Dieselgate: Volkswagen AG představuje plán pro dodatečnou úpravu aut
Volkswagen
Záležitost s pohonnými jednotkami se softwarem na úpravu výsledků emisí se vyvíjí, máme zde oficiální představení návrhu na dodatečnou úpravu "postižených" aut
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Záležitost s pohonnými jednotkami se softwarem na úpravu výsledků emisí se vyvíjí, máme zde oficiální představení návrhu na dodatečnou úpravu "postižených" aut
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No už vidim, jak se všichni zákazníci nadšeně poženou do servisu. Dělá se kolem toho nevimco, ale mě jako uživateli jsou nějaký emise ukradený. Naštěstí to s bazarovým autem z Áček řešit nemusim.
Hlavně si nedovedu představit, jak by dokázali jen softwarově trvale snížit emise bez vlivu na výkon motoru nebo na zvýšení spotřeby (například častějším vypalováním DPF apod…)
To není o představě. Pochopitelně nejde snížit emise NOx bez snížení výkonu a zvýšení spotřeba. Předpisy EU o uhíkové stopě jsou fyzikální nesmysl a splnit bez podvodů nejdou.
Není to nesmysl, jen by si to vyžádalo víc investic, než VW chtěl. Když se podívám na zisk VW každý rok – to co zbyde po všech investicích do vývoje – je to na úrovni zamýšlené pokuty. Jen jeden roční zisk.
Možná by stačilo uvalit o 100mld Kč víc do vývoje a šlo by to. Zisk by klesl z 500 na 400mld. (čísla jsem teda negooglil přesně)