15108.jpg

A cenu za nejhorší ergonomii získává…

silniční doprava

Magazín Automobilemag přišel s každoročními výsledky této nechvalně proslulé soutěže.

Diskuze

13 komentářů

    nvm

    Já se idrive naučil ovladat za den,nechápu co je na tom tak složitého.To,že ho neumějí ovládat lidé,kteří nejsou technicky zdatní přeci neznamená,že jde o složitý systém.Poslepu jsem si dokazal pustit mapu nebo palubní počítač, to samé vyhřívání sedaček nechápu,proč by se na to musel člověk koukat…?

    j.boyle

    Presne, moje slova. iDrive v aute sice nemam ale prumerne inteligentnimu cloveku by snad nemel delat problem.

    Miras

    V aute nemám ani jedno 😀 tyhle věci sou pro lamy 😛 Pořádní chlapi jezdí se všema systémama na OFF 😀

    evo

    yes 🙂 a z interiérem ala impreza alebo evo 🙂

    traktorista

    taky neni drevo. Nahoru k sobe a dolu od sebe

    pipo

    A kdo že to rozhodnul jak se správně řadí?? Nějaká spešl komise?

    zz

    …v nejakem zavodnim simulatoru dat razeni na klavesy A a Z, na A si dejte podrazovani a na Z razeni smerem nahoru, opravdu to nekomu prijde jako dobry napad? Zrovna tohle oznacovat jako ze je spravne nebo nespravne je pritazene za vlasy…

    alan

    ano ma to smysl. pri podrazovani auto brzdi, takze telo jde dopredu, z toho je logicke, ze i volic, by se mel takto pohybovat. pri zrychlovani je to opacne

    aleš

    Přesně tak, protože sekvenční řazení přišlo ze závodních aut, kde při akceleraci i brždění řidič zažívá nějaký ty Géčka, nemuseli asi ani moc přemejšlet, proč to udělat tak jak to je. Spíš by mně zajímalo, proč to ty automobilky udělali naopak. Jestli se báli, že by to lidi pletlo, že páčkou dopředu neznamená rychlejí dopředu, další kvalt..

    xxx

    Automobilky udělalY, se bálY. Shoda podmětu s přísudkem!

    Paegas

    Cože? Nevím jestli jsem super nadaný jedinec, ale iDrive jsem se naučil ovládat už jen z YouTube videí! a další výtka "Chválu si nezaslouží i komplikace se startováním a vypínáním motoru". – jakému uživateli nepřijde v tomto ohledu intuitivní tlačítko s nápisem START/STOP? :DD

    Vojta

    Mě nepřijde volba převodů do stran špatná. Není a ani nemá být závodní, je ale pochopitelnější pro širší řidičskou veřejnost. Dopředu a dozadu za tu páčku tahám jen když stojím a mám nohu na brzdě, doleva a doprava mohu i za jízdy.

    GPunto

    A co je špatného na to, že když chcípne motor, tak se klíček nejdříve uvolní a poté s ním znovu nastartuje. Nemusí se vytahovat, jak je napsáno v článku. To jsou dvě stisknutí klíčku a to mně nepřipadá jako zdlouhavé. Passat nějakou dobu už řídím a nikdy mě to neotravovalo. Je to podobné jako při otáčení klíčku u jiných aut. když chcípne motor, nejdříve se otočí klíčkem proti směru a poté znovu po směru hodinových ručiček.

    Nevidím v tom žádný ergonomický problém (ani u passatu).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist