BMW 325i Cabrio
23 fotografiíBMW 3
Bavorák je synonymum pro sportovní styl jízdy. Co se stane, když přijde o střechu?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
23 fotografiíBMW 3
Bavorák je synonymum pro sportovní styl jízdy. Co se stane, když přijde o střechu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vyborny test (mozno skor jazdne dojmy;-)) a velmi dobre foto (ako obvykle). Kabriolety (bez ohladu na material strechy) velmi nemusim, ale tento bavorak je parada. Ci by som si ho kupil za vlastne peniaze? Nie. Uprednostnil by som kupe…
Objem tohoto motoru je 2497ccm a proto je jeho vykon 218koni velmi slusny. .neni to jen priskrceny trilitr,jak v clanku uvadite, prestoze by hodnota 218 koni odpovidala lehkemu nadprumeru v teto (3L) kategorii.
Uz to tady bylo hodnekrat… Na dnesni oznaceni baworaku se uz neda spolehnout(co si pamatuji, tak uz e36 v oznaceni 323i byl 2,5litr, taktez stahnuty, dnes pak 335d,335i, take oba 3l). p. Koubek ma pravdu, ze se skryva pod motorem 3,0 litrovy sestivalec. BMW toto zavádí kvůli nižším vývojovým nákladům na motorizace. Neni nic snažšího udělat dvě odlišné řídící jednotky než vyvýjet dva různé motory.Jen pro upřesnění…
a muzu se zeptat odkud cerpate?
Přesně tak, i když to není tak jednoduché – on totiž existuje i 2,5 litr. Stačí se podívat na stránky BMW, do technických údajů k jednotlivým modelům a můžete si snadno ověřit, jaký objem který model má…
Sedan, coupé i touring 325i jsou skutečně 2,5 litry. Mají stejný výkon, ale točivý moment jen 250 Nm, zatímco nový třílitr má 270 Nm. Není to zkrátka jednoduché 😉
Tak tak, take jsem se schvalne kouknul na technicke udaje co uvadi primo BMW(jestli se nahodou nepletu), docela me to zarazilo, ze jeste neuvadi nove technicke informace. Jinak cerpam z mích znalostí ohledně značky BMW. Jsem jí velký fanda a nic mi neunikne 🙂 a myslim, ze i p. Koubek ví o čem píše…