MANUÁLEM!

    Napsat o podvozku CR-V, že je tak nesportovní, jak SUV může být, to zní sice drsně a cool, ale ukazuje to na absenci přehledu o chování aut v téhle kategorii a neříká nic o schopnostech auta. Opět se ptám, je vaším všedním autem nějaký Focus RS? Řiditelnost plynem? U rodinného SUV? Rozkošné…

    Volant by měl být pro příště z ryzího stříbra, aby zaujal? Je krásné vědět, ajk se vám zdá, jak se drží ale čtenář netuší. Asi taky mizerně.

    Pro vaši informaci – benzinové CR-V s automatem jezdí (pokud si jej někdo neplete se supersportem) v rozmezí 10-11 l. Na SUV vcelku slušný výsledek.

    Za pro vás překvapující cenu u CR-V získáte v podobě adaptivního tempomatu a CMBS hi-tech, jenž v této kategorii je velmi ojedinělou záležitostí a spousta lidí tuto techniku vyhledává. Nikdo ovšem nikoho nenutí si Top Exe pořizovat.

    CMBS funguje (stejně jako ACC – na rozdíl třeba od Lexusu, kde je dost zmatený) velmi dobře. Jen řidič nesmí jezdit jako hovádko, tedy nalepený na nárazník vozu vpředu a nesmí provádět těsné míjení při predjíždění. Budu se znova opakovat – je třeba s autem jezdit jako s SUV a nehrát si na závodníka.

    …a tak bych mohl pokračovat ještě dále, ale dochází mi aku v booku. Prostě a jednoduše – tenhle test je opravdu velký šlendrián, v jehož pejorativním ladění se naprosto ztrácí i to minimum opodstatněných výtek. Já třeba nemohl vystát otřesnou navteqovou hrafiku map, ale vaše výtka asi směřovala odborně stejně spíš k designu tlačitek navigace.

    Jen tak dál, jste fakt hustohustě drsní…

    Pane redaktore – 2,5 hvězdičky z pěti pro CR-V? Tak v tom případě by mě opravdu zajímalo, jako kolegy diskutující, kdo by si asi tak zasloužil řekněme 4,5-5 a kdo naopak třeba 1,5 nebo 0,5. S pár SUV už jsem měl tu čest, a to včetně CR-V a vaše zjištění buď svědčí o absenci zkušeností s vozy dané třídy (přesedl jste z Focusu RS?) nebo jde o snahu auto záměrně poškodit.

    Konkrétně:

    Rychlost řazení patří v této kategorii ke standardu. O kolik je dle vás rychlejší ZF v BMW X3?

    Ano, měnič opravdu část výkonu sežere, ale co se dynamky týče, odpovídá daným parametrům motoru. Opět se podívejme na X3 18d (to není, pro vaši informaci, osmnáctistovka) – podobné výkony, zrychlení na stovku za 10,3 s MANUÁLEM!

    Napsat o podvozku CR-V, že je tak nesportovní, jak SUV může být, to zní sice drsně a cool, ale ukazuje to na absenci přehledu o chování aut v téhle kategorii a neříká nic o schopnostech auta. Opět se ptám, je vaším všedním autem nějaký Focus RS? Řiditelnost plynem? U rodinného SUV? Rozkošné…

    Volant by měl být pro příště z ryzího stříbra, aby zaujal? Je krásné vědět, ajk se vám zdá, jak se drží ale čtenář netuší. Asi taky mizerně.

    Pro vaši informaci – benzinové CR-V s automatem jezdí (pokud si jej někdo neplete se supersportem) v rozmezí 10-11 l. Na SUV vcelku slušný výsledek.

    Za pro vás překvapující cenu u CR-V získáte v podobě adaptivního tempomatu a CMBS hi-tech, jenž v této kategorii je velmi ojedinělou záležitostí a spousta lidí tuto techniku vyhledává. Nikdo ovšem nikoho nenutí si Top Exe pořizovat.

    CMBS funguje (stejně jako ACC – na rozdíl třeba od Lexusu, kde je dost zmatený) velmi dobře. Jen řidič nesmí jezdit jako hovádko, tedy nalepený na nárazník vozu vpředu a nesmí provádět těsné míjení při predjíždění. Budu se znova opakovat – je třeba s autem jezdit jako s SUV a nehrát si na závodníka.

    …a tak bych mohl pokračovat ještě dále, ale dochází mi aku v booku. Prostě a jednoduše – tenhle test je opravdu velký šlendrián, v jehož pejorativním ladění se naprosto ztrácí i to minimum opodstatněných výtek. Já třeba nemohl vystát otřesnou navteqovou hrafiku map, ale vaše výtka asi směřovala odborně stejně spíš k designu tlačitek navigace.

