BMW X6 xDrive35d

12 fotografiíBMW X6

Přestaňte srovnávat BMW X6 s ostatními auty pomocí pravítka a kalkulačky. Pak se vám bude líbit.

Diskuze

29 komentářů

    milan

    Ani kdyz prestanu merit a pocitat se mi X6 libit nebude. Je az k uzoufani zbytecne.

    Pepe

    Zbytecne je pro tebe … lide jej kupuji… a hlavne jsou s nim spokojeni. Musim rict z osobni zkusenosti, ze jsem koukal jak pero z gauce …SUV obecne nemam rad, ale tohle je prvni ktere bych si koupil.

    karel66

    Tak to ještě chybí v sortimentu moderních bavoráků dodávka , aby závodníci z bílých tranzitů měli auto odpovídající jejich závodním ambicím , pro amíky osobní pick up velikosti 5t náklaďáčku , kamion pro krále dálnic a v neposlední řadě autobus pro výpravy důchodců na Nordscheife . Určitě by to byly prodejní hity :-))

    sestys

    Takze tim chces rict, ze zbytecne veci nemohou byt krasne?

    McMac

    Ale z tohoto pohledu: není pak zbytečné ML, X5 i Q7?

    krosnic

    Podle mě jsou, hlavně to poslední (Q7). Osobně vůbec nefandím stylu "velký z venku, malý uvnitř" ale lidi dnes utrácí peníze za takové nesmysli, že jsem už v klidu…:)

    f4o

    no tak potom su zbytocne vsetky suv… a nakolko vacsina z nich jazdi iba po asfalte tak x5/x6 a takisto cayenne davaju podla mojho nazoru v ramci svojho segmentu najvacsi zmysel… osobne mi je tiez srdcu blizsie napr 3er coupe ako x6 ale netvrdil by som ze x5/x6 nedavaju zmysel… su to velmi dobre auta, len podla mojho nazoru ich image tak trochu kazia niektory ich majitelia…

    Petr

    Dalibore,

    moc pěkný článek, jsem rád, že jste auto pochválil a nepřiřadil k zástupu čeksých novinářů, kteří X6 jen haní a dělají ódy na její zbytečnost. Musím říct, že menší místo v zadu oželím. Mám 185cm a vlezu se v pohodě a zpravidla jezdím sám nebo ve dvou a pes se dozadu vejde:D. Jsem velmi zvědavý na X6 M, to bude jistě pekelný stroj a vůbec nevadí, že se jedná o SAV:). ve standardu na dlouhé štreky se dá jezdit 9litrů nafty a nijak to nešetříte.

    P.S. – Hamann nebo G-Power vám M3 CSL vyrobí, jen to bude něco stát, ale počítám, že zhruba stejně jako kolik by si řeklo BMW. Stačí dát lehčí kola, vytahat tlumící materiál, nasadit skořepiny a udělat mírné úpravy na luxusním vybavení a máte 100kg jen to vrzne.

    Dalibor Žák, autoweb

    Díky…

    M3 CSL bude originál jedině od BMW. Sice si můžu nechat novou sériovou M3 odstrojit a vytunit, jenže sběratelská hodnota takového auta bude nulová. Jen se podívejte, kde jsou dnes ceny ojetých M3 CSL E46. 🙂

    Petr

    No to vim velmi dobre, protoze bych ji velmi rad, ale priplatek pul milionu velmi boli … takze se bohuzel spokojim s klasickou verzi CS

    Petr

    Navic jsem myslel, ze tady jde o jizdni vlastnosti a ne o ORIGINAL:)

    McMac

    Originál od BMW to sice nebude, ale přece nám jde o to jak ty auta jezdí ne? 🙂

    Dalibor Žák, autoweb

    Jistě, pokud se bavíte o autě určeném čistě k vybouření svých potřeb. Potom může odstrojená M3 se závodním podvozkem odpovídat ideálu dokonalého auta. Příkladem budiž Harrisovo „ideální Porsche“.

    Jenže koupě upraveného auta vyrobeného přímo automobilkou má i jiný smysl. Schválně se podívejte, kde jsou dnes ceny starých BMW 3.0 CSL nebo 635 CSI proti obyčejným „vytuněným“ sourozencům. Podobné to máte i s původní M3 E30 – originál má mnohem vyšší hodnotu než upravená verze. A takové auto již můžete považovat za investici.

    Pokud je ale naším cílem zlepšování časů na okruhu a maximální možná míra vzrušení, nezbývá, než si nechat auto postavit na míru. Jeho morální hodnota je sice ohromná, ale tu vám nikdo penězi nezaplatí.

    Každý totiž máme jiný ideál, ale některá auta jsou tak dobrá, že i bez úprav dokáži uspokojit široké spektrum fanatiků – například M3 CSL, 911 GT3 RS a další.

    Petr

    To máte pravdu … ovšem v současné době si raději koupím auto na denní ježdění a sbírat originály to už je zábava opravdu bohatých. Žádne auto není dobrá investice ani kdyby se za 10 let zhodnotilo o 100%, ale chápu, co jste tím chtěl říci.

    w00t

    jo, tak za tenhle nadhled chvalim – X6 urcite neni pro kazdyho, ale funguje (bez toho aktivniho rizeni) jako opravdicky BMW a kdyz si k tomu clovek pripocte ty rozmery a hmotnost… M3 CSL to neni, ale bavori se s tim dustojne poprali a prodejni vysledky mluvi jasne. Vzpomene si nekdo na Porsche Cayenne? Perverznost ktera nema smysl, SUV od Porsche ktery znamena konec sveta a nakonec automobilku takrka zachranilo? Ze by se historie opakovala?

    lamal

    Zdravim, pekny test, ale to Jiste… Neberte to v zlom, ale aj ked mi to slovicko je typicke pre Autoweb vidat ho v kazdom teste a aj video teste je trocha casto : ) To je len taky, detajl… Skuste slovicko Jiste troska obmedzit lebo sa na tom vzdy smejem : ) Inac testy mam rad.

    Andrew

    Áááá! Přesně 🙂 Taky jsem to teď chtěl napsat, začínám mít alergii na věty začínající slovem "Jistě". Je to v každém článku a videu od Honzy a že už jsem jich pár viděl. Jestli to zdomácní i u dalších autorů tak sem snad přestanu chodit 🙂 Tady je to dokonce 2x v jednom odstavci. Jo a taky ty poznámky o politické korektnosti se opakují jak den a noc, jsou snad v každém druhém článku. Když se budete snažit, určitě vymyslíte alternativu. Na začátku jste to, Dalibore, zkoušel s hvězdama a celkem se vám to povedlo. Tak se snažte dál 😉

    stunty

    Myslíte, že si průměrný zákazník koupí X6 proto, že dobře jezdí? Omyl, koupí si jí proto, že je módní, in a cool.

    Vojta

    Nedivím se že je tenhle test tak kladný když ho píše autoweb a je to o BMW. Když se to tak veme tak i to x6m dává smysl co ? Myslím že úplně nevíte o čem píšete. Jestli je x6 v dieslu skvělé auto,tak i v tom benzínu bude jezdit stejně a ještě líp.Už standartní x6 si hraje na maximalně sportovní,takže jestli dají na x6m ty spoilery výsledek je stejný. Auto pro pózery.

    McMac

    A co Ti na něm tak strašně moc vadí? Tak by si zákazník nekoupil ML, X5 nebo Q7. Ale proč neudělat velké bezpečné auto se skvělým pohonem 4×4 a skvělými jízdními vlatnostmi? Když se zamyslím, tak mě osobně dává větší smysl než Q7. Neříkám, že bych si ho koupil, ale proč ho nekoupit na delší cesty a občas v zimně na týden na hory?

    f4o

    no ak si myslis ze rozdiel medzi x6 a x6m je v spoileroch tak skor ty nevies o com pises… ano je to vo velkej miere auto pre pozerov ale to nic nemeni na tom ako to auto jazdi… je vela aut co si kupuju v podmienkach cr a sr vo velkej miere pozeri a to nic nemeni na tom ze su to skvele auta…

    Dalibor Žák, autoweb

    to je bohužel pravda. Ale mně se X6 líbí tím, jak jezdí. A proto jsem jí dal nadprůměrné hodnocení.

    stunty

    jo, to nezpochybňuju.

    Fuzzy_Stone

    Výborný test, kdybych měl svůj názor na X6 podat veřejnosti, vypadalo by to přesně takto!

    pan Žák u mě boduje 😉

    McMac

    Souhlas 🙂

    Johny.Rico

    … které se mi líbí. S X6 jsem jel. Úžasné nádherné skvělé. Ale nelíbí se mi, proto bych ho nekoupil.

    Vojta

    mi pouze vadí jak předem odsoudili X5M a X6M

    Mike

    Vždycky sem si říkal jakej je asi výhled dozadu, z obrázků a i v reálu to zadní okno vypadá dost malý… Ale pravda, kdo by se díval do zadu když je tam kamera že? 😀 Myslim samozřejmě při parkování..

    mayki

    Chcem hned pochvalit test ktory presne opisuje pocity kazdeho kto sa v X6 viezol. Titul "najsportovejsieho" SUV mu urcite patri a to sa tyka aj dynamickeho dizajnu exterieru (toto nikto nemoze popriet). Keby, ze mam vela vela penazi tak moj vyber by bol:

    zima : X6M

    jar,leto,jesen : M3 coupe DKG

    cabrio : new Z4 sdrive35i

    off-road : G 320cdi cabrio

    rodinne auto : M-B R alebo S-MAX

    okruhova lahodka : M3 CSL (e46) a 430Scuderia

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist