Citroen DS5 Hybrid4 Sport
53 fotografiíCitroën DS5
Co má být vlastně největším lákadlem tohoto auta? Originální design jako z konceptu? No, jízdní vlastnosti a atraktivní cenovka to rozhodně nebudou.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
53 fotografiíCitroën DS5
Co má být vlastně největším lákadlem tohoto auta? Originální design jako z konceptu? No, jízdní vlastnosti a atraktivní cenovka to rozhodně nebudou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Uff, teda rozobrali ste to auto jak bicykel =D
No pokud bych měl dát na tuto recenzi, tak bych řekl, že pořízení tohoto auta je čistá marnotratnost. Sice se nemůžu ubránit dojmu, že frantíci to u Vás mají většinou spočítané dřív než do nich sednete, ale tohle asi bude vzhledem k ceně fakt už hodně za hranou.
Uz par rokov sa vyhibam strankam autowebu a tato recenzia ma zase len presvedcila ,ake spravne rozhodnutie som ucinil. Tolko negativity som uz davno necital na adresu jedneho auta z tohto textu citit len frustraciu a zakomplexovanost voci francuzskym autam. Proste hanba!!!
Plně se přikláním k vyjádření kolegy, nemohu se ubránit jisté zásti vůči tomuto, potažmo francouzkým vozidlům. Vybírat si nové auto a přečíst si podobnou recenzi, jistě by mě koupě velmi rychle přešla. Nejsem si jist, zda tato skutečnost nebyla autorovým úmyslem. Jelikož sám DS5 2,0 HDi s manuální převodovkou vlastním, mohu s klidným svědomím říci, že se jedná o velmi kvalitně vyrobené vozidlo, jež má za svou cenu bezkonkurenční styl, velmi kvalitní materiály a od výše zmiňovaných, viz. BMW 5 taktéž bezkonkurenční výbavu. Znovu se odkazuji na výše uvedenou větu kam asi autor tohoto článku směřuje. Jistě má pravdu, že cena kolem 1 mil. korun je na Citroen sice mnoho, za tuto cenu ovsem nenajdete stylovější a lépe vybavené vozidlo. BMW řady tři nebo 5 je za tuto cenu bohužel oškubané jako slepici, tak jaképak copak. Povrzávání je běžné i u BMW X5 či Audi Q7, nemluvě o jiných nectnostech, o kterých se ovšem mnoho nepíše. Citroen DS5 je v této specifikaci a v této cenové relaci bezkonkurenčně tiché vozidlo, co se týče podvozku jisté výtky samozřejmě mám, ale není to nic co by stálo za extra dlouhé psaní. Autor ve svém článku uvádí něco o jízdní tragédii, dle mého názoru je to holý nesmysl, máte sice jistý pocit prkennosti, co byste ale na devatenáctipalcových kolech bez vzduchového podvozku očekávali? Kdo se s mých přátel s vozidlem svezl, byl nadšen, výtky typu špatné jízdy jsem nikdy neslyšel. Co se týče hybridní technologie, jsem zcela PRO, navýšení pořizovací ceny je nepřímoúměrné získané hodnotě, jde spíše o image než o užitek, velmi špatná převodovka, malý kufr a pod. jsou jasným důkazem. Více v mé vlastní recenzi, kde jsou dle mého názoru vyzvdyhnuty jak klady tak zápory samotného vozu, zkrátka zkušenosti samotného uživatele. http://moje.auto.cz/Dala/co-ja-vim-trebas-mamut.html