Nissan představuje nové duální vstřikovače

4 fotografieNissan

Motory Nissan budou nyní pracovat efektivněji.

Diskuze

11 komentářů

    Elsin

    Kdepak dovjité vstřikování…já pořád nechápu, proč se automobilky už dávno v honbě za vyšším výkonem při snížené spotřebě nepoučily od českých tunerů….jeden čiptuning a máte tam o 30 kW víc, žere to o 3 litry míň a životnost motoru se zvýší…teda tak to apsoň tvrdí každej Pepa z horní dolní, co si koupil TDI s 3x stočeným tachákem

    pes

    😀

    PD Tuning

    Z vašeho přispěvku čtu jisto dafku yronie, a to se my vůbec nelibý! Jakošto majitel jedné firmy zabývající se Tuningem vým o čem mluvím.

    Mám vistudované strojní ynženířství, bil jsem několik let ve vívojovém středisku automobilek Porshe, Ferrary a dokonce si mě pozvaly do Lotus a GM. Z těchto zkušeností mohu nejen potvrdit že motory jsou poddymenzované, ale i záměrnje sabotováné!!! Proč si mislýte že je několik motoru koncernu VW 1,8 Turbo a každy má jiny víkon ? V rámci snižení nákladů jsou motory TOTŠNÉ!! a mění se pouze ŘJ motoru! Co to znamená?

    Kdibi jste bil zdělaný jako já, což očyvidně nejzte, tak byjste věděl že lze naprogramovat ŘJ tak že Využijete od fšeho něco. Dám příklad VW motoru 1,8 Turbo.

    Tento motor je stavěn na víkon až 350k bez změny součastí motoru, při tomto víkonu má životnost až 1 mylion kylometru!!! ano čtete správnje. Y s takto viladěným motorem ovšem díky vhodně naprogramované ŘJ můžete dosáhnout spotřebi u 1,5t teškého auta s odporem vzduchu Cx0,35 průměrnou spotřebu 2,5l na 100 km. Sám mám doma takto upraveného VW Pasat 1,8t a už sním mám najeto přes 500 000 km, bez jediné poruchy! A to jezdím průměrně Praha Brno za 45 minut se spotřebo 4l na 100 km.

    Asi se ptáte proč to takhle automobilky neladí od výrobi, to abi nám Tunerům daly možnost ladit produkty a aby oni měli možnost bezplatného vívoje kterí si zakazníci ochotně zaplatí.

    S pozdravem ing, Phdr, mgr Karel von Drinkbear Bc.

    turbo

    pozor,Bc. se dava vzdy pred jmeno …za jmenem se oficialne uvadi jen PhD. nebo ThD. …ale chapu,ze pri Vasi sbirce titulu v tom muze nastat zmatek :))

    Elsin

    Z vašeho příspěvku čtu jistou dávku ironie, a to se mi líbí! 🙂

    PD Tuning

    a naučte se česki! to se nedá čist

    karel66

    a hlavně tě to musí čipnout firma Pat a Mat v garáži na konci vesnice . Takže automobilky s milionovejma rozpočtama a spoustou inženýrů na něco takovýho nemají :-))

    turbo

    hehe,prekrasne odhadnutej stereotyp – Pepa z Horni Dolni s trikrat stocenym TDI …proste takovi ty joudove,co si za par slupek poridi 8 let starou sunku s koncernovym TDI,nechaji to pyco vocipovat a pak se strasne divi,ze jim motor po nekolika tisicich klekne

    Tom D.

    Ted si řikam proč to nedko nevymyslel dřiv,když honda ma 2 svičky tak proč by nemohl mit 2 vstřikovače diesel.Na tohne su važně zvědavý

    Bubaak

    už to bylo párkrát vidět, na předchozím Lotus Exige s kompresorem (Exige byla upravená) měl dvě řady vstřiků za sebou. Pak jsem to viděl i na Feldě uprevené na okruhy myslím že MTX ji upravilo.. kdybych hledal možná bych našel ještě něco

    Servis

    Vymyslel, nikomu se do toho seriove nechce, v praxi se ti poserou misto 4 vtriku rovnou 8, za opravu zaplatis dardu. Tak 4% k prdu, a tech 10% to mit stejne nebude.

    Nikdo jiny krome Nissanu a Renaultu nema odvahu si kazit povest spolehliveho vyrobce.

    Jak vime Renaultu a Nissanu je to jedno s jejich proflaklou poruchovou povesti.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist