Exkluzivně: Porsche 911 GT3 na okruhu i na silnici
4 fotografiereportáž
Je nová GT3 pořád ještě tak ostrá, nebo se z ní stal krotký domácí mazlíček?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
4 fotografiereportáž
Je nová GT3 pořád ještě tak ostrá, nebo se z ní stal krotký domácí mazlíček?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Diky za vyborny clanok. Clanky z eva su jednou z veci, ktoru by som na "novom" autowebe videl rad castejsie, ak by to bolo mozne tak nielen nove, ale aj clanky zo starsich vydani… a uvital by som aj fotografie vo vacsom rozliseni;-)
Co k tomu dodat, je to brutal auto a EVO ma super clanky. Drzim palce nech to auto dostanete na test a urobite pekne video, najlepsie na okruhu… 🙂
Sice Super kára!!!! Ale taky bych tady rád uvítal občas nějakou starší ,dostupnější pilu…třeba Lancia delta integrale, Celica 4×4 turbo, escort cosworth, Thema ferrari,Honda integra, prostě pilky do milionu….Které jsou pro většinu lidí reálnější….
100% súhlasím a pripájam sa
Nezlobte se na mě, ale já říkám ne! Mluvím tady pouze za sebe když řeknu, že takovýhle článek si můžu přečíst v každém druhém čísle Speedu, Carauta, nebo Top Gearu. A navíc dostanu kvalitní fotky přes celou stránku. Abyste mě špatně nepochopili, mám autoweb rád, mnohem radší než auto.cz, i když musím uznat, že srovnání těchto autoserverů je tak trochu jako David a Goliáš. Přesto si mě autoweb získal svým přístupem k autům, obzvlášť Honza Koubek v reakcím na zvídavé dotazy nejrůznějšího charakteru v otázkách dne má můj respekt a pokaždé se těším na jeho fundované názory nadšence všeho (nejen)čtyřkolého. A proto je mi smutno, že zde musím číst pouhý překlad nějakého ostrovana. Nic proti nim, ale já chci na českém serveru číst postřehy čecha. Takový článek bych si přečetl a vážil si ho MNOHEM radši. Já vím, Porsche se do testu shání špatně, proto se na Vás nezlobím, ale tak to cítím a musel jsem to napsat. Příšte se to třeba povede, já to budu bedlivě sledovat.
Souhlasim, ze něco mne zaujalo ale v zasade je preklad o nicem. Uz popisky k fotkam jsou spatne. Na první fotografii nejsou vyfoceny keramicke brzdy. Na poslední fotce zase pro zmenu není motorova brzda. Autor evidentne v zivote nevidel motorovou brzdu 🙂
A co to teda na těch fotkách je, vaše Lordstvo?
Na první fotografii JSOU keramické brzdy PCCB. Na poslední fotografii je odvalovací stolice pro měření výkonu a točivého momentu které se, alespoň v našem okolí, odnepaměti říká „brzda.“ Pravda je, že někdo by si pod pojmem „motorová brzda“ mohl představit zařízení z nákladního auta. Ale vzhledem k tomu, že na fotce žádný kamion není, jsme to nepovažovali za pravděpodobné:-)
To jestli jsou na prvnim obrazku keramicke brzdy nebo ne se da polemizovat. Mne pripadalo podle malinke fotky, ze vidm kov a jeste k tomu narezly. Coz mi pripada, ze to jsou klasicky odvrtany kotouce. No ale dobre.
Na posledni fotce ale podle mne neni brzda. Naposledy, kdyz ja jsem si daval auto na brzdu, tak je potreba zajistit:
1.Kola pohanene napravy jsou na mericich valcich
2.Auto je potreba poradne prikurtovat
3.Auto je potreba chladit poradnum vetrakem
4.Pred motor se pripoji cidlo teploty
5.Odvadi se splodiny od vyfuku
6.Mericim zarizenim se zmeri vykon
Nic z toho na obrazku nevidim.
Na poslednim obrazku je podle mne asi vaha.
http://www.tat-rd.com/dyno_htm_e/dyno_start.htm
P.S. Pane Cervenka, jste sefredaktor Speedu? Docela prima casak 🙂 Skoda jen, ze neni vic technicky.
Keramické kotouče na pohled od litinových nepoznáte. Porsche ale zásadně používá červené třmeny pro lititnu a žluté pro PCCB.
Zato s brzdou je to pěkná blamáž. To má člověk z toho, když dělá popisky k malým obrázkům na monitoru s vysokým rozlišením:-( Teprve teď jsem si to prohlédl pořádně, pro jistotu i v originále, a samozřejmě je to váha. Takže 1:1:-)
A do třetice, nejsem šéfredaktor Speedu. Nějakou dobu jsem dělal Carauto.
Diky za bod. To, ze zlute trmeny znamenaji PCCB jsem nevedel. Skoda, ze moje zluty Bremba teda taky nemam keramicky 🙂
Presto si nemuzu pomoci ale vidim tam zrezlou litinu. Krome toho trmeny na obrazku podle mne nejsou zlute ale spis do oranzova. A nechcete si taky zvetsit obrazek brzd?
Prikladam fotku keramickych brzd na porovnani http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:PCCB_Brake_Carrera_GT.jpg
Pro pořádek, GT3 v testu měla keramické brzdy PCCB. 1) Píše se tak přímo v testu a časopis evo, který se považuje tak nějak za vrcholnou autoritu v téhle kategorii aut, by nenapsal na tak zásadní téma jako jsou brzdy nic, co by nebyla pravda. 2) Poloha brzdiče u PCCB je mírně odlišná (svislejší než u litinových kotoučů) a i podle toho je to poznat, hlavně pokud máte ke srovnání např. fotku GT3 s červenými třmeny. 3) Dále je možné to poznat podle průměru kotoučů, PCCB vpředu 380 mm, litina 350 mm. 4) Kdyby tam byla fotka litinových kotoučů, hned byste to poznali. Při testu auta, jako je GT3, by jednak těžko zbyl čas na to, aby kotouče zrezivěly, a také by na nich byly vidět mnohem více vybrzděné drážky. Nakonec ještě dodám pro ujasnění, že 99% článků o GT3 chybně uvádí, že Club Sport paket je zdarma. Je to jen poloviční pravda, protože Porsche k tomu vyžaduje příplatek cca. 150 tisíc za skořepinové sedačky. Jinak není zástavba ochranného rámu možná. Dále není pravda, že by GT3 RS měla PCCB v základu. I u RS je keramika za příplatek, což je trochu překvapující, že?
motorova brzda je na meranie vykonu motoru vymontovaneho z auta
na valcovej brzde sa meria vykon z kolies