    Jen tak dál, jste fakt hustohustě drsní…

    test je síce viac kritický, ako v skutočnosti auto voči konkurencii stojí, ale cena CRV je úplne ustrelená (ostatne tak, ako aj Accordu). SUV s najhorším systémom 4×4 na trhu – lepší má aj Dacia Sandero – a len 5-stupňovým automatom mi v roku 2010 príde ako zlý vtip pre zákazníkov. A ešte pozdravujem Mercedes za jeho 5-stupňový automat. Inu, keď niekomu stúpne sláva do hlavy, končieva to zle.

    Cena je ustrelena? A ve srovnani s cim, prosim tebe? CR-V je jedno z nejvetsich kompaktnich SUV, co se velikosti interieru a kufru tyce, spolu s napr. Outlanderem. Nemuzes srovnavat jeho cenu s Qashqaiem nebo Tiguanem a Kugou nebo Yetim uz vubec ne. Podivej se co stoji Outlander v top vybave, a to tam zadne CMBS a adaptivni tempomat neni. A nejsem si ani jisty, jestli navigace ano.

    CR-V urcite ma svou cenu, kterou se nepodbizi, ma na to ale rozhodne coby etalon kategorie rozhodne narok. U SUV nevidim jako problem pet stupnu, alespon bude mene casto radit a handicap nejake te decky nafty zase vynahradi opravdu vypiplany diesel.

    Vzdycky, kdyz prijde rec na pohon 4×4 v CR-V, dobre se bavim. Ten Dual Pump je skutecne trivialni az hruza (alespon se nekazi jako haldexy), ale funguje taky. Ucastnil jsem se pred par lety, to bylo jeste CR-V minule genarace, srovnavacich jizd kompaktnich SUV, byla tam auta od X-Trailu a Foresteru pres Tucson az po CR-V. Trat kamzikiada hadr – se svym autem bych se do toho rozhodne nepoustel. Ze to bez problemu da Nissan, to jsem predpokladal. Ale ze totez dalo i CR-V, to jsem ziral. Paradoxne tam zustal v kaluzi viset Freelander, ktery az moc veril odkazu znacky. 🙂 Takze nakonec je uplne jedno, jaky system tam je, bezne pouzivani v nasich podminkach zvladne i Dual Pump, a to s minimalnimi naklady na udrzbu.

    Taky musim souhlasit s tim, ze tenhle test je uplne mimo misu.

    trošku by som poopravil vasu retoriku. System 4×4 v Honde CR-V nieje najhorší, ale je veľmi jednoduchý a spoľahlivý, presne zodpovedajúci tomu,kde sa CR-V používa. Pri 130tke točí na päťke CR-V AT 2500 ot. a ešte aj veľmi solídne zrýchľuje. Nikto, kto sa zatial zviezol, nepocitoval absenciu prevodovky s viacerymi stupnami.

    CRV

    Pan redaktor je naprosto odporný ke Honde CRV. Ze kterého důvodu to nevím. V žádném případě to není recenze a hanba pro pana redaktora.
    Kde se nasel cenu pres 1 000 000 Kč ? Posilám odkaz na recenze nejlepší Honda CRV 2,4 AT SE.
    http://magazin.auto.cz/testy/test-honda-cr-v-4.html
    http://www.hondaclub.cz/WebForum.aspx?fid=2015&ft=0

    Roman

    Musím dát za pravdu komentářům. Pan, píšící tento článek jezdil někdy v SUV? Toto není recenze, ale nevraživost vůči CRV…

    luky

    nad tymto clankom nechapavo krutim hlavou.Precital som vela recenzii a hodnoteni na crv od majitelov a novinarov,ale takyto NEZMYSEL!!!!!!Treba sa zaoberat niecim rozumnejsim/vo vasom pripade/ako hodnotenim aut!

    person1@seznam.cz

    Clanek pana redaktora jsem si precet, je to jeho nazor. Ja v této Hondě jezdím, naftová verze, provedení elegance,cena nového vozu 670 tis. a jsem spokojen. Vubec mi nevadí, že pohon všech kol je zastaraly, že je o nějaké milisekundy pomalejší než konkurence a že nemá ruzné redukce,uzavěrky a podobné vymozenosti. Hondu pouzivam treti rok, prave ta jednoduchost je kouzelna, vzdy jsem v zime v horach dojel tam, kam jsem potreboval a nezdrzoval se premyslením jakou variantu pohonu zapnout. Proste jedu a on si ten dnes nemoderní pohon s tím k mé spokojenosti poradí.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist