BMW M Performance: karbon-keramika i titan pro M5 a všechny verze M6
Mnichovská automobilka se snaží na modelech M5 a M6 ukázat, že oddělení M Performance není žádné druhořadé pracoviště stojící ve stínu M GmbH.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Mnichovská automobilka se snaží na modelech M5 a M6 ukázat, že oddělení M Performance není žádné druhořadé pracoviště stojící ve stínu M GmbH.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Titanovy vyfuk – 10 kg. Vyhrivana, odvetravana a vsestranne nastavitelna sedadla + 30 kg. Podobne odtucnovaci kury u mastodontu typu M5 me vzdy rozesmeji. Na strane jedne si lidi nacpou do auta metrak vahy navic ve forme priplatkove vybavy a na strane druhe pak utraci za titan a karbon.