Čtenářský test: Honda Accord 2,4 Type S
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Honda Accord 2,4 Type S, roku výroby 2010? V dalším čtenářském testu, tedy z pera (nebo spíš klávesnice) jednoho z vás.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Honda Accord 2,4 Type S, roku výroby 2010? V dalším čtenářském testu, tedy z pera (nebo spíš klávesnice) jednoho z vás.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Úžasný a skvělý verdikt, přesně takhle bych hodnotil i svoji Hondu 😀
Verdikt je napsany opravdu genialne a ftipne 🙂
Je to hezký verdikt, který nám má sdělit pouze jediné: tupí Češi, nekupujte to, chci pouze já sám dál jezdit s unikátním autem! A ti Češi ho poslušně poslechnou, jak se sluší a patří…
Děkuji za tento článek, Accord se mi moc líbí a do budoucna o něm vážně uvažuji. Hodně mile mě zaskočil údaj o spotřebě. Původně jsem totiž z 2,4 měl trochu strach…
Tak sem to precetl nekolikrat,ale nic takoveho tam nikde nevidim.Spis sem tam cetl ,ze jsou i jina auta(a mozna i lepsi)nez koncernova,coz od cloveka,ktery jezdil v ceskem snu zni objektivne.Kdyby me nekdy v budoucnu pustila moje Golfova uchylka,urcite by tohle byl horky kandidat 🙂
Větší benzíňáky mám rád a jezdím s nimi, proto bych trochu varoval před autorovou tvůrčí licencí. Podle mne to bude v reálu tak o litřík víc. Více města to zvedne k desítce, méně města to stlačí i pod devítku. Spritmonitor o něčem takovém také tak nějak vypovídá. To jen abyste pak nebyl zklamaný. Mohou být i šetřílkové kteří s tím jezdí za udanou spotřebu, ale proč si pak kupovat tohle auto, žeáno?
Zvláštní, já tam čtu, kašlu na reklamy a na to co tvrdí kde jakej zatopenej auto- moto. redaktor, já si koupím co dobře jezdí a s čím se mi dobře jezdí a to co se hodí pro MĚ.
Za udávanou spotřebou si stojím a to rozhodně nejezdím na spotřebu. Dnes jsem jel Plzeň – Brno ve 4 lidech a s plným kufrem za 9,3l. Po dálnici jsem udržoval rychlost kolem 160 km/h. Kdybych jel sám, jako většinu času, bych se zase dostal pod 9l.
Po městě samozřejmě spotřeba stoupá, nicméně dlouhodobý průměr mám mezi 8 a 9l. V zastoupení cca. 70% dálnice, 20% silnice I. třídy a 10% město.
Je to tam schované mezi řádky 🙂
Záver je super, ale aj tak nechápem, prečo si nekúpil auto jednoducho chytré
Na konci vety mal byť smejúci sa smajlík, posraný explorer
spotrebu mozem potvrdit ja mam tiez tento motor len vybavu executive a priemer mam 8,1 najazdenych 106tisic KM.Jedine s cim nesuhlasim je cena servisu ktora urcite nepatri medzi najlacnejsie ohol som disk 17 cena 580eur vymena brzdovych dosticiek a kotucov 400 eur inac spokojnost aj ked auto by mohlo byt trocha lachsie a kvalita laku neni na najlepsiej kvality.Este jedna vec pre autora aky interval chodis do servisu(priemer) , aku a ci mas spotrebu oleja a aky tam davas? dik
Potlesk.
Ako majitel (uz tretieho) benzinoveho sedanu, podobne nepraktickeho a este o nieco neuspornejsieho , musim s usmevom zatlieskat.
Honzíku, to se ti fakt povedlo. Super článek. Potvrzuji všechno, až na tu zpětnouo vazbu od volantu, která mně připadá úplně v pořádku. Spotřebu mám i s dvoulitrem podobnou. Město tak 9.5, dálnice sám s tempomatem na 160 za 9.2, normální silnice těsně pod 8 (dá se i za 7, ale to už je nuda). Závěr článku je parádní a 100% pravdivý.
Servis v ČR (v Plzni) mi opravdu stojí srovnatelně a často i méně než manželky Octavia 2.0 TDI.
O servis si Accord řekne většinou po najetí cca. 17tkm. Mezi výměnama oleje doleju 1l předepsaného Shellu, což mi bylo řečeno, že je běžná spotřeba oleje.
Půčo, díky! Od takového fandy značky mi pochvala potěší. 😉
S tím řízením si nemůžu pomoc. Minulý týden jsem řídil Accorda 2.0 i-VTEC předchozí generace, která má hydraulický posilovač řízení a musím říct, že mi přišel o dost příjemnější, přesnější a ne tak přeposilovaný.
Jazdím okrem iných aj Accord exe 2,4 at (2009), cca 50% dialnica, 30% okreska, 20% mesto, nohu na plyne mám pomerne ťažkú, dlhodobá spotreba mierne (asi desatinku) nad 9 l/100km.
Po pár nepríjemných skúsenostiach so servisom v BA som začal jazdiť do ČR (Brno mám cca rovnako ďaleko ako BA) a som s ním viac ako spokojný. Predtým som mal OI (1,6benzín) servisovaná na Slovensku. Teraz za servis Acoord 2,4 exe at (2009) platím v priemere menej. Servisný interval mi vychádza tesne pod 15k km (krátke trasy, časté studené štarty, ťažká noha na plyne…), oleja nedzi servismi dolievam necelý 1 liter.
Ahoj,
ve směs souhlasím se vším, dokonce i ta patálie s tou zaseklou deskou na zadním kole se mi stala, vyřešeno v rámci záruky 🙂 Doporučil bych ti vyměnit světlomety za ty s čirými blinkry, auto pak bude vypadat ještě o třídu lépe a navíc se odliší od těch obyč. accordů. To auto mám opravdu rád, je to pecka 🙂 http://www.hondaclub.cz/MyHonda.aspx?id=656
Ať to jezdí, M.
Ahoj, pěknej kousek. Jednou jsem asi vedle Tebe popojížděl v koloně na D5. 🙂
Taky jsi ji kupoval v Příbrami, co?
Ahoj, pěknej kousek máš. Asi jsem jednou vedle Tebe stál v koloně na D5. 😉
Taky jsi kupoval v Příbrami, co? 🙂
Jo jo, v Příbrami. Tak už mi je to jasný, vybavuji si ještě dobu, kdy byl ten tvůj teprve na prodej :-). Na Plzeň moc nejezdím, ale kdo ví.. A neviděl jsem tě v Praze Letňanech? Už je to dýl..
Jenom bych si dovolil nesouhlasit s tím posilovačem řízení. Mně se nezdá přeposilovaný, naopak je to naladěné přesně tak, jak bych od sportovně zaměřeného auta čekal. A řízení je hodně strmé, což je super. Naopak bych trochu vytknul nastavení dešťového senzoru, tady by se reakce mohly zpřesnit. A vytáčí mě nutnost 2x stisknout dálkové ovládání, abych otevřel jiné dveře, než u řidiče. Tak zatím 🙂
Mam tourera 2.0 7G a dalsi ACCO bude nejspis 8G 2.4. Osobne sem se svezl v Honzove ACCO a jsem z nej nadseny. Bal sem se spotreby, ale ta me prijemne prekvapila. A na 18\“ kolech – bomba. Ze je tvrdsi mi vuuubec nevadi. Dal bych klidne i 19\“.
Honda je Honda, zbytek jsou jen \“auta\“.
Mám na chlup stejné auto a se spotřebou souhlasím taky. Na autě jsou sice věci které mě štvou ale myslím, že v dané třídě velice dobrá volba.
Zdravím majitele 🙂 taky uvažuju a podobném kousku, jen mě zajímá, jak je to se potřebou ve městě ?
Mám Accorda 7G 2,4 v automatu a spotřeba je cca 9,3-9,5 l/100km. Z toho 1/3 město (často Praha), 1/3 dálnice, 1/3 mimo město. Vůbec bych se toho nebál. Těch pár litrů navíc bohatě vynahradí pocit z jízdy. S koncernovým nafťákem se to vůbec nedá porovnat
Jazdim accord tourer 2,4 executive uz cez 2,5 roka, sluzobne auto. Od nova najazdenych 106 tis km. V lete obute 19 kolesa v zime 17ky. Zvacsa chodim sam, pripadne plny kufor. Trasa vychodne Slovensko, Zilina, Trencin. Celkova spotreba 7,7l/100km. Auto bez poruchy celu dobu. Uplna spokojnost 🙂
Mám tajpes už delší dobu a mám rád sportovní jízdu. Na delší trasy 8,7l/100km, ve městě až 12l, ale je to ze všech autíček, které jsem měl (S 1301spec, Peugeot 405, Ford Scorpio, Mazda 626, Xedos 9, BMW 325i, Lexus 450), mému srdci nejmilejší. 😀 Ani jedna závada, ani jedna porucha, výměna oleje po 12k, nedolévám, není třeba. Stačí čas od času „oroštovat“, aby se neusazoval karbon. V létě 19″, v zimě 18″, levný servis – já a syn. 😀 Souhlasím s malým místem vzadu, mám sedák na doraz, takže za mě se vejde jen dcera nebo manželka (obě 160cm), já a syn (198 cm) jen vepředu.