bmw-m-zatim-jeste-manual-i-pohon-zadnich-kol.jpg

BMW M: zatím ještě manuál i pohon zadních kol

BMW

I když se konkurence posouvá někam jinam, podle BMW prý patří k tradici poháněná zadní náprava a manuální převodovka. Že zrovna oni mluví o tradici...

Diskuze

7 komentářů

    jarek

    Mko jsem nikdy neměl ale asi tušíte jak rád vzpomínám na staré bmw 530i V8 z roku 95…lehké tiché velmi rychlé pohodlné a přitom ovladatelné jak motokára…kde jsou ty časy když 5tky vážily 1450kg…dnes je všechno těžké jak půl kostela a nedotáčivě \“bezpečné\“…

    mára

    nedotáčivost je největší svinstvo, protože s tim se prakticky nic neudělá. S přetáčivostí se dá ještě udělat prakticky cokoli.

    josef K.

    Pokud tady někdo něco prasí tak je to bmw. Bmw se začalo cpát do kategorie suv, přišlo s x3 a pak s x5 a nakonec s x6. Audi je jen nuceno z konkurenčních důvodů tyhle prasečiny následovat.

    pylot

    No to je ale hodne velka blbost. Pretacivej smyk je mnohem obtiznejsi na zvladnuti, u nedotacivyho vetsinou staci sundat nohu z plynu nebo zmacknout spojku a auto se samo chyti. Kdyz je clovek blbej a prepali najezdovou rychlost takovym zpusobem, ze spojka nepomuze, tak je jedno, jestli jede v pretacivym aute nebo nedotacivym, protoze gumy jsou za hranici toho, co snesou a v takovym pripade je auto staveny na vyssi bezpecnost v pripade celniho, narazu nez v pripade bocniho narazu. To co vy mate nejspis na mysli neni smyk, ale drift. Do smyku se clovek vetsinou nedostava umyslne.

    mára

    Ale houby. Každej průmerně nezkušenej řidič při nedotáčivim smyku udělá přesně to, co nesmí – šlápne na brzdu a ještě víc zatočí volantem. Takže to celý posere a už se mu to nechytne nikdy. Nikoho nenapadne vymačkávat spojku a povolit řízení, aby se kola chytla.
    U přetáčivýho smyku, když to někde uteče, stačí ubrat a vono se to srovná. Když to někdo posere moc, tak se rozseká tak jako tak. Ale já radši řešim přetáčivost než nedotáčivost.

    Martin

    Protože MX5 je sporťák i bez 1456454545 koní a je právě potřeba, aby se dobře prodával a Mazda se na to nevykašlala 😉

    McMac

    Audi si ohledně Vašeho \“následování\“ nemá s konkurenčními značkami co vyčítat.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist