Alpina D3 Bi-Turbo Coupé se spotřebou 5,4 l/100 km

4 fotografiedopravní předpisy v čr

Alpina nesmí zůstat pozadu v honbě za nižší spotřebou a emisemi.

Diskuze

19 komentářů

    Jindřich

    Je třeba upozornit, že avizované spotřebě se dosáhne jenom při ustálené jízdě při rychlosti do 90 km/hod. Kdyby se jí šlapalo na krk, tak se dostaneme na cca 12 litrů na sto

    Honza

    A které auto nechlastá, když se mu šlape na krk?

    Vasek

    A kdo jezdi po dalnici 90? 🙂

    DAW1D

    Samozřejmě, třeba moje Octavie taky nepapá 5.2l na sto ale 7l v průměru. Při sešlápnutí svítí na displayi i 18l, kdo jezdí při volné silnici dnes mimo obec 90km/h ?

    Ale klobouk dolů před BMW, takové výkony u běžného vozu…

    Johny.Rico

    Benzin co?

    Andrew

    Proč benzín? Diesel je efektivní jen při částečném zatížení, jakmile mu šlapeš na krk žere jak stíhačka. Jinými slovy když budeš využívat plný výkonostní potenciál motoru, udávané spotřebě se nepřiblížíš ani z rychlíku (a navíc udusíš všechno kolem sebe v případě méně povedených nebo načipovaných motorů). Zkus si přečíst třeba tenhle test… http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/skoda-fabia-combi-1-4-tdi/14360. 1.4 diesl s udávanou spotřebou 4.8l/100, který na auto prostě nestačí a nelze s ním jezdit na částečné zatížení, má v reálu spotřebu 7 a víc l/100 (nechceš-li aby tě předběhla i ta teta tlačící trakař…)

    marian

    Papá tak kolem 7 litrů, mám ji. Jel jsem Plzeň, Brno a zpět, včetně úseků mimo dálnici ( přes Humpolec) a jel jsem průměrnou rychlostí 108 km za h- spotřeba, 6 litrů dle dotankování a to jsem musel i po městech. Ten motor je fakt skvělej

    D.M.

    Průměrná rychlost 108 km/hod včetně jízdy po mětech? Tak to asi bylo v noci o svátcích, na semaforech vždy zelená a pochybuji, že jste dodržoval v obci 50, o dálničním limitu 130 nemluvě. Jinak s touto spotřebou na téže trase se dá jet i s auty o třídu většími, např. Ford Focus 2, 1.6 TDCi. Je pravda, že ne s průměrem 108 km/hod. Takže spotřeba na tak malé, nepříliš kultivované eko-auto nic moc. D.M.

    marian

    domluvime se, priste napis marian1, nebo cokoliv, kdyz uz tady obcas prispivam, tak at si nas nepletou..dik..jestli jsi pravidelny prispevatel, tak zmenim nick ja..

    DAW1D

    ne – Diesel, taky jsem si myslel jaká to bude výhra přejít od benzínu 1,8, ale při mém stylu jízdy – né že bych jezdil jako blázen ale přece jenom dodržuju asi jen tu 50 v obci, tak při 15000 km za rok se nedá mluvit o nějaké úspoře…

    BMW se mi líbí moc uvažuju o 330i v německu se dá pořídit za zajímavé peníze takže příští rok jdu do ní…. 🙂

    Karlitto

    To uz spis doporucu 335i, to je skvost !! Kdyz si odpustis nejakou vybavu u 330i tak i financne by nemusela byt "extra" draha. V CR zacina 335i kolem mega trista, ja uvazuju o dovozu z USA (s veskerou vybavou kterou chci), sem bych ji vcetne cla a dopravy dovezl za cca milion bez DPH. Jedinej problem muze byt v homologaci, o tom ale nemam presny info, zkusim jeste pozjistovat.

    DAW1D

    Nejsem zrovna při penězích abych uvažoval o 335i, prvně sem přemýšlel o 320i ale nakonec po hodinách na internetu jsem se rozhod pro 6ti válec 🙂 a ten zvuk to je koncert….

    DAW1D

    z USA to bude stejně samej automat a já chci jen manual 🙂

    DAW1D

    tady něco o ní 330i 🙂 http://moje.auto.cz/radekt/330-ka.html

    Johny.Rico

    …je prostě skvělá. Viděl jsem to naživo vŽenevě na 3 a 6 cabrio..úžasné.

    Boris

    Kolik papá normální 123d s 204 koněma? Osobně si myslim, že spotřeba u 123d je možná stejná nebo jen nepatrně menší

    Dalibor Žák, autoweb

    To je hodně relativní. Samozřejmě se to odvíjí od stylu jízdy. Při důchodcovském stylu jsme se dostali pod 5,5 litru, ale při "normálním" ježdění to bude okolo 7. Ale i tak je až děsivé, jak mohou být některá auta rychlá za tak málo peněz. Jenom nechci vidět cenu za první servisní prohlídku… 🙂

    Pro mě ale bude v BMW vždycky jasnou volbou atmosférická "šestka".

    Karlitto

    K Tvoji volbe: Nevim nevim, kolika atmosfer se jeste od BMW dockame. Na druhou stranu, i motory s turbama a kompresorama se od nich chovaji fantasticky. Kazdopadne u jinych znacek bych taky volil atmosferu 😉

    marian

    Alpina je skvela, vsimnul jsem si posledni dobou vyrazny presun upravcu od vyhraneneho stylu k celkove optimalizaci a zdokonaleni celkoveho vytvoru automobilky..o 123d se vseobecne vi, ze je to vyborny motor (i kdyz samemu mi nafta nevoni a uznavam jen benzin), ale potreboval nejakou optimalizaci jako sul (kdo nevi, at se zepta majitelu na sprevodovani a taky realnou spotrebu)..tady zjevne Alpina prisla tomuto motoru na kloub a vsadil bych se, ze i vzhledem k vyssim vykonum, dosahne realne lepsi spotreby nez neupravena varianta 123d..jeste bych pripojil vlastni zkusenosti s dieslama (jak traktoroidni TDI tak i common rail rail..) ANO maj nizsi spotrebu nez benzin (polopatisticky, je rozdil, kdyz se kapka nafty primicha ke vzduchu, nez kapka vzduchu k benzinu :)), ale takovej rozdil to neni a ted pri aktualnich cenach je minimalni!!, a NE provozni naklady vubec nejsou u dieslu NIZSI, je to tak komplikovanej strojek a leje se do nej nafta z cerpaci stanice..to musi dojit kazdemu..u me nebyl moderni naftovej motor bezproblemovej ani jeden! ale na dalky je vybornej, ale treba aktualni 745i jezdi po dalnicich s rozdilem 2-3 litru..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist