BMW 740i

12 fotografiíBMW 7

V nové 740i se objevil přeplňovaný šestiválec. Bude na ni stačit?

Diskuze

73 komentářů

    Setcom

    Tak ten závěr byl fantastikcý,ten mě opravdu pobavil! Jinak celkově test super!!!

    ?

    Snad první video, ve kterém jsem viděl driftovat luxusní limuzínu…výborný test, díky!

    Johny.Rico

    Přesně!!! Paráda.

    palo

    nad tymi driftami som zasol.. tak velke a tazke auto a podla tych obrazkov, nedotacavost nikde.. krasne presne vedenie v ostrych prejazdoch.. neuveritelne.. skoda ze… 1. lepsie nerovna nerovnosti 2. nemam nanho a tak skoro ani nebudem 🙂

    Ondra

    Myslel jsem, že Honza Koubek je nedostižný, ale tady nám bylo naprosto samozřejmě předhozeno vše, co bychom potřebovali vidět v recenzi o BMW, já tleskám a finiš mi vykouzlil úsměv na rtech! 😉

    Johny.Rico

    Přesně!!!

    Jemi...

    Tato recenze mela vse co mela miti. A ten konec…i kdyz toto byl efekt, pripomelo mi to reportaz z autosalonu, kde redaktor s AUDI RS4 skoncil v hromade hnoje…

    martin

    nemuzu si pomoct ale ty tvary karoserie kluci v bmw obslehli z lexusu ls.

    jinak test slusnej diky za to!

    Vavris

    Vše co mi v tuto chvíli stačí ke štěstí je Meziplyn, testy na autofun a definitivně i testy na autowebu, které mají tak stoupající tendenci, že je to až neuvěřitelné. Po obsahové stránce není co vytknout, dozvím se vše co chci, p. Trojan od prvních dílů udělal obrovský pokrok a dovolím si tvrdit, že za tu krátkou dobu se vypracoval v komentátorskou špičku. Bravo, bravo, bravo !!!

    Johny.Rico

    Ano ano!!!

    Fuzzy_Stone

    Parádní test, to se musí uznat. Nejvíc bych chtěl vypíchnout tolik opomíjené a i v tomto testu jen jakoby "navíc" vyčtené vychytávky v interiéru, možnosti příplatkové výbavy atd. To mě na autě za tyto peníze opravdu zajímá a jsem moc rád že jsem to v tomto testu slyšel.

    Za další mám rohlík při pohledu na sedmičku při jízdě bokem do zatáčky. Když už si BMW dá takovou práci aby i limuzína této kategorie zvládala tyhle manévry s přehledem, byl by hřích je nepředvést. Bohužel ne všechny redakce mají podobný přístup.

    Skrátka a dobře, parádní test. Díky

    Johny.Rico

    Asi tak!!!

    McMac

    Kdyby všechny redakce dělaly s presovými auty to co bylo vidět tady v testu, tak už žádná presová auta nejsou

    Johny.Rico

    Takhle má vypadat test BMW. Byl jsem nadšen, zcela unešen. Pane Trojane, jste opravdu dobrý a tohle je zatím váš masterpiece!!!

    Superní test, super drifty – což bylo něco, co jsem nikdy neviděl u limo, jen jediná výtka!!! Kde je zvuk??? Proč vše nemůže být 100%? Takže u mě za 99%!!!

    Jen tak dál!!!

    Johny.Rico

    Jo a super věc je ta, že jste ukázali vychytávky příplatkové výbavy – třeba to přejetí prsty po tlačítkách!!! Za to moc děkuji!

