Čtenářský test: Porsche 911 Carrera 4 (996)

45 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Že je Porsche drahé na pořízení i provoz a dovolit si ho může jen hrstka vyvolených? Ale kdepak, 911 může být vaše za cenu ojeté Škody Superb a servis vás (prý) také nezruinuje.

Diskuze

12 komentářů

    jag

    diky svetlum, nejohavnejsi 911.

    Pavelpu

    No a co? Díky těm světlům stojí, co stojí. Za ty peníze je to každopádně super auto a bomba svezení.

    Martin

    Protože je to kabriolet a 12let stará by stála tak 80t, takže bych za tu cenu měl 4. A ještě se s ní lépe jezdí po nerovných zatáčkách – a takových je v reálu (mimo okruhy) nejvíc. A kdybych si tam také přihodil turbo, tak bude i rychlejší 😉

    Pan_Marťa

    Svez se hned po sobe v mx-5 a pak v boxsteru a nikdy bys neco takoveho nerekl… A jakmile to zacina recima jako „dam tam turbo a bude to rychlejsi“, tak presne tady to zase konci… Porsche koupis a jezdis, nemusis tam rvat zadny turbo, kompresor nebo letadlovou turbinu, aby to bylo svizne a experimentovat s nastavenim nejake „huste“ tuning firmy VS automobilka, ktera na vyvoj kazdyho auta da miliony penez, coz je neco, co zadna tuning firma nemuze nikdy nahradit… Bud utracim za kraviny (turbo apod.) nebo si koupim uz hotovy auto do kteryho nemusim vrtat a jako celek funguje o 100 000% lip nez jakakoliv upravenina. Jedine ze clovek chce opravdu auto jen na okruh, jen na drift, jen na sprinty, pak je to neco jineho.

    lamal

    Presne tak, suhlasim… mx5 je skvele auto, ale porovnavat to s 911 je zas len ulet v diskusiach… a s tym turbom 😀 Vobec ta 911 nevyzera spatne, paci sa mi a je to unikatna koncepcia aj motor, to je charizma rozdavana v tonach – ticho ´zavidim´ !

    Vavris

    Všechno špatně:

    Za 80t. bude možná dobré NA, 12 let staré NB jen se štěstím a ještě k tomu 1.6. Komfort a stabilita na běžných okreskách je rozhodně na straně Porsche. Turbo není všespásné, není za hubičku a s tvrzením, že po jeho instalaci bude MX-5 rychlejší než byť jen základní 2.5 Boxster, bych byl dosti opatrný…

    Kuban

    A kdybych si tam přihodil to turbo —– tak s tím nemůžu legálně na silnici….

    MX5 je menší lehčí obratnější.. to vše platí ale max tak pro jízdu v nízkých rychlostech….

    o MX5 se povídají velmi krásné pohádky….

    Kuban

    tak ono se tam cpe kompresor… s jeho výpomocí tlačí jednadevítka 250 kobyl… to pak i na trojku ve městě hrabe… Strašný hnůj… Navíc jsou na MX5 už ověřené sety a ten vůz se dá opravdu dobře poskládat i laikem…. Ovšem já jakožto člověk, co zrovna s tímto má rodinné zkušenosti prostě vím, že srovnat MX5 s Carrerou je FAIL…… Navíc tuning aut má smysl tak leda v Dojčlandu… 1) je tam základna tunerů 2) maj tam povolení jezdit s vytuněným autem po kraji…. tady nic…. Prostě a jasně, srovnávat MX5 s Carreru můžem, ale i já jakožto fanda MX5 musím říct, že porsche je v tomto případě mnohem snažší a levnější cesta.

    Vavris

    No, 250k už je dost vysoká hodnota. S Eatonem MP45 se to vytlačí bez dalších úprav sotva na 170-180k, s MP62 možná na nějakých 180-190 s tím, že při doladění je díky většímu plnícímu tlaku výkonový skok vyšší. Aby měla Miata 250k s kompresorem, bude potřeba komplet sání, výfuk, intercooler bude nezbytností, laditelná jednotka a spousta času u motoráře jak by smet. No a ještě jsem zapomněl zmínit problémy s chlazením 4. válce, které při přeplňování vyplujou na povrch v celé své kráse.. Takže úplně plug&play to není, každopádně je to u Miaty pořád poměrně jednoduchá a nenákladná zálažitost.

    A s těmi úpravami v Německu/ČR bych to tak tragicky neviděl. Nelegální to není, když motor zůstává stejný 🙂

    Otes

    V článku bylo srovnání za 250 radši Boxster než MX5.. tudiž srovnejte olítanýho nejlevnějšího Boxstera a MX5 za 250, nevím proč bych si měl kupovat starou vránu jako první boxster, to radši připlatit za lepší, jinak Cayenne(oháknutej Tuareg) není moc dobrej příklad, X5 nemá el. pomocníky???:-)))) chápu nadšení, ale více objektivity..

    Mirec

    Svezl jsem se na Cayenne a je to stejne delo jako 911..Samozrejme ze novy modely jak Turbo a S4 vypada skvele,srovnavat ho ale s Mazdou apod neni na miste..
    Jen mam vytku..Cekal bych,ze u takovyho vozu(co se tyce porizovaci ceny novyho vozu!)5 nenajdu „seredny“ packy na smerovky,ci sterace,jak ma Octavia nebo Fabie za „par“ supu..

    Jirka

    Hezky napsaný článek.Mám stejný sen koupit nějakou srdcovku v podobě 911.Nikde se člověk nedočte objektivní pravdu,ale váš článek mě utvrdil v tom,že do nějaké krasavice půjdu.Řeči typu ošklivý světla atd.jsou jen bledá závist.Boxter je pro chudý,944 je volkwagen- to jsou řeči závistivců.Děkuji za Vámi dodanou odvahu a Vaše zkušenosti.
    Jirka

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist