Beran: Vyhláška, braní bodů, osoba blízká, techničák, hodinky, holínky – pojmy, dojmy
poradna
Víte, co je to "vyhláška," co to znamená "přijít o body" pokud vůbec něco - protože body se neberou, ale přidělují?! Máte jasno v daných výrazech?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
poradna
Víte, co je to "vyhláška," co to znamená "přijít o body" pokud vůbec něco - protože body se neberou, ale přidělují?! Máte jasno v daných výrazech?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tedy konkrétně to že by ústavní soud něco rušil, proč??? K tomu není žádný důvod, tedy kromě zbožného přání většiny řidičů. (a musím přiznat, že i mě se jezdilo klidněji, i když jsem svého práva nevypovídat nevyužil) Prostě se jen začalo používat to co už jinde funguje a pochybuju že by se našla vůle to zrušit. Všichni víme, že jde především o výběr peněz z našich kapes a to je snad dostatečný důvod, proč se to rušit nebude. Jak na to bude kdo z nás reagovat je každého osobní věc, kdo má dostatek pěněz, může bejt v pohodě, pokud není chycen na místě, takřka nic vážného mu nehrozí, kdo jezdí z rozumem a dokáže odhadovat kdy a kde se číhá, tak v podstatě taky no a kdo porušuje, měl by alespoň tušit, v jakých limitech může a kdy je to už vážnej průser.
Nakonec, to že je člověk odpovědnej za nějakou věc co vlastní(nebo provozuje) to není žádná novinka ani u nás, jen se netýkalo tolika lidí.
Ono je to pravda jen částečně, protože pokud uděláte větší průser, tedy např. výraznější překročení rychlosti a je to tedy přestupek, který nelze projednat v blokovém řízení, tak se tam stejně musíte dostavit a máte možnost využít práva nevypovídat s tím, že oni pak budou zjišťovat totožnost řidiče. Takže toto platí pouze pro lehké přestupky, navíc zaznamenané automatizovaným dopravním systémem, což pořád nikdo zatím ani neví, co přesně je, ale bere se tak jakýkoliv radar nebo kamera. Já si osobně myslím, že jednou to Ústavní soud skutečně zruší, protože je to obcházení zákona. Je to jen otázkou času, kdo to k tomu soudu dotáhne. A v tomto směru by mě zajímal třeba názor pana doktora. Pokud by tato část zákona byla zrušena a označena jako protiústavní, co se stane se všemi těmi přestupky, které byly podle toho projednány?
Jistě tak to je, při větším průseru se volá provozovatel k podání vysvětlení. A ten když se třeba i nevzdá odpovědnosti, ale nevyjádří se k tomu jestli vozidlo řídil je to o dokazování a podle mého názoru to nejspíš skončí opět u peněz i když o něco větších. Takže jsme zase tam že kdo je finančně v klídku, je v pohodě i v tomto případě.
Z dlouhodobého hlediska je v klídku mít provozovatele, která s autem nejezdí, ale nevzdá se zodpovědnosti za provoz vozidla a řidič je opět až na výjmečné případy opět takřka nevypátratelný. možností je mnoho, jen je najít 🙂
Možná byste mohl rozvinout, o co opíráte svou myšlenku, že to něco již „jinde funguje“. Tedy kde a jak prosím? Je to pouze „někde“ a ještě buď zcela jinak nebo blbě.
Zcela zjevný smysl v ČR je v tom, že města a obce, potažmo jejich lidová milice zvaná městská policie rezignovala na dohled nad silničním provozem a myslí si, že to vyřeší tímto způsobem. Problém s tím, že MP či PČR nejsou schopní ihned zastavit řidiče a zkasírovat ho, ale předávají tuto funkci záznamovému automatu znamená, že bezpečnost na silnicích se nezvýší vůbec, pouze se vybere více na pokutách pro provozovatele. Nikdo nebude vybodován a ta největší prasata na silnicích zůstanou. Víte co já potřebuji na silnici? Aby ta největší prasátka na silnici pokud možno nebyla. Tento způsob tomu nepřispivá nijak a tedy tento způsob je mi k ničemu. Sorry, ale pouze blbě kafráte.
Z vašeho mírně vynervovaného projevu mám pocit že můj osobní názor na danou situaci z nějakého mě nepochopitelného důvodu pokládáte za schvalování současné situace.
Celkem vzato nechápu jak bych mohl rozvinout myšlenku, že v některých evropských státech je situace podobná a funguje na podobných principech? Je na tom něco extra nepochopitelného?
V dalším bodu tvrdím že jde hlavně o peníze a že se těžko najde síla, která by ukončila snadné vybírání peněz, je snad na tomto bodě něco nepochopitelného? Že o prasata vůbec nejde, to je snad každému s alespoň trojciferným IQ jasné. A že autorům tohoto zákona je celkem u pr….. co zrovna potřebujete vy a většina slušnějších řidičů, je snad jasné taky, Nebo jste opravdu tak naivní, že se stále (z nějakého mě opět nepochopitelného důvodu) jedná o bezpečnost????
Že policie na něco rezignovala (a pokud možno že je to její vina) může tvrdit jen zabedněnec, co není schopen přemýšlet, nebo záměrně vzbuzuje emoce a nebo má nějaký jiný důvod proč tak činí. Je přeci jasné, že se zase jedná jen o peníze, vyberou se snadněji, bude jich víc a na počtu policajtů se ušetří. Nic tajuplného není nutné za tím hledat.
Takže v čem je vlastně to blbé kafrání? Nebo lépe řečeno, blbé kafrání je tu často, ale ne z mé strany.
Asi podle Vás patřím k dalším zabedněncům, když neschvaluji jednání policie (nikoliv řadových policistů!), kteří v sobotu kontrolovali na zasněžené vozovce v klesání řidičské průkazy a platné nálepky STK. Bylo jim zima a nebyli zrovna v nejlepší náladě. U osob blízkých mají daleko lepší systém např. v Německu. Výmluva na osobu blízkou znamená nařízené vedení knihy jízd. Za nepřesné vedení je citelná pokuta. Němci ovšem mají daleko větší úctu k zákonům.
Odpovednost vlastnika funguje napriklad na vychode USA. Duvod je stejny jako u nas, vyhybani se odpovednosti za provoz aut pri prestupcich.