Reklamace a nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.

Dobrý den pane doktore,dne 25.6.2017 jsem zakoupila ojetý automobil v bazaru a zaplatila hotově.29.6.2017 se objevila chybová hláška,kdy v servise byla zjištěna závada na snímači rychlosti a na tělese škrtící klapky sání.Tyto vady jsem reklamovala 3.7.2017 osobně na pobočce a požadovala úhradu celé částky za opravu.Rozhodnutí o zamítnutí reklamace mi poslali 21.7.2017, ale pošta zásilku vrátila jako nedoručenou zpět dne 25.7.2017. Prodejce mě dále neinformoval o vyřízení reklamace i přesto, že měl telefonní číslo i email. Proto jsem 8.82017 podala další reklamaci na nedoručení zásilky, kterou mi zamítli, že nenesou odpovědnost za nedoručení zásilky.Další postup byl písemné odstoupení od kupní smlouvy a důvodem bylo marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace.Toto mi odmítli a nabídli projev dobré vůle 5000 Kč, s čímž nesouhlasím a proto jsem zaslala další odstoupení od kupní smlouvy s opětovným zamítnutím. Prosím o vyjádření, zda odstoupení od kupní smlouvy bylo oprávněné a jaký by měl být správný postup, abych dosáhla vrácení kupní smlouvy. A ještě jeden dotaz. Auto je pojízdné, můžu ho používat, i když ho reklamuji? Děkuji za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-u-ojetych-aut/

4.10.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist