Reklamace a nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.

Dobrý den pane doktore,dne 25.6.2017 jsem zakoupila ojetý automobil v bazaru a zaplatila hotově.29.6.2017 se objevila chybová hláška,kdy v servise byla zjištěna závada na snímači rychlosti a na tělese škrtící klapky sání.Tyto vady jsem reklamovala 3.7.2017 osobně na pobočce a požadovala úhradu celé částky za opravu.Rozhodnutí o zamítnutí reklamace mi poslali 21.7.2017, ale pošta zásilku vrátila jako nedoručenou zpět dne 25.7.2017. Prodejce mě dále neinformoval o vyřízení reklamace i přesto, že měl telefonní číslo i email. Proto jsem 8.82017 podala další reklamaci na nedoručení zásilky, kterou mi zamítli, že nenesou odpovědnost za nedoručení zásilky.Další postup byl písemné odstoupení od kupní smlouvy a důvodem bylo marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace.Toto mi odmítli a nabídli projev dobré vůle 5000 Kč, s čímž nesouhlasím a proto jsem zaslala další odstoupení od kupní smlouvy s opětovným zamítnutím. Prosím o vyjádření, zda odstoupení od kupní smlouvy bylo oprávněné a jaký by měl být správný postup, abych dosáhla vrácení kupní smlouvy. A ještě jeden dotaz. Auto je pojízdné, můžu ho používat, i když ho reklamuji? Děkuji za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-u-ojetych-aut/

4.10.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist