dlouhodoby-test-peugeot-508-sw-konecne-snih.jpg

Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Konečně sníh

Peugeot 508

Jezdit na sněhu zábavně je jedna věc, ovšem u sportovně laděných aut. Od praktických kombi řidič (většinou) očekává jistotu, stabilitu, grip.

Diskuze

7 komentářů

    abeceda

    Zvědavost totiž pramenila ze zkušenosti s jinak skvělým Fordem Mondeo, se kterým jsem jel kdysi na hory a měl určité obtíže s přilnavostí na zadních kolech. —- Pokud se kdokoli podívá na uvedený odkaz, zjistí v tabulce technických údajů, že se jedná o předokolku 🙂

    abeceda

    Zvědavost totiž pramenila ze zkušenosti s jinak skvělým Fordem Mondeo, se kterým jsem jel kdysi na hory a měl určité obtíže s přilnavostí na zadních kolech. —- Pokud se kdokoli podívá na uvedený odkaz, zjistí v tabulce technických údajů, že se jedná o předokolku 🙂

    FR: Aby nedošlo k nepochopení… problém přilnavosti není mým pohledem otázkou pouze kol na poháněné nápravě. Právě u velkých kombíků s pohonem předních kol mám zkušenost, že velký kufr, maximálně zatěžkaný, zbavuje mimo plynulou jízdu dopředu zadní kola přilnavosti, viz zmiňované Mondeo nebo Superb.

    Tom Tom

    Volvo V70, 5ti válec, benzín, z roku 1998, najeto 333,000 km 5 lidí + bagáž. Na hory do Alp a zpět. Okresky, dálnice, serpentýny – vše za sněhu a mrazu. Průměrná spotřeba 8,25L/100km
    Na stránkách Peugeot uvádějí prům.spotřebu Vámi testované verze 5,7/100km. Takže klasická pohádka typu: \“víš co, já to mám v naftě(TDI,HDI,FBI,etc) a jezdim za pět, ale po dálnici normálně v pravym a stošede.\“

    Jano

    Skoda, ze clanok neobsahuje takmer ziadne informacie. Cakal som, ze sa nieco dozviem o kvalite, skusenostiach, schopnostiach auta, ci ho kupovat, alebo nekupovat, ale stale nic …

    Kuban

    takže náklad působící směrem ke středu zemského jádra gravitací, snižuje přilnavost…..

    a já myslel, že sem si ze základky odnesl aspoň základy…

    PS: Samozřejmě, při průjezdu zatáčkou působí na zadní část vozu odstředivá síla která roste s hmotností nákladu. Rozložení té odstredivé síly je závislé na těžišti nákladu. Pokud máte 100 kilo nákladu tak nějak na zemi, je ztráta přilnavosti zadní nápravy chybou vadného tlumení a pérování…A mimoto, řeší to většinou přidání plynu, což patří nejen k základu rovnání přetáčivého smyku ale i jeho prevence :-D:-D:-D

    Loque

    Neviem kde autor prišiel k jeho spotrebám, asi jazdil trvale na sport režime v 3-4.000ot. Ja s rovnakým autom, akurát sedan jazdím stabilne dlhodobo za 5,5L/100….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist