Bude mít nakonec Formule 1 motory V6 s turbem?
Zajímavosti o autech
Přeplňování se do F1 skutečně vrátí, ale možná o rok později a s dvojicí válců navíc, než jak se původně schválilo. Současné motory vydrží ještě dvě sezóny.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Přeplňování se do F1 skutečně vrátí, ale možná o rok později a s dvojicí válců navíc, než jak se původně schválilo. Současné motory vydrží ještě dvě sezóny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kdyby byli zákazníci Ferrari o tolik inteligentnější než zákazníci Renaultu a nezáleželo by jim se kterým motorem závodí jejich značka v F1, nemuselo by se Ferrari bouřit proti použití čtyřválců… Jinej důvod než reklama a prezentace schopností automobilek závody nemají.
Ferrari by samozřejmě mohlo zase říct, že jejich osmiválec je vpodstatě dvojice čtyřválců z F1.
bylo by lehce ironické, kdyby nejmenší motory (rozuměj nejméně válcové), které by automobilka používala, byly právě ty v F1. Zvláště když by se jednalo o konvenční 4válce
I\’m impressed! You\’ve managed the amlost impossible.