A cenu za nejhorší ergonomii získává…
silniční doprava
Magazín Automobilemag přišel s každoročními výsledky této nechvalně proslulé soutěže.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
silniční doprava
Magazín Automobilemag přišel s každoročními výsledky této nechvalně proslulé soutěže.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já se idrive naučil ovladat za den,nechápu co je na tom tak složitého.To,že ho neumějí ovládat lidé,kteří nejsou technicky zdatní přeci neznamená,že jde o složitý systém.Poslepu jsem si dokazal pustit mapu nebo palubní počítač, to samé vyhřívání sedaček nechápu,proč by se na to musel člověk koukat…?
Presne, moje slova. iDrive v aute sice nemam ale prumerne inteligentnimu cloveku by snad nemel delat problem.
V aute nemám ani jedno 😀 tyhle věci sou pro lamy 😛 Pořádní chlapi jezdí se všema systémama na OFF 😀
yes 🙂 a z interiérem ala impreza alebo evo 🙂
taky neni drevo. Nahoru k sobe a dolu od sebe
A kdo že to rozhodnul jak se správně řadí?? Nějaká spešl komise?
…v nejakem zavodnim simulatoru dat razeni na klavesy A a Z, na A si dejte podrazovani a na Z razeni smerem nahoru, opravdu to nekomu prijde jako dobry napad? Zrovna tohle oznacovat jako ze je spravne nebo nespravne je pritazene za vlasy…
ano ma to smysl. pri podrazovani auto brzdi, takze telo jde dopredu, z toho je logicke, ze i volic, by se mel takto pohybovat. pri zrychlovani je to opacne
Přesně tak, protože sekvenční řazení přišlo ze závodních aut, kde při akceleraci i brždění řidič zažívá nějaký ty Géčka, nemuseli asi ani moc přemejšlet, proč to udělat tak jak to je. Spíš by mně zajímalo, proč to ty automobilky udělali naopak. Jestli se báli, že by to lidi pletlo, že páčkou dopředu neznamená rychlejí dopředu, další kvalt..
Automobilky udělalY, se bálY. Shoda podmětu s přísudkem!
Cože? Nevím jestli jsem super nadaný jedinec, ale iDrive jsem se naučil ovládat už jen z YouTube videí! a další výtka "Chválu si nezaslouží i komplikace se startováním a vypínáním motoru". – jakému uživateli nepřijde v tomto ohledu intuitivní tlačítko s nápisem START/STOP? :DD
Mě nepřijde volba převodů do stran špatná. Není a ani nemá být závodní, je ale pochopitelnější pro širší řidičskou veřejnost. Dopředu a dozadu za tu páčku tahám jen když stojím a mám nohu na brzdě, doleva a doprava mohu i za jízdy.
A co je špatného na to, že když chcípne motor, tak se klíček nejdříve uvolní a poté s ním znovu nastartuje. Nemusí se vytahovat, jak je napsáno v článku. To jsou dvě stisknutí klíčku a to mně nepřipadá jako zdlouhavé. Passat nějakou dobu už řídím a nikdy mě to neotravovalo. Je to podobné jako při otáčení klíčku u jiných aut. když chcípne motor, nejdříve se otočí klíčkem proti směru a poté znovu po směru hodinových ručiček.
Nevidím v tom žádný ergonomický problém (ani u passatu).