Citroën Xsara Break 2,0 HDi

15 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Otestovali jsme rodinnou Xsaru Break z roku 2003 s devadesátikoňovým turbodieselem.

Diskuze

7 komentářů

    Pavel

    Mamae Xsaru 01 a vas komentar,ze dalkove ovladani postrada jakekoli symboly je nepravdive….Je mozne ze majitel zkouseneho exemplare si znaky jednoduse seskrabnul….

    Ondra

    Proc by mela byt prevodovka pri 150tis. zhuntovana? Mam ve 406 break tutez (r.v.2000, najeto 250tis.) a je naprosto bez problémů…

    intezitta

    Jde videt,.že pan redaktor je zasednuty na francouzke vozy,.no jak chce,.ja jsem tim padem zase na nemecke,.kazdopadne to s tim klickem je myslim dost hloupe,.nevim jak dlouho se zivite,.cim zivite,.ale ja teda videl sklapovaci klicek rozhodne driv u citroenu a ne u naciwagenu,..a ze by zrovna fracouzi meli potrebu neco kopirovat od germanu,.to pochybuji,.

    Danny boy

    Ale jdi, jestli chceš srovnávat kvalitu a spolehlivost francouzských a německých aut, tak asi žiješ v nějaké paralelní dimenzi! Podívej se do statistik poruchovosti, případně žebříčků spokojenosti zákazníků…

    intezita

    ,.hele,.já se statistikama neridim,.myslim,.že co se tyce do lidmi vyzdvihovanych kvalit nemeckych aut,.toto presvedceni je mi zahadne,.je to ciste subjektivni zalezitost,.je nasnade,.že vetšina dnešních modernich aut je zhruba na stejne kvalitativni urovni,.aspon po technicke strance,.vsemi lidmi opevovany naciwagen vyrabi auta take v mexiku,.např.bora nyní jetta,.a tam kvalita ma nepopiratelne velke vychilky..mel jsem,.trojkovyho golfa a pote prvni generaci octavie(priserna seda pristrojova deska) a ze by to byl zazrak,.rici nemohu,.presto jsem si nestezoval,.ted mam jiz tri roky piccaso a ze by bylo vice problemove jsem si nevsiml,.co se tyce ale po strance pohodli,.je to nesrovnatelne..navic citroen dava cloveku pocit,.ze to neni jen kus zelaza,.no myslim, ze to chapou jen mi citroenaci,.a je to tak dobre,..

    martin k

    trochu divné srovnání motorů citroena pegueot Jde o shodný motor

    Miloslav

    Vážený redaktore,
    jsem automechanik v důchodu a mimo ovládání oken na středním panelu nemohu s vaším názorem souhlasit.Mám najeto bez nehody přes 2mil.km po Evropě s různými vozy.Předposlední bylo Volvo V70
    a poslední je právě Xsara Break r.v.98,najeto má nyní 168 tis.km.S Volvem to nejde pochopitelně srovnávat.Ale jinak při benzínu 1,8 jezdí vozidlo velice svižně a akceleruje též lépe než některé novější vozy stejného nebo podobného obsahu.Sedadla mám tvrdá a ne měká a též dobře i při mých 95 kilech drží tělo jak má.Spotřebu mám při svižné jízdě mimo město do 7,2 l,při rozumné jízdě do 6 l.Taktéž musím souhlasit ještě se třemi hvězdičkami za test deformace.Lehká karoserie nemůže být nikdy bezpečnější.To je daň za aceleraci a spotřebu.Koupil jsem nyní novější a jinou značku ale na tento prostorný vůz rád si ještě vzpomenu.Jo a s bateriemi to byla pravda-asi výrobní vada ročníků 97-98.
    Zdraví Miloslav

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist