Faceliftovaná Škoda Yeti už jezdí po silnicích
5 fotografiíŠkoda Yeti
Osvěžená Škoda Yeti se představí ještě letos. Po silnicích už jezdí prototypy zamaskované jako Suzuki Grand Vitara.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíŠkoda Yeti
Osvěžená Škoda Yeti se představí ještě letos. Po silnicích už jezdí prototypy zamaskované jako Suzuki Grand Vitara.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak to jsem opravdu zvědav, je to totiž už docela dlouho co jsem slyšel že Yeti ony kulaté svítilny mít nebude, což by byla škoda.
Je to velice úsměvné a současně smutné, jak Škoda hanobí kvalitní výrobky značky Suzuki. Nejprve udělala Fabii ála Swift a nyní se ještě otírá o Vitaru Yetim, který jí v reálu nesahá po kotníky (vím to, vyzkoušel jsem obojí). Styďte se, škodovkáři!
Současnej model je hezkej. Jestli tomu daj tu novou uniformní nevýraznou nudnou masku, bude to strašně hnusný auto. A ještě by to chtělo torzku a tříválec, abysme ušetřili.
Je to tak, hvězdná skupina Greenline má kamarádku Socialedition (byť neoficiální). Vůbec nechápu, proč takové nesmysly dělají. Základ pro tohle auto je motor se 100 kW, nějaký dvoulitr a ne tyto pseudomotory.
Yeti měl možná hezký design, ale jako auto nestál za nic. Jak to tak pozoruji, i podle reakcí mnohých lidí, tak i design nebude stát za nic. Bude to ovce. jak dříve vyčníval svou vyjímečností, zapadne do šedi stáda. A navíc to bude pořád krumpl, jako to býval. No nevím.
Ale každá věc má svého kupce.
Co já vím tak Yeti je naopak auto velmi dobré, tahle „móda“ neustále nadávat na Škodovky už mi přijde poměrně trapná.
To není móda, to je souhn faktů, které posbírali uživatelé. Tedy alespoň za sebe si to tvrdit dovolím. Jezdil jsem s tím a určitě bych si to nekoupil. Je to mizerné auto za nepřiměřeně vysokou cenu. Ono by se pak dalo říci, že vynášení Škodovky do nebe je také móda a třeba i trapná. Co myslíte?
A to víte, protože jste tím jezdil a nebo si to jen myslíte, protože to jedna paní povídala a žijeme v národě, který je zaslepeným podporovatelem Škodovky?
Faceliftovaná Škoda YETI !!!!NEBUDE!!!! mít kulatá světla, bude mít hranaté mlhovky ala Superb, budou dvě varianty (CITY, OUTDOOR) a dokonce je možné, že se u tohoto modelu objeví např. couvací kamerka. Jak to vím? nepovím.
Nemáte pravdu, říci to nelze a víte proč? Protože u nás v ČR se Škodovky téměř nechválí.
Věc se má ale tak (a jak dokazují i dojmy uživatelů ze zahraničí, např Velké Británie) jde o vozidla velice dobrá a to je neoddiskutovatelný fakt.
Tak to rozhodně není, náš národ naopak Škodovky s oblibou hatí i přes její neoddiskutovatelné kvality. Jak to vím já, to vám rád povím, projel jsem se s ní (byť pouze krátce) a v mém okolí ji vlastní soused který si ji nemůže vynachválit (má Superb 2 a Yeti).
Já to řeknu ještě jinak. Trochu pojedeme více na upřímnost. myslíte si, že kdyby tu tak krásně nekvetl trh s kradenými díly, auty (posléze často díly), že by to bylo tak růžové? Nemluvě o tom, jak se tu krásně lidé napájí svá TDI naftou kradenou kdo ví kde. Ony se v oběhu najdou i origodíly. Takže teď se zamysleme.
K Vaší úvaze o lidech v GB a jinde. Reklama, kterou si Škodovka zaplatí je jedna věc. To, že tam to mají jako rodinné auto č. 2 je věcí druhou. Byl jsem tam a mám tam známé, neučte mě znát tamější prostředí. A upřímě, mezi námi všemi, Kolik jste měl Škodovek a kolik jste jich mohl zkusit, kolik km jste najel a s čím jste to rovnal, že se takto vyjadřujete, byť Váš názor respektuji? Prosím…
Najeďte několik desítek či stovek tisíc km, protáhněte Yetiho terénem, ať vidíte, že to není žádná sláva, pak možná změníte názor. Já jsem na všechna auta přísný stejně, nikomu nestraní. Ale nenapadá mě, za co bych Škodovky chválil.
Pokud s tím najezdíte desítky tisíc km, pak skočíte třeba do Mazdy CX-5, uvidíte rozdíl třídy.
Stejně tak Superb a např Mazda 6. Nechci z toho dělat duel značek, jen ukázat, že to jde i jinak a lépe, než to dělají v Boleaslavi a cenovky si leckdy mohou podat ruce.