BMW 535d Touring

25 fotografiíTesty automobilů

Na nejsilnějším dieselovém kombíku od BMW nás tentokrát zaujal nejen motor.

Diskuze

34 komentářů

    Joshua

    Neni to spatne auto, ale na moji mesic starou 335í touring s m paketem to nema. Jedine co na ni nesnasim jsou run flat pneu, pri ceste do brna si pripadate jako na skokanskem mustku:)

    Randy

    to ale nemůžeš srovnávat, mě by třeba trojka nestačila, ani v kombíku. Mám dvě děti, které začínají růst do výšky a kufr potřebuju pořádný… Pětka je ideál a tenhle motor se mi vážně líbí… jen ty finance ještě… :-)))

    Joshua

    Me by take mozna petka sedela lepe, ale zkousel jsem 550i a ta me svym charakterem moc nenadchla. Navic ja zas ten prostor tolik nepotrebuji, mam pouze jedno male dite.

    Kocmeister

    335i, hmmm výborná volba chlape!

    Charger

    mít takové auto, dám si dozadu štítek 318i a jdu školit všechny tunery a TDíčkaře

    Ondra

    Ses fakt chudak 😀 😀

    vašek

    Ten kdo v BMW nejel, neví očem je řeč.Já mám 330i a manželce jsem nedavno koupil tři roky staré 318i a ty "natuněný" škodovky a VW v pohodě vyškolím i s tím. Na dlouhé rovině se drží v dohledu, ale jak přijdou zatáčky …no to je vždycky mňamka. .-)

    Pavel Čabelka

    Nechcete půjčit foťák ? Fotky interiéru 535d Touring jsou fakt příšerný… že by mobil 1,3 Mpix ? Škoda, jinak jste dost dobří, pánové z redakce…:-)

    jirka aka jirka

    taky si rikam… cim to foti.

    Hanz

    Bmw si dává záležet opravdu na všech detailech…..mít tak na něj !!!!!!! moje současná situace studenta mi dovoluje tak starší pětku z bazaru….ten motor je jak vlak…nezkoušel bych ho ani se starší V8 740

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Ano, víme o tom. Nekvalita těchto fotek je způsobena vadou fotoaparátu, který se zablokoval na citlivosti ISO400 a až do servisního resetu na nic jiného nefotil. Bohužel na displeji zrnitost vidět není a když jsem fotografie stáhnul do počítače, auto už bylo vrácené a bylo pozdě.

    Škoda, že se tu objevují komentáře jen když je nějaký problém, zatímco když se fotky povedou nadprůměrně, je ticho po pěšině… 😉

    Honza U.

    protože ste borci a ti chvalu nepotřebují:) by pak disse byla jen sama chavala a na konci jen zminka o špatném foťáku:) ale jinak BRAVO jen vic takovych testu:)

    Pavel Čabelka

    Tak dobře, to se někdy stává, je to jen technika, ale jestli budete chtít auto nafotit znovu, žádný problém – na importu BMW jsou občas k dispozici, když je potřebuju pro zákazníky… nebo jen tak na víkend pro testík…

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Ano, to je samozřejmě možné – jenže to znamená další den práce a zpoždění testu. Proto jsme se rozhodli tak, jak jsme se rozhodli.

    hk

    Stejně žádná foto nenahradí skutečnost!!! mě ty fotky stačej!! spíš bych zlepšil zvukovou stránku videa…zvuk cayennu a bmw s realitou nemá nic společného…žádná šťáva!!!! teda jestli je to tech možné nejsem odborník…pěkněj výstup v TV o Bušidlu!!! 🙂

    Roman

    Kde byly ty holky nejteplejší ???

    spouky

    BMW MPOWER DIESEL!

    JonnY

    skoda ze neni to video :-/

    STANÍK

    Chtěl bych se zeptat Honzi, ale i ostatních, jaký je váš názor na otázku z nadpisu článku. Máme 525d (chip 150kW, 480N.m.), spotřeba 7l i při "průletech" Německem v rychlostech kolem 200km/h. Není lepši s koupit jen 525d nebo 530d a za ušetřené peníze leťet radši na pěknou dovolenou?

    Honza U.

    nemam rad chipy motoru…. a mam pocit že u BMW to skutečne neni treba… za prachy co by zustali tak radeji vybavu (pokud to neni v plne nalozi) pri ceste na dlouhe vzdalenosti je lepsi kvalitni audio než o 30k vic (můj nazor ma zkusenost, lide se lisi, mozna ma nekdo jiny jiny nazor, ja mu ho neberu)

    Kocmeister

    Já bych se osobně vybodl na tyto "náhražky" a koupil raději něco pořádného, skutečný motor, tj. 545i nebo 550i.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    K původní otázce: Osobně také chipování motoru zrovna nemiluju, na své vlastní auto bych si to asi nedal. Jistě, 535d je do jisté míry exkluzivní záležitost, kterou nikdo přímo "nepotřebuje" – jde o to, že ji lidi chtějí.

    A ohledně řečí o "náhražkách": nejdřív se projeďte, než něco takového vypustíte z úst. 550i je možná srovnatelně rychlá, ale taky stojí minimálně o 320 tisíc víc – navíc při srovnání pružného zrychlení bych za ní ruku do ohně nedal. O 545i ani netřeba diskutovat.

    Jasně, někdo rád benzín, jiný rád naftu – ale to je na jinou debatu. Pokud je někdo vyznavatelem náboženství "jedině benzín, nafta je naprd" a nechce slyšet žádné argumenty, měl by si to přiznat a ne zbytečně zesměšňovat nafťáky, o kterých nic neví, ani vědět nechce. Motor v 535d je naprosto ojedinělý – žádný jiný takový nafťák neexistuje. Projeďte se, uvidíte.

    Kocmeister

    Máte pravdu, nejel jsem v tom. A vůbec není důvod nevěřit, že se jedná o ten nejlepší nafťák co lze v současnosti pořídit. Pružné zrychlení jistě dovede doslova vyrazit dech a v neposlední řadě zároveň potěšit pěknou spotřebou. Ale je ještě něco dalšího co stojí za zmínku ve srovnání s benzínovými osmiválci? Je tam také ten nádherný zvuk, burácení ve vysokých otáčkách? A když se z ničeho nic "usekne" akcelerace za 4500 otáček asi to také nepotěší. Překvapivé také je, že sprint 0-100 zvládne pomaleji než 530i. Jistě 535d je jiná liga, v kterékoli jiné disciplíně vyhrává, ale nestojí za zamyšlení zda pocit mimořádného zátahu nepřehlušuje všechny ostatní vjemy? Nepůsobí díky tomu rychlejší než skutečně je?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Věřte mi, že 535d je skutečně nehorázně rychlé auto – všude. Pochopitelně nejlépe to poznáte na dálnici, ale díky dvěma turbům různých velikostí netrpí žádným turbolagem, takže i na okresce pojedete výrazně rychleji, než bývá člověk zvyklý.

    Sám nejsem velkým příznivcem "sportovních" aut s dieselovými motory (viz test Leonu FR TDI), ale tohle je skutečně jiná liga. Navíc je třeba si uvědomit, že pětkové BMW je velké a těžké auto, takže argumenty o burácení ve vysokých otáčkách, většinou spojované se sportovními auty, také neobstojí. Mimochodem: 535d má velmi kultivovaný a docela poslouchatelný zvukový projev. Naproti tomu 545 a 550i sice zní pěkně, ale většinou jen zvenku – uvnitř toho člověk moc neslyší.

    Myslím to opravdu vážně – tenhle motor se vymyká čemukoliv, s čím jsem dosud jel. Pokud ho kdokoli chce hodnotit, měl by si nejdřív zajistit testovací jízdu, jinak prostě nemůže vědět, o co jde.

    Kocmeister

    Musím říci, že jste mne doslova udolal argumenty :-)) Pokud se opravdu jízda v 535d o tolik liší v čemkoliv co jste kdy zkoušel (a jako motoristický redaktor jste toho řídil jistě mnoho) pak mi nezbývá než doufat, že se mi poštěstí se také někdy svézt.

    Pavel Čabelka

    Souhlasím s Honzou Koubkem, svezení s 535d je opravdu silný zážitek, několik jich mám za sebou (i před – dnes dorazil další "kousek"), obzvláště s novou převodovkou (interně 2TB – Sport Steptronic) s pádly pod volantem… srovnání s benzínovými motory je vážně trochu mimo, neboť jsou si prostě charakterem na hony vzdálení – je to jen o preferencích "pilotů". Ale je pravda, že s 550i se vyřádíte víc, než by se mohlo někomu líbit… a až bude v listopadu M3 E92, bude stejně všechno jinak (za 1,95 mil. Kč).

    Honza U.

    klobouk dolu umlcet kocmaistra je nad me sily i nad pivkem:D

    STANÍK

    Děkuji za odpovědi a názory. Chci se také omluvit za pravopisnou chybu, v první větě mělo být samozřejmě napsáno "Honzy". Rád bych se vyjádřil k poznámkám o 550i apod. Možná ten motor dobrý je, ale vůbec není pravda, že kdo na takové auto má, tak nehledí na spotřebu. Tátovi společníci z Německa mají vesměs 5ky a 7čky a všechno v dieselu. Není to tím, že by neměli na 8mi a 12ti válcové benzínové motory. I lidé s platem 3500 eur měsíčně a více totiž na spotřebu hledí, ke všemu když ročně najedou 50 až 60 tis. kilometrů. Utvrzuje mě to v tom, že benzin je dnes už opravdu jen pro fajnšmekry nebo pro lidi, kteří toho moc nenajezdí.

    Honza U.

    jak v cem 🙂 Benzin je vseobecne komfortnejsi nez nafta a da se snim taky jezdit usporne… ano nedostane clovek na spotrebu lehke nohy naftove ale když das nafte za usi nebude te setrit o nic min nez benzin….

    Osobne preferuji benzin protoze v nafte mam sluzebaka a moc zabavy snim neni (bawec to skutecne neni) ale sam za sebe muzu rict ze prumernou spotrebu u nas mame pres 11 litru:) (styl jizdy nechtejte vedet).. ted tam mame superba 1,8 turbo a spotrebu mam stejnou a dokonce o neco nizsi… a to se clovek rad priblizi k  cervenemu poli:) takže ta uspora myslim už taky neni tak velka (nebavim se o Bawci pripominam radeji zas)

    takze koče chapu ze ma radeji beno a vsem ho cpe taky ho mam radeji to že naftu ale bawci maj nejlepsi je fakt…. kdyby se melo jednat o naftu z koncernu VW tak by jsem radeji zasel k benzinu:) u bawce by mi to bylo asi jedno i když benzin je benzin ale jak pan Koubek rekl nejdriv rid a pak krič:)

    michal

    a co srovnani s 3,0sd v X3, kterou jsi testoval?

    dak

    šajzík

    tom

    velmipěkné

    zdeněk

    Přečetl jsem si od Vás 2 články a v každém zdůraznujete slovo pubertáci, třeba spojlery jsou pro pubertáky,infra je pro pubertáky fakt nevim jako co si o sobě myslíte,řekl bych ,že Vám je kolem 45,nevím co je na tom když si tam dá někdo spojlery pubertáckýho,třea m-paket obsahuje sportovní spojlery a to se mi nezdá pubertácký,každej at si kupuje co chce,to sem Vás fakt nepochopil!

    Na 535d nemáš.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist