Citroën Xsara Break 2,0 HDi
15 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Otestovali jsme rodinnou Xsaru Break z roku 2003 s devadesátikoňovým turbodieselem.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
15 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Otestovali jsme rodinnou Xsaru Break z roku 2003 s devadesátikoňovým turbodieselem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mamae Xsaru 01 a vas komentar,ze dalkove ovladani postrada jakekoli symboly je nepravdive….Je mozne ze majitel zkouseneho exemplare si znaky jednoduse seskrabnul….
Proc by mela byt prevodovka pri 150tis. zhuntovana? Mam ve 406 break tutez (r.v.2000, najeto 250tis.) a je naprosto bez problémů…
Jde videt,.že pan redaktor je zasednuty na francouzke vozy,.no jak chce,.ja jsem tim padem zase na nemecke,.kazdopadne to s tim klickem je myslim dost hloupe,.nevim jak dlouho se zivite,.cim zivite,.ale ja teda videl sklapovaci klicek rozhodne driv u citroenu a ne u naciwagenu,..a ze by zrovna fracouzi meli potrebu neco kopirovat od germanu,.to pochybuji,.
Ale jdi, jestli chceš srovnávat kvalitu a spolehlivost francouzských a německých aut, tak asi žiješ v nějaké paralelní dimenzi! Podívej se do statistik poruchovosti, případně žebříčků spokojenosti zákazníků…
,.hele,.já se statistikama neridim,.myslim,.že co se tyce do lidmi vyzdvihovanych kvalit nemeckych aut,.toto presvedceni je mi zahadne,.je to ciste subjektivni zalezitost,.je nasnade,.že vetšina dnešních modernich aut je zhruba na stejne kvalitativni urovni,.aspon po technicke strance,.vsemi lidmi opevovany naciwagen vyrabi auta take v mexiku,.např.bora nyní jetta,.a tam kvalita ma nepopiratelne velke vychilky..mel jsem,.trojkovyho golfa a pote prvni generaci octavie(priserna seda pristrojova deska) a ze by to byl zazrak,.rici nemohu,.presto jsem si nestezoval,.ted mam jiz tri roky piccaso a ze by bylo vice problemove jsem si nevsiml,.co se tyce ale po strance pohodli,.je to nesrovnatelne..navic citroen dava cloveku pocit,.ze to neni jen kus zelaza,.no myslim, ze to chapou jen mi citroenaci,.a je to tak dobre,..
trochu divné srovnání motorů citroena pegueot Jde o shodný motor
Vážený redaktore,
jsem automechanik v důchodu a mimo ovládání oken na středním panelu nemohu s vaším názorem souhlasit.Mám najeto bez nehody přes 2mil.km po Evropě s různými vozy.Předposlední bylo Volvo V70
a poslední je právě Xsara Break r.v.98,najeto má nyní 168 tis.km.S Volvem to nejde pochopitelně srovnávat.Ale jinak při benzínu 1,8 jezdí vozidlo velice svižně a akceleruje též lépe než některé novější vozy stejného nebo podobného obsahu.Sedadla mám tvrdá a ne měká a též dobře i při mých 95 kilech drží tělo jak má.Spotřebu mám při svižné jízdě mimo město do 7,2 l,při rozumné jízdě do 6 l.Taktéž musím souhlasit ještě se třemi hvězdičkami za test deformace.Lehká karoserie nemůže být nikdy bezpečnější.To je daň za aceleraci a spotřebu.Koupil jsem nyní novější a jinou značku ale na tento prostorný vůz rád si ještě vzpomenu.Jo a s bateriemi to byla pravda-asi výrobní vada ročníků 97-98.
Zdraví Miloslav