Genevo One (2015): Začínáme testovat radarový detektor

11 fotografiíreportáž

Začínáme testovat antiradar Genevo One, který podrobíme několika testům a možná se dostaneme i do křížku se zákonem.

Diskuze

13 komentářů

    Luky

    Že se utahují šrouby dopravní nesvobody? Podle mne hloupý názor někoho, kdo si plete demokracii s anarchií. Ať už jsou zákony jakékoli, měly by se dodržovat a jejich porušování trestat.

    (w)

    Je to přesně naopak. Zákony, které jdou proti zdravému rozumu a proti lidem, je potřeba ve velkém porušovat. Vy jste ukázková ovce, budete dodržovat sebeblbější zákon. Kdyby vám legislativa nařídila, že v době vašich 50. narozenin se máte vzdát poloviny svého majetku, uděláte to.

    Luky

    Myslím, že nastavené rychlostní limity nejdou moc proti zdravému rozumu. Docela by mě zajímal Váš názor, jak by měla legislativa, co se týče rychlostních limitů, vypadat.

    gogol

    Asi jsi ještě nenarazil na „logicky“ umístěné omezení rychlosti v místech, kde z hlediska plynulosti provozu je kontraproduktivní, nicméně plní obecní kasu. Nebo cedule práce na silnici v místech, kde už je třeba povrch dávno hotov, atd atd.
    Proč orgáni kasírují za rychlou (byť bezpečnou jízdu) a neuaměří se na opravdu nebezpečné chování (předjíždění do zatáčky či horizont, bezpečná vzdálenost,…)? Protože easy money (blijící smajlík)

    Pavel

    Parada,

    takze shrne si to

    jet muzu kolik snesu – co takhle 100km/h na silnici mezi ZS a parkem
    a proc nemuzu predjizdet v zatacce ci u horizontu

    podle mne je oboji stejna pitomost

    vase predstava je opravdu anarchie – nebo jako staci ze az nekoho zabiju tak mne odsoudi za vrazdu a do te doby predpisy o provozu nepotrebujeme?

    mne sere soucasny pristup
    udelame v obci silnici s navrhovou rychlosti 80 km/h (stavari a strojari to pro jistotu daji s tzv. bezpecnostni konstantou – takze po ni vklidu pojedete 100 a to i bez ESP a podobnych hracek) a co se deje pote…. no oni to vsichni prekroci, tak tam radsi dame znacky na 60, a doufama ze slusni budou jezdit do 80 a hovada max 100
    to si nedelam legraci takovychto staveb je v cesku hodne

    bohuzel dusledkem je ze kdyz neporusuji rychlost tak jsem debil a jak do p… mam vedet o kolik to jako muzu prekrocit….

    ja bych byl pro jinou upravu
    1. radar na kazde ulici (slepe nevyjimaje) a kontrola cervene na kazde krizovatce, stejne jako jestli tam nenajel nekdo kdo nemohl dal a zablokoval dalsi smer. Vse plne automatizovane tj. dnes fotka a zitra uz odchazi obalka se slozenkou ktere se prvni lidska ruka dotkne az ta postacky.

    2. kdyz vas chyti, tak muzete mit sanci dokazat ze to omezeni je nesmysl (rozumeno u soudu) a pokud soud da za pravdu vam, tak at vrati vsechny pokuty vsem za posledni rok, vam samozrejme i naklady na soud a klidne premii (odskodne) k tomu, zaroven soud rozhodne o novem nastaveni limitu a urednik co tam dal tu znacku by to mel jako hrube poruseni pracovni kazne (tedy pri vice kusech konec

    co vy na tuto variantu????

    ST

    Takže třicetitunový kamion mezi ZŠ a parkem pojede padesátkou a tím pádem pojede bezpečně, ohleduplně a podle předpisů.
    Já v Oktávce pojedu 58 km/h, a tím pádem jako hovado, darebák, porušovatel předpisů a hlavně pojedu za 1000 Kč pro ty nenažraný pomahače a chránily?
    A co třeba příkladně někde v Praze (místní to tam budou znát líp)? Je to šestiproudovka směrem na Brno, uprostřed oddělená svodidly a jezdí se tam 50.
    Celé to omezování rychlosti je postavené na hlavu a jeho kontrola se provádí pouze proto, že je to velmi pohodlné. Ale to platí odedávna. Když ještě měřili Ramerem a museli u něho sedět v křoví, tak se neměřilo v zimě a za deště, čili v tom nejnebezpečnějším období. Měřilo se za sucha a za sluníčka.
    Určitě se každý z vás dostal aspoň jednou do mnohem nebezpečnější situace než je někdo jedoucí šedesátkou ve městě. Namátkou předjíždějící řidič v protisměru. Pokud nebudete brzdit i očima a nenacpete se na krajnici, tak jste na maděru. To se prostě zachytit nedá, a tím pádem to je (pro toho protijedoucího) bezplatné.
    Nebo dálniční stíhačky. Udělají aféru z toho, že přistihli řidiče zánovního BMW jet stoosmdesátkou. A při jeho stíhání klidně mohli předjet Škodu Favorit, jedoucí 130 km/h, a tím pádem jedoucího bezpečně, ohleduplně a podle předpisů. Ale to už se opakuji… 🙂
    Když náhodou stíhačka přijede chytat do města, tak si na lov vyberou tu nejpřehlednější, nejrovnější a nejbezpečnější ulici (jako u nás hlavní třídu-4 auta vedle sebe projedou pohodlně, a je to dvouprodovka) a jezdí za tmy (aby nebyl vidět maják v masce), kdy už není žádný provoz. Takže jezdí z jednoho konce na druhý a při každé cestě nějakého chudáka lapnou. Protože jen vůl by na tomhle místě a za tohohle provozu jezdil padesátkou. Loví maximálně půlhodiny, protože pak se informace rozšíří v dopravním zpravodajství a už by si neškrtli. Podle mne to jsou obyčejné svině a lupiči.
    Ale ještě jednou k těm dálničním stíhačkám. Tenhle úchylný systém způsobuje, že namísto jednoho šílence se po silnici řítí dva. A ještě k tomu ten první šílenec jede rychleji než by jel obvykle, protože tomu druhému šílenci chce ujet.
    A ještě na závěr bych se rád tak trochu představil. Papíry mám od roku 1978, skupiny A, B, C, D, E, 10x jsem objel zeměkouli (přeneseně) a první a poslední nehodu jsem měl v osmnácti, kdy jsem tátovi rozmlátil Škodovku.
    Takže už něco vím o utahování šroubů dopravní nesvobody.

    Vana

    Luky: tak třeba na dálnicích bych s klidem nechal 150 kmh. Pro moderní auta konstruované i homologované pro rychlosti ještě mnohem vyšší je to třeba na prázdné dálnici zcela bezpečná rychlost.
    Debilní zákon tohle ovšem z nějakého záhadného důvodu považuje za naprostý hazard

    (w)

    Víte, já jezdím už hromadu let bez nehody. Jezdím tak, že někdy dopravní předpisy dodržuju, jindy ne. A tam, kde je dodržuju, je nedodržuju proto, že jsou tak nastavené. Je to shoda okolností. Prostě jezdím tak, abych se z bodu A do bodu B dostal co nejefektivněji a přitom dbám na to, abych pokud možno nikomu nepřekážel, nikoho neohrožoval a nikoho neomezil. Já totiž na rozdíl od někoho, kdo ctí sebeblbější pravidla, při řízení motovoého vozidla používám tu hmotu mezi ušima. Dopravní předpisy jsou pro mě orientační pomůckou, která mi napovídá, jak se pravděpodobně budou chovat ostatní, přesto se v žádném případě stoprocentně nespoléhám na to, že ta pravidla skutečně budou dodržovat. Ctím jedno velmi užitečné pravidlo: vždycky je lepší bejt vcelku, než v právu.

    XXX

    Oni mají detektor. Proto asi když najíždím do vesnice běžných 60 a těsně předtím mě předjede odhadem auto 140 tak najednou položí brzdu a vyblokuje mě na panickejch 40 a po nějakém kousku už zase z obce vyjíždí možná tak kilem. A nebo je taky možná jen běžnej dement. Jo jen víc detektorů, voni se budou na dálnicích brzo hodit. 200 brzda 200 vybrzdit, to bude hodně fungovat…

    JD

    Mohu-li se zeptat, VY jste fízl nebo výrobce dodavatel radarů?

    Ivan

    Nejde o parametry aut, jde o parametry na které byly a jsou stavěné silnice (dálnice).

    igor

    A ktoré sú tie parametre ked v DE je na dvojprúdovej diaľnici rýchlosť neobmedzená a na rovnakej dvojprúdovke napr.v SVK je 130km/h kde by kľudne mhla byť 160km/h.Alebo obmedzenie rýchlosti na diaľnici na 80km/h aj v nočných hodinách po 20 hodine kôli oprave oplotenia ked robotníci už dávno sedia doma lebo s čelovkami na hlave to pletivo v noci isto nevymieňajú.Tak isto aj cez víkendy…Alebo pernamentná 40 v zone kde je škola ale po 20hodine či cez vikend sa tam žiadne deti nevyskytujú atd,atd…

    Thomas

    Přesně tak na dálnici to valím 150 běžně i víc a nejsem sám, jezdí tam takto všichni, naštěstí mám taky antiradar, tak jsem ještě pokutu za rychlost nedostal, bez něj bych měl pěknou sbírku, prostě bych to dal jako v D 130 je tam pouze doporučená a jinak si tam každý jezdí jak chce a nikdo nic nepokutuje, inu ČR je furt po zadu….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist