-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Teda, BMW jsem měl vždycky rád a vždycky to byl takovej můj sen. Obzvlášť M3 CSL. Ale nenapadlo by mě, že se dožiju doby, Kdy bych dal přednost Audi. Ale když se podívám co za auta vytvořil Bangle, kterým směrem se teď BMW ubírá… Kdyby alespoň postavili M1 proti Audi R8. Ale oni radší místo toho vypustí do světa tyhle oplastovaný nafouklý obludy.
Tyto dva vozy jsou presne to same jako kdyz pejsek s kocickou pekli dort. Ale prilis mnoho ingredienci zpusobilo ze se nakonec nedal vubec jist.
Však se nebojte oni si na těchto dvou krasavcích vydělají peníze a pak pustí do světa novou M3 CSL a M1 atd.Prostě potřebují peníze na vývoj a pak to vypustí ven.A ja myslím,že těmito auty udělali dobrý krok bude o ně zájem a hlavně peníze na pořádně zábavný auta!!!!
nepustí, protože ééékologie áááno a ééémise ááno… 🙁
Hafane, nejsem moc nadšen z toho že máš pravdu :-/
Však oni si nějak poradí aspon v to doufam.At si rika kdo chce co chce stejně je BMW z Německé trojky nejlepší a porad bude.
Bohužel se musíme smířit s tím, že X6 a X5 v eMku se budou prodávat víc než by se prodávaly M3 CSL a M1… a prachy tady hrajou prim. Takže se nezlobme na BMW, ale na ty mamlasy co to kupují.
Presne tak to je, do puntiku.
Ako viete, že tieto autá sú premotorované? Premotorované auto je to, ktorého motor nezodpovedá zvyšku auta, čo sa týka jazdných vlasnostní. Tieto autá to zvládnu.
řekl bych, že nejde ani tak o auto jako spíš o jeho řidiče. 🙂 Podvozek těch 550 koní jistě zvládne, ale řidič?
to znamena , ze ked vodic…nezvladne skodu fabiu 1.2HTP ze vozidlo je premotorovane ?
aspoň pro tak neschopného řidiče určitě 🙂
S
Spíš bych řek, že je zbytečný aby takový velký auto mělo tak silnej motor. Stejně si jen hraje na sporťáka a tím nebude ani kdyby mělo 1000 kobyl.
Tu ale ide o všeobecné nazvanie a všeobecne nie je Fabia HTP premotorovaná. Rovanko ako aj tieto BMW. Alebo je snáď FERRARI ENZO tiež premotorované, lebo sa nájde vodič, ktorý ho nezvládne. Myslíte to vážne?
Vsetci vieme ako neznasate SUV, hlavne pan Žák, ale aj tak ma uz nebavi citat to stale dokola, ako su to zbytocne auta ktore nemaju zmysel a podobne, je to ako obohrana platna. Este k tomu v podobe ironie a sarkazmu sa to prenasa aj do odpovedi v poradni, kde este zosmiesnite aj ich majitelov. Mohli by ste uz vyrast z tej puberty.
Pokud tím trvalým omíláním kritiky SUV přesvědčí alespoň jednoho člověka, který si do doby "prozření" myslel, že SUV jsou super, ať to dělají dále…. Nabádání k redukci SUV je dobrý čin. A jinak než radikálně to nejde.
Nechcete mi snáď povedať, že kvôli názoru nejakých redaktorov z nejakého autowebu si teraz nekúpite auto, ktoré sa Vám páči. Já nevidím v SUV žiadny zásadny problém. Rozhodne súhlasím s názorom, že tieto autá sú zbytočné. Ale ak existuje človek, ktorému sa SUV páči a že ich je veľa, tak nevidím dôvod hovoriť o SUV ako o najhriešneješich autách.
Pozná niekto, okrem toho, že s ním niekde majiteľ nevie zaparkovať, čo je aj tak jeho problém, dôvod, prečo sú SUV zlé autá?
SUV nejsou sami o sobe spatny. me treba nevadej vubec. ale vadi mi verze jako X5 a X6 v uprave ///M divize. X5 se sestivalcem o objemu 3 litry mi davaj jeste celkem smysl. Ale toto ? to fakt ne…
proc jsou SUV zla auta? Nejsem ekolog, ale zase mi prijde zbytecne veci "vyhazovat z okna" – zbytecne moc "hmoty", ktere je na tyto auta potreba, casto o dost vyssi spotreba, zabiraji vseobecne vic mista – jak na silnici (a navic, diky jejich jizdnim vlastnostem a ridicum, si jeste o to vic "strihaji" zatacky v protismeru), tak pri parkovani, coz muze byt nekdy neprijemne i pro ostatni. No a to nejdulezitejsi na konec – paklize nekdo v SUV, at uz vlastni ci cizi vinou, narazi do srovnatelne bezpecneho "obycejneho auta", stejne bude mit SUV "na vrch" protoze bude z pravidla tezsi, mensi auto bude mit tendenci pod SUV zajet (obzvlast treba Q7 se mi v tomto ohledu zda dost neohleduplna)… Stejne tak SUV ma teoreticky vetsi brzdnou drahu, mensi stabilitu, neni schopne udelat uhybny manevr stejne, jako "obycejne auto"… Pak takove detaily, ze se treba hur predjizdi, protoze pres ne jde hur videt…
Rozhodne bych nikoho neupalil za to, ze si koupi SUV, ale vim jen o velmi malo racionalnich duvodech, proc takove auto koupit, a odhaduju, ze ani ne desetina lidi, co SUV koupi, k tomu racionalni duvod ma.
Verim ze jista skupina lidi specificke vlastnosti SUV vyuzije a udela jim dobrou sluzbu. Problem je ze prapuvodni myslenka a ucel SUV mizi v nenavratnu a po silnicich se prohaneji ospojlerovani mastodonti na 20" palcovych kolech obutych do silnicnich pneu a jediny teren ktery kdy poznaji je obrubnik u hypermarketu. Jejich majitele je uzivaji k masirovani sveho ega a naramne se bavi jak se jim kazdy klidi s cesty kdyz se se smrti v ocich riti ulicemi. V podzemnich parkovistich zasadne parkuji napric pres dve stani protoze jizda rovne zcela vycerpala jejich ridicske umeni.
Přesně tak, když někde vidíš stát luxusní SUV, vždycky jeho řidič parkuje jako čů**k na tom místě kde nejvíc překáží, jen aby ukázal že na to má …. "kvésedmy" parkujou zásadně buď uprostřed silnice nebo na chodníku 🙂
trocha zdraveho zobecnovani neskodi, ale nemusi to byt 365 dni v roce znovu a znovu, stejne jako u dieselu, PD, tuzingu, Audi atd.
To ze parkrat vidis SUV zle parkovat, nie je ziadny argument. To by si musel urobit prieskum alebo mat nejake statisticke vysledky. Blbci su na celom svete a ze ich zopar sedi aj v SUV je logicke. Blbci su aj vo Fabiach, Feliciach, Golfoch, Fordoch proste vsade. Ked vidis zle parkovat Fabiu, to Ta nevzrusuje, ale ked to je SUV, musi to byt blbec co si honi ego vsak. To je vasa slepa nenavist alebo zavist, ktoru na vas mozno prave Autoweb preniesol. A ze SUV nejazdia v terene?! No a? Preto su ich majitelia blbci? Kazdy nech uziva svoje auto ako chce a nech si kupi auto ktore sa mu paci a na ktore ma prachy, zijeme v slobodnom svete.
Koukam ze jsis z meho prispevku vzal jen to co se ti hodilo do kramu. Zde nepanuje nenavist vuci SUV jako takovym,jen se pozastavujeme nad smyslem aut jako je X ve verzi M. Terenak to neni na tom se snad shodnem. Sportak take ne. Prostoru v tom neni o nic vic nez v obycejnem kombi rady 5. Motor ktery by s bezneho auta udelal monstrum se musi tahnout s vahou 2,5 tuny. Jezdis za 20 litru a na bezne okresce ti ukaze zada hatch s tretinovym vykonem. Pozitivum? Sedis metr nad silnici a mas dobry vyhled a to je snad vse.
Přesně tak. SUV vlastně neumí nic pořádně. Si kupte třeba BMW 5 v xdrivu místo X5/6. Za volantem se víc vyřádíte, v tom lehkým terénu nebo v zimě jim stačíte, uvnitř bude stejně nebo víc místa, budete mit jistější řízení, velkej nárůst pasivní bezpečnosti, menší spotřeba,… jestli de někomu jen o to, aby měl velký auto fajn, ale ať si aspoň nehraje na sporťáka a jezdí si do práce ve velkým štýlu. Možná všichni nejsou takový, ale nezlobte se třeba na dálnici si borci v SUV vynahrazují svůj malý penis rychlou športovní jízdou v levým pruhu. Jo na to je vlastně SUV M dobrý…
pěkně řečeno 😉
Opäť veľmi fundovaný a pravdivý názor. Nič iné, než súhlasiť sa Vami nedá.
Tento názor ste si asi vymysleli, že. "Hlúpe" parkovanie vždy záleží na vodičovi. A ako môžete niekedy vidieť hlúpo parkovať SUV, tak aj trebárs Škodu Favorit.
Toto je skutočne veľmi dobrý komentár. Tlieskám, že sa našiel aj niekto druhý okrem mňa, ktorý sa nebojí napísať redakcii, že jej články sú pubertiacke.