    Fuzzy_Stone

    zrovna tuhle funci jsem v BMW objevil úplně náhoduo když jsem se vždycky nějak uhmátl při mačkání rádia a na displeji mi to začalo cosi ukazovat. No to jsou věci který normální člověk nemůže pobrat 🙂

    NorgE

    Pane Trojane, blahopreju. Nemam ve zvyku chvalit ceske redaktory, protoze ve srovnani s testy v anglicky mluvicich mediich casto bohuzel neni za co. Vy jste jednou z mala vyjimek, test je vyborny. Clovek se opravdu dozvi vse, co potrebuje a navic na rozdil od rady amaterskych nedouku pouzivate spravne a vystizne cestinu, coz je na tom malem ceskem dvorku skoro zazrak. Jestli jste v oboru novy, tak velka poklona az na zem a at Vam to vydrzi.

    Lance

    Test se Vám moc povedl.

    Za to Vám p. Trojan odpustím, že jste nedávno trošku sepsul mojí káru snů – Alfu 159:-).

    Jen tak dál a těším se na další pondělí!

    Děkuji:-)

    gkaga

    Bravo!

    zabiják dětských snů

    test nebyl špatnej,ale pochybuju,že ten kdo vysolí tolik peněz,bude jezdit s takovou krávou zatáčky bokem.Toho spíš bude zajímat,aby si odvezl zadek v klídku a pohodičce,což tohle auto bohužel nesplňuje.

    MinO

    vacsinou preto si ludia kupuju BMW, aby sa v nom obcas mohli aj sportovo vyzit, narozdiel od Mercedesu.A nemam teraz na mysli iba nejake kupatka, ale aj sedany, resp. limuziny

    Vavris

    Tak se sedmičkovou řadou skutečně krom pana redaktora nikdo bokem jezdit nebude a jakkoliv jinak sportovně taky ne. 7er už zdaleka není ta lehkonohá limuzína z dob řady E38, od toho tu je Quattroporte popřípadě Panamera.

    Johny.Rico

    Ne jo? A které teda jo? Protože svým způsobem každé auto odveze v klidu a pohodě. Jde jen o to, jak řídíš.

    palo

    tie ostre jazdy boli ukazkou vysokokvalitnych jazdnych vlastnosti vyuzitelnych pri vysokych rychlostiach a vyhybacich manevroch

    McMac

    na to je tento vůz primárně stavěn

    MinO

    thumbs up. diky za super recenziu

    Ondra

    Přidávám se do zástupu těch, kteří s radostí sledují stoupající úroveň vašich testů. Díky a jen tak dále – a příště i se zvukem motoru prosím!

    Johny.Rico

    Motor a zvuk – to je to, co mi tu chybělo moooc!!!

    Fuzzy_Stone

    S tím zvukem to u limuzíny není tak horké. V interiéru je tak utlumen že i vytočený neudělá takový rámus aby jsme si to přes kameru vychutnali. A výfuk taky není naladěný na řev který by zaujal. Všíchni stejně víme jak tohle fantastický biturbo umí zazpívat např v Z4…

    Johny.Rico

    No já si třeba myslím, že když V8 BiT v X6 dělá rámus jak prase, v 7 je taky dobře naladěn. No a myslím, že ani ten R6 se nezahanbí a mě by to fakt zajímalo, protože takových limos asi moc s tímto enginem neuvidíme. V čem jezdíš ty? 🙂

    Karel

    Opravdu velmi profesionální práce,novinář par excelance.

    aston

    A tie drifty stali za to. Test ako ma byt.

    McMac

    Mám autoweb velmi rád, ale dovolím si výhradu.

    To, že po odchodu pana Koubka, testy již nejsou to co bývaly – na to už jsem si zvykl.

    ALE driftovat s limuzínou po okruhu a ještě k tomu "přiznat" to v testu (asi 15 záběrů) je absolutní neúcta k automobilům. Není od věci si vyzkoušet jízdu na limitu, ale toto už je vážně moc.

    Váš čtenář

    gkaga

    Mili Pane a vy ste odkial prisli? To driftovanie bola ukazka ake a coho je vlasne to auto schopne a ako ste mohli vidiet zvladne toho naozaj vela..

    Fuzzy_Stone

    No osobně si myslím že neúcta je to neukázat. Nevidím jediný racionální důvod proč ne. Jakoby to bylo něco neslušného? Tento pohled na věc asi nechápu.

    Vavris

    Souhlasím, stejně tak by při testu hybridu neměl redaktor překračovat "společensky přijatelnou" rychlost 50km/h a při testu MPV v něm neměl jezdit sám a obsadit jej minimálně dalšími 4mi osobami….

    McMac

    to gkaga:

    1. odkud jsem přišel není relevantní

    2. co auto dokáže vím, jelikož jsem ho řídil

    to. Fuzzy:

    1. pohled na věc velmi rád vysvětlím; zkuste si takovýto novinářský vůz koupit pak koupit, ani byste nevěřil co s ním takovéto zacházení udělá

    to Vavris:

    1. ironie zde není namístě; dobře, ať si pan redaktor zkusí pár driftů, aby zjistil jak je auto vyvážené, chová se na limitu či za ním apod., ale prodriftovat celý den na okruhu s pěti-metrovou limuzínou, byť od bmw? jak říkám, zkuste se na auta podívat po testech

    Charger

    Tak to byste jistě takové pořady jako je Top Gear, kde driftují i s Bentley, nejraději zakázal co? Na tom udělat pár driftů pro kameru nevidím nic špatného, zejména tyhle drifty byly takřka až nevinné.

    McMac

    to bych jistě nezakázal

    dále viz. RE: u pana Trojana

    vavris

    No všechny novinářské auta jsou na tom dost bídně, pokud testování vůbec přežijí. A jsou na tom bídně i když s nimi nikdo nedriftuje, protože je spolehlivě zničí i vytáčení za studena, prověřování "blbuvzdornosti" různých palubních systémů, zkouška komfortu na nerovnostech a milion dalších praktik, které různí (ne všichni) novináři provozují.

    Stojím si proto za tím, že ironie vůbec není nemístná, nechápu totiž jak by se k testovacím autům podle tebe mělo přistupovat – vše popsat staticky a maximálně uveřejnit pár defenzivních záběrů? V tom případě by vůbec žádné testování nemuselo probíhat, protože by se patrně příliš nelišilo od tiskových zpráv, vydávaných samotnými automobilkami 😉

    McMac

    "dobře, ať si pan redaktor zkusí pár driftů, aby zjistil jak je auto vyvážené, chová se na limitu či za ním apod"

    vavris

    PS: Pokud je někdo neuvědomělý a koupí si předváděcí vůz, protože je přece o 20% levnější, tak to je jen jeho rozhodnutí a jeho problém.

    McMac

    pozn. předváděcí se nerovná novinářský,

    bohužel to, že byl vůz používán novináři Ti nikdo neřekne

    Vavris

    Bohudík, že zákazníci jsou úplně stejné prasata, takže to je prašť nebo uhoď a vůbec to nemusíme rozlišovat 😉 Jako kdybych to viděl před očima jak slečny nejsou zvyklé na nové ovládání a s autem při předváděčce celou jízdu poskakují.. …a stejně tak je naprosto typické, že auto sotva minutu běží, vyjede z autosalonu a dostane plný knedlík, protože se přece musí zjistit, jak to tlačí do sedadla.

    Prostě předváděcí a novinářské = skoro to samé a jeho koupí si zákazník dobrovolně pořizuje "zmetek".

    McMac

    jasně, v tomto ohledu se shodneme 🙂

    Fuzzy_Stone

    Bohužel je to v průměru asi pravda, nicméně za sebe můžu říct že i když se mi dostalo už pod ruku spousta takovýchto půjčených aut např. na 14 dní, které pak automobilka (BMW) posílá zákazníkům se výraznou slevou, vždy jsem se k autu choval jako k vlastnímu. Žádné studené honičky a podobné prasárny. Je pravda že ty auta vždycky slušně proháním, ale to bych dělal i se svým autem. Nevidím nic špatného na ostré projíždce, kde si to sem tam kvikne, pořádných meziplynech a vytočném motoru.

    kdo chce mrkněte: http://www.youtube.com/watch?v=hTQuMluBUZI

    Vavris

    Fuzzy, jenže takových nás je minimum 🙂

    zabiják dětských snů

    hodně teplý video a auto taky žádnej šlágr.Fakt hustá projížďka.

    Fuzzy_Stone

    Já si teda nemyslím že tohle zacházení autu jako je BMW 7 ublíží. Těch "driftů" bylo všeho všudy tak 5, opakovaných dokola v záběrech. A jestli toto poznamená podvozek, nebo nevím co máte na mysli, tak to žiju asi v jiném světě. Vždyť to auto musí být postavené tak aby tohle zvládlo levou zadní, projde náročným testováním… Kdyby někdo zamontoval samosvor(třeba elektrickej) do Peugeotu 607 a začal s ním driftovat, věřím že by to špatně dopadlo. Ale vlajková loď od BMW toho musí vydržet víc.

    Jediná věc je že tuhost té dlouhé karoserie nebude nejideálnější pro tyhle záležitosti, takže v interiéru po takové akci může začít např. něco vrzat. Ale i to si dovedu stěží představit.

    Prosím o upřesnění dopadu na auto po pár takovýchto driftech. Díky

    Roman Trojna

    Nerozumim, odkud berete jistotu, ze jsme "cely den driftovali na okruhu". Pro Vase uklidneni – jednalo se o rekneme petiminutove nataceni, ktere samozrejme vzniklo z jedineho duvodu – zabavit divaky. A o niceni novinarskych aut, mi verte, vim sve a snazim se mu vyhybat. Jsem presvedcen, ze tkvi v necem jinem, nez v nejakem tom odhozeni zade.

    McMac

    Pane Trojane, děkuji, že jste se k tématu vyjádřil. Můj příspěk byl ovlivněn mými zkušenostmi s těmito vozy – když jsem tedy viděl ony záběry, reagoval jsem.

    Jestli bylo vše tak jak říkáte, byl bych rád abyste tímto přijal moji omluvu za ukvapený paušalizující názor.

    Též mi bylo divné proč, subjektivně vnímáno, relativně velkou část záběrů testu luxusního sedanu bylo věnováno driftům na okruhu. Toto jste již též vysvětlil – tzn., že cílem bylo zabavit diváky.

    Děkuji McMac

    sti

    delas, jako kdyby se pan koubek o drifty nepokousel. pan Trojan je aspon narozdil od predchoziho umi. tak si tu prestan stezovat. dobra prace redakce, jen tak dal a nenechte se prosim oddradit takovymahle chytrakama, co neumi nic jineho, jen kritizovat. sedmicka je pro me ze vsech obru nejpritazlivejsi supersedan.

    McMac

    "chytrakama, co neumi nic jineho, jen kritizovat"

    ostatní na rozdíl od Tebe aspoň píší věcně… "chytráku"

    McMac

    … byť jsou názory odlišné

    Charger

    já teda myslím že Pan redaktor se jmenuje Trojna a né Trojan- to není výtka vám, ale většině diskutujícím- mě osobně by komolení mého jména štvalo 🙂

    MAR

    klid Chagrere 🙂

    Charger

    Já jsem v klidu, akorát vím, jaké to je když mi někdo komolí příjmení 🙂

    sti

    navic, ten povrch jak vidim, na kterym je nataceno, je mokry…

    Johny.Rico

    No myslím si, že ses netrefil. Ale opakovat to, co je zde již popsáno a nechci. Proti tobě jako takovému nic nemám, proti tvému názoru mám. Souhlasím s oponenty.

    McMac

    Je to možné…

    Mc

    Johny.Rico

    Napiš, která Vysoká šule, hm? 🙂

    McMac

    proč? nechápu, kam tim míříš? 🙂

    Johny.Rico

    Chodíš na VŠ 🙂

    McMac

    To je pravda, potvrzuji. Jak jsi na to přišel? resp. nevím na co to ukazuje či co tím sleduješ.

    VŠE

    Vavris

    hele jako, já taky chodím na VŠ 😀 a už docela dlouho…

    zraloc

    paradni test, prace s kamerou, komentare, postreh … fakt dobry

    magusx

    … vždycky mi to přišlo divný, ale teď už to sem napíšu. Možná tady na tohle téma proběhly nějaké diskuse které jsem nečetl, ale já nechápu ten systém "záložek", kdy si musím přecvakávat mezi motorem a konečným zhodnocením apod. Navíc celková uspořádanost tohohle webu se taky nijak nelepší, je to škoda, protože jsem měl AW vždycky hodně rád. Divím se, že tu není nějaká poptávka, tlak, po lepším designu, přehlednosti a logičnosti článků. Tohle totiž sráží jakejkoli obsah článku naprosto na kolena, skákat mezi dvaceti řádkovými úryvky mě opravdu nebere.

    Ne vždy je možnost, čas, chuť, nebo cokoli, shlédnout video.

    Myslím, že by CELKOVÁ změna webu opravdu prospěla.

    Fuzzy_Stone

    Já to řeším tak že i když vidím novej test a nemám možnost si pustit video, prostě počkám až dorazím v klidu domů a pak se na to podívám. Text článku se totiž z  90% shoduje s komentářem videa a to potom stratí šmrnc.

    Další věc se kterou souhlasím je to absurdní rozdělení článků do sekcí. Nemám nic proti tématickému rozdělení ale abych načítal pokaždé jinou page na webu, to je bída. Jen už to prostě neřeším. Nevím proč to nejde se stejnými nadpisy rozdělit do jedné page. Bůhví.

    magusx

    … no já si osobně o autu raději přečtu a v klidu si psané porovnávám s obrázky, než bych se díval na video-test… pokud obrázově, tak se raději zmiňovaný TOP GEAR, postavený na špičkové kameře a vtipu.

    Domorodé pořady typu Meziplyn dle mne dosud nedospěly do stádia, kdy atraktivita (u daného typu pořadu žádoucí, jelikož se jede "na oko" – tabulky a grafická srovnání hrají druhé housle) převáží amatérské nadšení tvůrců. Což je samozřejmě jen můj názor.

    Chápu (snad?), že v něčem má už Auto.cz náskok a tak se to zde zkouší jinak (přes videa), nicméně co tedy zabodovat na AW.cz v první řadě user-friendly webem a návštěvníky lákat na:

    1) propracovanější koncepci, vyšší logickou návaznost mezi a uvnitř samotných článků.

    2) oceňovanou, do plnohodnotné role postavenou a přehlednější právnickou poradnu, které si všímají i různé fankluby (např. opelclubrenbau.cz)

    3)obsáhlejší recenze ojetin s např. připojenými dobovými komentáři/recenzemi?

    Škoda, že se nevyjádří nikdo z redakce i když nakonec, možná to vadí jen mě a kolegovi nade mnou. Já myslím, že prostoru ke zlepšení (i postupnému) je tady opravdu hodně a nebude to žádat ani tak příliv financí, jako spíš čas a nápady.

    Vavris

    docela podnětné návrhy, budu rád, když si je redakce přečte a ještě víc, když se je i pokusí implementovat mezi své cíle 🙂

    Yaroukh

    Souhlasím. Už jsem to psal několikrát.

    Yaroukh

    A to se tu dlouho odkazy otvíraly JavaScriptem, takže např. otevřít si článek v novém tabu bylo něco jako "nadstandardní požadavek". 🙂

    Pedro

    Skvely test, nejak se Vam poddarilo od odchodu Honzi udelat veci jinak a je to FAJN! Sleduju Vas opet pravidelne a jste dal muj nejoblibenejsi web..

    Diky za Vasi praci pro nas, preju hodne sily a trpelivosti.

    Vas verny fanousek

    Pedro

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist