Mansory Linea Vincero Bugatti Veyron 16.4

Bugatti Veyron poprvé vytuněn. Ale jak, panečku!

Tuning pro Bugatti Veyron? To zavání průšvihem… Jenže když se do věci vloží Mansory, věci se mají trošku jinak. Mansory Linea Vincero Bugatti Veyron 16.4 není nějakou nechutnou otuzenou příšerností s nástavci nárazníků á la Need For Speed. Je to vskutku exkluzivní kousek.

Než se podíváme do luxusního interiéru, řekněme si něco o technice. Motor 8,0 l V16 (šestnáct válců, ne ventilů) zůstal, stejně tak přeplňování čtveřicí turbodmychadel. Pokud jste posledních deset let žili v jeskyni, tak vám připomeneme, že Veyron má výkon 1001 koní a jede přes 400 km/h. Jak už asi tušíte, Mansory nenechal nic náhodě a podíval se na jaderný reaktor v zádi Veyronu pořádně. Výsledkem je 1109 koní a 1310 Nm, čehož bylo dosaženo zejména díky upravenému výfukovému potrubí a optimalizovanému chlazení.

Mansory také vyměnil některé panely karoserie za karbonové, které na sobě nemají vrstvu barvy. Struktura vláken tak zůstává na obdiv. Interiér lze popsat jen jedním slovem – impozantní. Říkali jsme to už několikrát, ale zopakujeme to znovu. Veyron možná není nejrychlejší, ale jeho kombinace brutální rychlosti a uživatelského komfortu je prostě nedostižná. Je to takový Concorde, zatímco všichni konkurenti jsou bojovou stíhačkou.

Není také bez zajímavosti, že tento superexkluzivní Veyron bude nabízen pouze prostřednictvím Prestige Cars v Abu Dhabi. Cena? Ale no tak…

autoweb.cz

4.3.2009 9:51

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist