Barumka – Live info: Super SS Zlín

Rychlostní zkouška musela být na 11 minut zastavena.

Roman Kresta (startovní číslo 1, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Vše v porádku, obuli jsme slicky. Klouzalo to, ale jinak nebyl problém. První kolo jsme jeli opatrně, bylo hodně vyházeného bláta, navíc trať byla oproti tréninku odlišná. Ne tak nebezpečná, zatáčky nebyly už tak ostré, spíše více narovnané. Václav Pech (startovní číslo 3, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Dali jsme intermédia a klouzalo to trochu víc, než jsme čekali. Jozef Béreš (startovní číslo 4, Suzuki Ignis S1600)
Jeli jsme spíše opatrněji, chceme se pomalu dostat do tempa. Místy byla trať rozbitá. Obul jsem slicky, dobré. Michal Solowow
(startovní číslo 5, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Nic zvláštního. Obuli jsme slicky a byl to dobrý výběr, zas tak moc to neklouzalo. George Tanev (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi)
Velice se mi tato městská RZ líbila. Všude bylo hodně lidí a vynikající atmosféra. Václav Arazim (startovní číslo 8, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Zvolil jsem slicky. Někde to bylo dobře, tady v závěru to už ale klouzalo. Já ale raději jezdím tyto RZ opatrně. Vojtěch Štajf (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi)
Nějak nám blblo auto – chvílemi jelo a chvílemi ne. Musíme zkontrolovat elektroniku a zjistit, v čem to je. Martin Prokop (startovní číslo 11, Citroën C2 S1600)
Necítil jsem se dobře. Obuli jsme moc měkká kola a hodně nám to klouzalo. Pavel Valoušek (startovní číslo 12, Citroën C2 S1600) (příjel do cíle s utrženým pravým předním kolem)
Vůbec nevím, kde se to stalo. Netuším, o co jsem zavadil. Spolujezdec Zdeněk Hrůza dodal: Stalo se nám to v posledním kole v areálu Svitu na přejezdu kolejí. Asi tam byla vyhozená nějaká kostka. Vladimír Barvík (startovní číslo 13, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Úplně špatně. Dali jsme media a strašně to klouzalo. Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII)
Nic zvláštního. Obul jsem „téáčka“ a bylo to dobré. Emil Triner (startovní číslo 37, Fiat Punto S1600)
Někde to klouzalo, někde zase ne. Tak jsem si raději dával pozor. Miroslav Jandík (startovní číslo 18, Mitsubishi Lancer EVO VII)
Vše v pořádku, jen trať oproti tréninku vypadala dost odlišně. V prvním kole jsme se teprve museli zorientovat. Dimitar Iliev (startovní číslo 19, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Smůla, udělali jsme chybu a jeli o kolečko víc. Roman Odložilík (startovní číslo 20, Renault Clio S1600)
Klouzalo to, ale to asi všem. Obuli jsme slicky a myslím, že to bylo správné. Enrique García Ojeda (startovní číslo 21, Peugeot 206 S1600)
Velmi obtížná RZ, hodně nám to klouzalo. Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Neměl jsem dobrý pocit z pneumatik. Zvolil jsem intermedia a hodně nám to klouzalo. Uvidíme, jaký bude čas. Michal Bebenek (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Dali jsme slicky a bylo to dobře. Jan Jelínek (startovní číslo 24, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Nějak jsme to prokroužili. Někde jsme jeli na čas a někde pro lidi, jak se to kde povedlo. Bryan Bouffier (startovní číslo 25, Peugeot 206 S1600)
Kolem trati bylo hodně diváků, pěkná RZ. Líbilo se nám to. Peter Gavlák (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO IX)
Na těch kostkách to trochu klouzalo, ale jinak v pořádku. Antonín Tlusťák (startovní číslo 27, Citroën Saxo Kit Car)
Vše OK, nebyl problém. INFO:
Josef Peták a Alena Benešová (startovní číslo 2) odstupují po RZ 1 ze zdravotních důvodů.
Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza (12) utrhnuli pravé přední kolo. V cíli RZ museli hasit.·Ladislav Kopelent – Helena Kopelentová (62) zastavili v RZ.
Ladislav Belinger – Martin Rérych (85) neodstartovala do rychlostní zkoušky – poloosa.
Martin Divoký – Jan Divoký (102) urazili kolo.
Karel Návoj – Vít Bukač (110) po nárazu do zábradlí zablokovala trať. Rychlostní zkouška musela být na 11 minut zastavena.

Zdenda Balcar

26.8.2006 12:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist