BMW 535d xDrive Touring

27 fotografiíBMW 5

Prozatím nejsilnější diesel v nabídce běžných modelů BMW v sobě skrývá velký potenciál, ale také se musí táhnout s pořádnou hmotností.

Diskuze

11 komentářů

    Martin

    Teda to je testíček. Já vim, nejsem obchodní manažer BMW a svýmy příjmy bohužel ani potencionální zákazník takového vozu, ale jako fandovi BMW je mi to prostě líto. K čemu je tomu autu 313 koní a přes 600Nm, když jezdit umí jen rovně? Jen další důkaz, že si svou 530i e39 nechám, dokud se nerozpadne. Hodně humorný je, že 200 umí jet po dálnici taky a nebere si o nic víc. No nic, neupírám, že BMW s tímhle autem dosáhne opět nejvyšších zisků, ale pro mě je to prostě zklamání, asi jako všechny ostatní marketingové paskvily BMW.

    Jobi

    Diky za \“osobni recenzi\“, moc mi pomohla v rozhodnuti ze toto auto neni pro mne.

    MiS

    To se rozhodujete na základě cizích zkušeností??? Neumíte se v autě projet a rozhodnout se sám, jestli je pro Vás vhodné nebo ne?
    To se pak nedivím, že všichni kupují škodovky 🙂

    vzteklej pes

    Byl jsem se svezt a to auto stojí za prd. Byla to 530xd, ale prijde mi to strašně tupý a divný. Vůbec mě to neoslovilo. Paradoxně nejlíp se mi jezdilo se zadokolkou 520d, kterou vyfasoval kolega. Nevim, který auto v téhle kategorii, to už je snad lepší se smířit s Passatem, protože je to stejně nudný.

    Jobi

    Vzit radsi A6 Avant a a nebo A7 ?
    U A6 se bojim hluku od kol a u A7 hluku od oken
    🙂

    Pavel

    Skoro se mi nechce věřit, že by toto auto mohlo být tupé a neohrabané. Jediné, co mě napadá, je že za to může Xdrive. Věřím, že čistokrevná zadokolka by se chovala mnohem lépe. Však Xdrive není není Baworácký… Na co si tento vůz kupovat ve 4 kolce? Místo pluhu jej nikdo využívat nebude a na standartní hory se bez problémů, možná i trochu s větším úsměvem v zatáčkách dostane i v zadokolce. Takže mě osobně by zajímala recenze 535D Touring, popř. porovnání s XD!

    dragonmichal

    S hodnotícím testem vůbec nesouhlasím.
    Sám vlastním tento vuz již skoro 1 rok a nemohu si ho vynachválit. Co se týče dynamiky, tak musim říct, že je doslova perfektni, když potřebuji přidat, v pohodě dokážu předject i auta jako Porsche nebo i přímého konkurenta od Audi či Mercedesa. Když jedu po klikatých silnicích, tak nic takového co bylo popsano v testu jsem nezaregistroval. Auto v zatáčkách drží dobře. Co se týče komfortu připadám si ve voze \“ luxusně.\“ Jezdil jsem s mnoha auty stejné kategorie a musim říct, že tento vůz se lehce řídi, reaguje jak potřebuji a je z nich nejtišší. Akcelerace je plynulá a bez hluchého momentu.
    Můj názor na tento článek je velmi negativní, autor članku si často protiřečí. Mám pocit jako by nevěděl co chce. Jediné s čím souhlasím je nutnost připlatit si za příslušenství, které je u některých jiných značek již ve standardní výbavě.

    osel

    Vy ste tu snad uplne mimo, a v zivote ste nejazdili so stvorkolkou. Stvorkolka nie je na leto. Osobne mam bavo zadokolku ( nic proti ) a Xdrive. Ak niekto povie ze ta stvorkolka je nanic, tak bud v zivote s tym nejazdil nba snehu, alebo si to kupil do juzanskej krajiny a potom je sprosty .

    TED

    tendecnost tohoto testu je snad patrna kazdemu, kdo jen trochu chce… Jezdim uz dva roky sedanem 530xd. Nyni musim objednat nove auto a vyzkousel jsem: A6 Allroad TDIR (313ps, sport. dif), Mercedes CLS 350 CDI shooting brakke, dokonce i RR sport SDV6 HSE protoze ma byt komfortni a schopny a bmw X5 40d.
    Na autowebu se zasadne velebi Audi, ve vetsine svetovych testu vyhrava naopak BMW… Opravdu jsem k veci pristupoval otevrene – priznam, ze se mi allroad i ostatni libi, ale od prvnich metru to s Audi bylo zklamani. Slibovana stejna osmistupnova ZF prevodovka reagovala uplne jinak, cele zprevodovani je vyrazne delsi a  co me zklamalo nejvic – z klidu se po proslapnuti plynu na podlahu nedeje bez prehaneni sekundu nic… hodnoty jeho zrychleni jsou tedy zcela urcite v rezimu launch control, ale v realnem zivote??? zkuste si s takovym autem pri odbocovani vlevo vyuzit mezery mezi auty! vzdyt je to o zivot. reakce na pokyny plynu a volantu je proti BMW daleko horsi a zde se pise pravy opak!!!! Interier nad kterym se u Audi rozplyvaji je asi veci vkusu a mne se libi ten v BMW, sorry.
    Bezprostredni porovnani vzduchoveho odpruzeni allroadu se standardem 530xd bez adaptivnich tlumicu a aktivnich stabilizatoru: allroad je tvrdsi! Pokud to panove redaktori nejste schopni hodnotit realne, vemte si na pomoc nejake pristroje.Tresnickou na dortu bylo, kdy se manzelka, ktera chtela vzdy Audi projela zminovanym allroadem – ujela 10 km a rekla, ze je zklamana, ze BMW je lepsi auto…
    Jestli se panu Zakovi zdalo, ze limity vozu jsou necitelne, pak jsou limity Audi necitelne 3x vic s tim, ze audi se v krizi hrne pres predek, zatimco BMW vzdy nakonec zatoci, i kdyby mel nasledovat pretacivy smyk… O X5 a RR sport nema cenu psat. uzitna hodnota stejna, nikdy jsem nejel nikam, kde bych neprojel kombikem a kultura jizdy a zejmena jizdni vlastnosti RR jsou o dve tridy horsi…
    Takze ano, pro me to bude 535xd… Audi je daleko odtazitejsi, mene citelne a interier se mi vice nelibi. Co se tyce motoru TDIR, nechapu, co se deje pri rozjezdu z 0… jinak jede hezky, ale spojeni s prevodovkou, ktera zjevne honi spotrebu (coz u 8 rychlostni skrine nechapu, ale jde o emise, ze) se vubec nepovedlo.

    kolda

    Já 535 xd touring mám a musím bohužel souhlasit s panem redaktorem. Nemám sice proovnání s Audi nebo Mercedes, ale má „extra silná“ 5ka se chová jako by měla tak 200 koní. A prodleva mezi plynem a koly je obrovská i na režim sport, což dělá z rychlého vystartování závod želv. Pružné zrychlení není také nic moc.
    Co mě ještě velmi nemile překvapilo je velmi malý prostor pro sezení na zadních sedadlech. Když sedím pohodlně na přední sedačce, tak si za men již nikdo nesedne.
    Dalším nemilým překvapením je spotřeba, ve městě se pod 1 nedosatnu a když jedu 90 plynule na okresce tak se dostanu na 7,5, při 160 na tempomat na dálnici je to 9,7.

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist