Fiat čeká stávka
Hyundai
Italští odboráři se bouří. Vadí jim tvrdé vyjednávací metody Sergia Marchionneho. Novým smlouvám se však zřejmě neubrání.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Hyundai
Italští odboráři se bouří. Vadí jim tvrdé vyjednávací metody Sergia Marchionneho. Novým smlouvám se však zřejmě neubrání.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zřejmě to platí i v zimě
Lidí jako je Marchionne nebo Jobs je málo. A to je víc než škoda.
Marchionne je po dlouhé době prvním lídrem takového gigantu, jakým je Fiat, který zavádí pragmatické myšlenky a racionální uvažování do sféry řízení nadnárodní korporace. Jeho nástup byl provázen obrovskými změnami, kdy z Fiatu a přidružených značek vyházel vyplňovače tabulek v Excelu a tvořiče přihlouplých prezentací v PowerPointu. Výsledek? Půl miliardy Euro! nejde jen o to, že tito vyžírkové spotřebovávají hodnoty, které musí někdo vytvořit, ale zejména kazí a systematicky znesnadňují svými zásahy práci těm, kteří něco skutečně hmatatelného tvoří! A to jsou obrovské ztráty! \“Naším úkolem je vyrábět a prodávat auta, nikoli tvořit prezentace nebo vyplňovat tabulky\“. Do kamene by bylo potřeba tato slova tesat!!!
Automobilový průmysl je dnes tvořen prakticky výhradně nadnárodními korporacemi propojenými prostřednictví vedení a odborů s vládními kruhy nejen evropských zemí, ale i v USA (ostatně přesně o to usiloval Mussolini s Gentillem ve své Fašistické doktríně již před téměř 80 lety). Na tento obor se nabaluje ve jménu zaměstnanosti, sociálních jistot a dalších absurdností hromady \“zaměstnanců\“, kteří nic netvoří, ničím se nepodílí ani na výrobě, ani na prodeji automobilů, zato od rána do večera za tučný plat vyplňují nesmyslné tabulky a vyrábí nesmyslné prezentace, které nemají jiný smysl, než zdůvodnit exitenci zcela zbytečných pracovních míst bez tvorby jakýchkoli hodnot. A jde to ještě dál, kdy státy prostřednictvím různých \“šrotovných\“ programů zákonem lijí do těchto korporací peníze daňových poplatníků za cenu likvidace stávajících funkčních hodnot!!!
Podíváme-li se však kolem sebe, nejde zdaleka jen o problém automobilového průmyslu, ale obecně celé euroamerické společnosti!
Marchionne řeže do sociální solidarity těch, co tvoří hodnoty s lemply a příživníky, což odborářští vyžírkové označují za \“nedemokratické\“ postoje. Co je na příživnictví a vyžírce demokratického? Demokracie je vláda lidu, nikoli vykořisťování těch, kteří něco vytváří těmi, kdo se pouze vezou. Zato ale umí nejvíc křičet!
Marchionne by se měl co nejdříve prezidentem EU! I ta je – stejně jako FIAT – plná milionů vyžírků a příživníků, kteří za celý svůj život nevytvoří nic, co by několmu bylo ku prospěchu, zato dokáží řvát a \“bojovat\“ za svá neexistující práva.
Držím tomu člověku palce, ale obávám se, že v dnešní zdegenerované Evropě jsou jeho snahy bojem s větrnými mlýny. A ty ho ve jménu fašismu a socialismu semelou, protže je ještě příliš brzy. Až se celý auroamerický systém rozbije, až vyžírkové a příživníci rozkradou všechno, co se rozkrást ještě dá – potom teprve přijde doba pro Sergia Marchionneho.