Fiat Croma (2005 – 2010)

10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Diskuze

14 komentářů

    wolff

    … tento čláýnek sme tošku odflákli… Jak se dívám tak se dívám, ale bodové hodnocení nám nekoresponduje s textem a skutečným stvaem věcí…

    Koralecnik

    toto je čo za recenziu? Pán Jirouš, čítal ste po sebe aspoň raz, čo ste napísal? Asi nie lebo potom človek nenapíše v je dnej časti \“Podprůměrná kvalita dílenského zpracování, nepřesvědčivé jízdní vlastnosti, chatrnější interiér\“ a trochu nižšie ospevujete hodnotné materiály v interiéri, a \“vynikající cestovní komfort\“.

    Lukyman

    Za pprvé: výroba probíhala od r.2005 do r. 2011.
    Za druhé: původní Croma nebyl nikdy kalsický sedan. Byl stejně jako např. Octavia liftback (hatchback).
    Za třetí: Croma nemá na výběr tři čtyřválcové turbodiesely, ale pouze dva.
    Dále k častým závadám: aletrnétor odchází pravidelně, u motorů 1.9 110kw a 2.4 klasické závady všech turbodieselů bez rozdílu značky – egr, dpf, swirl klapky, setrvačník, vstřiky, turbo. Dále dost často odcházejí ložiska a synchrony u manuálních převodovek původem od GM. Jinak skoro kompletní podvozek je od GM (platforma shodná s vozy Vectra c, Signum, Saab 9-3)
    Jinak je pravda, že 2.4 je žíznivější. Ve městě běžně přes 10 litrů. Dálky s plným vozem za 8 a to s původním dpf filtrem. S prázdným vozem jsou dálky okolo 7, pokud se to s rychlostí nepřehání (tj. do 140km/h)

    jk

    Proč to děláte, jako myslím píšete na téma ojetá croma, když z celého článku od nadpisu až po konec je patrné, že vás to vůbec nebaví, ba naopak vás to pěkně s.e.r.e? Pak je tady spousta k.ravin místo hodnotné nezaujaté recenze!

    znalec

    tato Croma je len prekapotovana Vectra!!! Pozor na to!

    Opel = sopel

    Lukyman

    No to není pravda. Croma má pouze podvozek shodný s vozy vectra c, signum a saab 9-3. Dále benzínové motory a manuální převodovky. Vše ostatní je Fiat. Takže tady nemel tydle blbosti.

    sedivak

    autor článku vůz určitě ani v reálu neviděl,jedná se klasického rádobyznalce co píše recenze ve stylu jedna bába povídala.Vůz vlastním a dílenské zpracování je naopak až nezvykle vysoké,viz, všechny recenze na tento vůz co byly kdy napsány,např. s Octaviií z roku 2008 se nedá kvalita vůbec srovnávat.Chatrný interiér by měla oproti Cromě právě ta Octavia.Vůz netrpí žádnými chronickými vlastnostmi a motory JTD patří mezi jedny z mála opravdu spolehlivých co se commonrailu týče.U problému s alternátorem se autor doslechl zase jen napů,ano bylu u některých ročníků.ale jedná se o vadný diodový můstek,oprava do cca 1000kč,dvouhmostové setrvačníky vydrží u JTD motorů většinou přes 200tkm a vstřikovače ještě více,takže nesrovnávat s koncernem a francouzskou proviencí.

    tak pán je přece \“znalec\“…

    L

    souhlas s názorem na článek, dále souhlasím, že na poměry fiatu se jedná o kvalitnější interiér, ale s octávkou se to přece jenom nedá úplně srovnat… Ta má sice interiér bez jakéhosi kouzla, ale zato mnohem kvalitnější a příjemnější z hlediska každodenního užívání(přehledný) Ale design zvenku? Až na tu výšku velice pěkná:)

    Kuban

    Je to Fiat a né BMW M3… co tady kdo jiného může čekat!!! Od totálně zaslepeného redaktora co nezná objektivního hodnocení nemůžeš nic čekat….

    Hodnotí koulema ne hlavou… Zvláště tak specifickou Cromu, která je ve své podstatě nehodnotitelná, neb se špatně srovnává s konkurencí…. Přitom se dá srovnávat.. A dobře..

    A už několikrát sem nad cromou uvažoval, jen ještě nemám potřebu vozit haranty 🙂

    Kuban

    Tak M3 beru zpět 😉 Reagoval sem na hlavičku článku, jež vypadalo že bylo psáno panem žákem 🙂 Takže to beru zpět, zbytek ale zůstává

    Kuban

    Ale prdlačky 😉 Octavia opravdu s interiéry nikdy díru do světa neudělala…. Navíc v nejčastěji se vyskytujících se výbavách má také ploché tvrdé sedačky bez vedení… To se taky nerecenzuje… Hnusné na oko nepříjemné plasty taktéž… Low end při prvním sednutí… Tak působí jak nové tak i staré modely octy… A jen občas to zachraňují exklusivní výbavy, které se u Fiatu bhužel vyskytují mnohem častěji než u VW koncernu…. O lepších sedačkách v Cromě nemluvě 😉 myslím tím v rámci nadstandartu.

    A právě zde, jakožto ojetina, je croma práááávě mnooohem zajímavější… Díky takovým blbounům jako recenzenti podlplacení VW koncernem… Mám aspoň možnost si koupit našláplá auta za nízkou cenu.

    Kuban

    Chci od autora článku vysvětlení hodnocení spolehlivosti!!!!!

    A chci to objektivně!!! V článku není o spolehlivosti napsáno nic, ale hodnotí ho podprůměrem.. S tím nemohu ani trochu souhlasit a proto chci vědět na základě čeho čerpá!

    o zbylém hodnocení ztrácet čas nebudu 🙂

    Dušan

    Máme Cromu asi 2 roky. Fiata vlastníme již řadu let, ať už benzínový nebo naftový – nikdy závažnější problém nebyl.
    Co se Cromy týče, máme najetých asi 160 000 km, pravidelně měníme olej, filtry atd. Motor s převodovkou a spojkou naprosto v pořádku. Ano, mluví se o vadných ložiskách 6 stupňové převodovky typu M32 (což je si myslím problém jen u Oplů). Převodovka nehučí, nic, co by naznačovalo její konec.
    Podvozek je v naprostém klidu. Vyměněny jen tyčky (kosti) stabilizátoru.
    Podotkl bych akorát to, že auto docela hučí – způsobené pneumatikami, kovogumovou řemenici klikového hřídele, která časem odejde (její cena okolo 2 000), velmi špatný přístup k výměně žhavících svíček, konkrétně u JTD. Nefungující tempomat kvůli vadnému přepínači a přednastavenému intervalu výměny oleje na 35 000 km (JTD) , který jde smazat pouze přes diagnostiku.
    Toť vše.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist