Reklamace a nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.

Dobrý den pane doktore,dne 25.6.2017 jsem zakoupila ojetý automobil v bazaru a zaplatila hotově.29.6.2017 se objevila chybová hláška,kdy v servise byla zjištěna závada na snímači rychlosti a na tělese škrtící klapky sání.Tyto vady jsem reklamovala 3.7.2017 osobně na pobočce a požadovala úhradu celé částky...

Diskuze

0 komentářů

    Zpět na článek

    Čtěte dále

    Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

    Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

    Chyba: Email není ve správném formátu.
    OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

    *Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

    TOPlist