antiradary-jak-se-branit-zmereni.jpg

Antiradary: Jak se bránit změření?

poradna

Zvyšující se tlak ze strany úřadů nutí řidiče hledat opatření, jak se bránit. Jednou z možností jsou tzv. antiradary, které dokáží odhalit měření rychlosti.

Diskuze

14 komentářů

    SomeSpecial

    http://www.resenipokut.cz

    Jakub R

    Souhlasím, je to dobrý nápad předat to odborníkům. Proti nemocem taky máme lékaře a na požáry hasiče. A ve správním řízení proti nám stojí sice blbci, ale jsou to často profíci (v tom „úředním“ slova smyslu).
    Na DFENSovi vyšel nedávno článek-recenze na tuto firmu, výsledky dobré.

    Petr

    Beltronics i Escorta znám a Valentine One mám dokonce ve svém autě, ale o značkách Genevo a Stinger jsem ještě neslyšel. Nejaká recenze by nebyla?

    Lojzik

    A co se třeba naučit pravidla a respektovat je? Z vlastní dlouholeté zkušenosti mohu říct, že opravdu stačí, když řidič ví, kolik kde může jet a tak nějak se toho drží. Kecy ohledně zběsilého těkání na tachometr a zpět na silnici, může myslet vážně jen redaktor se zvlášť omezeným vzděláním. Pokud to musíte páni redaktoři dělat, pak vůbec nepatříte na silnici. Je to prosté jednoduché a levné. Stačí se nechovat jako hovado, výsledek přijde sám od sebe.

    Mysel

    A co si tak treba uvedomit, ze ridic ma pri rizeni mnoho z bezpecnostniho hlediska mnohem dulezitejsich ukolu, nez je sledovani rychlosti s presnosti 5km/hod? Staci se nechovat jako hlupak a myslet na bezpecnost vlastni i bezpecnost vsech dalsich ucastniku provozu.

    joseph

    Ty jsi buď kretén, policajt anebo obojí dohromady. Řekl bych, že spíš obojí dohromady.

    iWarp

    Ano. Každý den jezdím do a z práce po silnici, kde je kvůli asi 20 metrům práce na silnici snížena rychlost na 50km/h v délce přes 3km. A občas se najde blbec, kterej těch 50 opravdu jede celou dobu. A kdyby mu tam značka nařídila vystoupit a tlačit, udělal by to.

    Lojzik

    Ne nejsem ani kretén ani policajt. Jsem jen úplnej debil, kterej jezdí od voka podle pravidel. V zásadě kdekoli vím, kolik smím jet a víceméně se toho držím. No a taky vím, že lidi, co nadávaj ostatním do kreténů, že dodržujou pravidla, většinou nemaj vzdělání a vychování. Buď na to neměli dost v hlavě, nebo to byli lemplové, ale nejspíš obojí. Vychování jim neposkytli rodičové. Za to asi nemůžou. Nicméně to nikoho neomlouvá, když ze sebe dělá tupouna.

    PepaSFI

    ano, opravdu by mělo stačit když řidič bude vědět kolik kde může jet a bude se toho držet. Ovšem je nutno nezaměňovat výraz „může“ s dnešním stavem kdy „musí“. Ony se nám ty pravidla pomalu přeměňují v diktaturu pokladny.Stačí si jen vzpomenout na notoricky známé případy radarů umístěných na místech kde spíš měla být značka povolující vyšší rychlost.

    kozlík

    lojzíčku,
    až někdo zavede Tempo30, budeš po všech městech všude jezdit třicítkou? A proč, když do teď nevadilo padesát?

    joj

    však oni ti to spočítají až to přeťápneš o 5 km/h hlupáčku…budeš pirát a budeš ve zprávách 🙂

    centsm

    Štěkáte na špatný strom. Není blbec, co dodržuje povolenou rychlost, ale ten, co tam dal špatnou značku.

    Octavian

    Hezky a komplexně sepsáno.

    Jiří

    Antiradar a rušičky jsou pro piráty, slušný řidič který dodržuje rychlost takovou blbost nepotřebuje. Mě vůbec nestresuje dodržovat rychlost, naopak si jízdu užiji protože vím, že na mě nikdo nemůže. Raději do cíle o pět minut déle než o minutu dříve. Vždy se nasměji, když mě nějaký pirát předjede v obci a po 400 metrech stojí na semaforu na červenou a já v klidu dojíždím. Je nutné dát do zákona nelegálnost antiradarů a podobných blbostí a bude klid.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist