BMW M: zatím ještě manuál i pohon zadních kol
BMW
I když se konkurence posouvá někam jinam, podle BMW prý patří k tradici poháněná zadní náprava a manuální převodovka. Že zrovna oni mluví o tradici...
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
I když se konkurence posouvá někam jinam, podle BMW prý patří k tradici poháněná zadní náprava a manuální převodovka. Že zrovna oni mluví o tradici...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mko jsem nikdy neměl ale asi tušíte jak rád vzpomínám na staré bmw 530i V8 z roku 95…lehké tiché velmi rychlé pohodlné a přitom ovladatelné jak motokára…kde jsou ty časy když 5tky vážily 1450kg…dnes je všechno těžké jak půl kostela a nedotáčivě \“bezpečné\“…
nedotáčivost je největší svinstvo, protože s tim se prakticky nic neudělá. S přetáčivostí se dá ještě udělat prakticky cokoli.
Pokud tady někdo něco prasí tak je to bmw. Bmw se začalo cpát do kategorie suv, přišlo s x3 a pak s x5 a nakonec s x6. Audi je jen nuceno z konkurenčních důvodů tyhle prasečiny následovat.
No to je ale hodne velka blbost. Pretacivej smyk je mnohem obtiznejsi na zvladnuti, u nedotacivyho vetsinou staci sundat nohu z plynu nebo zmacknout spojku a auto se samo chyti. Kdyz je clovek blbej a prepali najezdovou rychlost takovym zpusobem, ze spojka nepomuze, tak je jedno, jestli jede v pretacivym aute nebo nedotacivym, protoze gumy jsou za hranici toho, co snesou a v takovym pripade je auto staveny na vyssi bezpecnost v pripade celniho, narazu nez v pripade bocniho narazu. To co vy mate nejspis na mysli neni smyk, ale drift. Do smyku se clovek vetsinou nedostava umyslne.
Ale houby. Každej průmerně nezkušenej řidič při nedotáčivim smyku udělá přesně to, co nesmí – šlápne na brzdu a ještě víc zatočí volantem. Takže to celý posere a už se mu to nechytne nikdy. Nikoho nenapadne vymačkávat spojku a povolit řízení, aby se kola chytla.
U přetáčivýho smyku, když to někde uteče, stačí ubrat a vono se to srovná. Když to někdo posere moc, tak se rozseká tak jako tak. Ale já radši řešim přetáčivost než nedotáčivost.
Protože MX5 je sporťák i bez 1456454545 koní a je právě potřeba, aby se dobře prodával a Mazda se na to nevykašlala 😉
Audi si ohledně Vašeho \“následování\“ nemá s konkurenčními značkami co vyčítat.