Eaton vyvíjí hydraulický hybridní systém
Zajímavosti o autech
Známé firmy hledají nové cesty ke snížení emisí a zvýšení efektivity.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Známé firmy hledají nové cesty ke snížení emisí a zvýšení efektivity.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přece voda je nestlačitelná, takže akumulace energie smůla. Plyn budiž, ale zase je to docela riziko.
Voda samozrejme stlacitelna je, jen je zapotrebi mnohem vetsich tlaku nez u plynu. Kde vidis riziko?
Prostě tam bude stlačený plyn "honit" hydraulickou kapalinu z jedné nádrže do druhé.
Ohledně té stlačitelnosti vody – jde to, ale ke stlačení vody na 1/2 původního objemu je mám ten pocit zapotřebí cca. 110 000 N na 1 cm2(vodní sloupec o výšce 110km) – taková strojovna by se asi do auta nevešla. 🙂