5 věcí, které (ne)musíte vědět o nové Škodě Octavia
Škoda Octavia
Je několik věcí, na které u představení nové Octavie nepřišla řeč. Teď už víte, kde ji můžete poprvé vidět na vlastní oči a od kdy se s ní můžete svézt.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
Je několik věcí, na které u představení nové Octavie nepřišla řeč. Teď už víte, kde ji můžete poprvé vidět na vlastní oči a od kdy se s ní můžete svézt.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Další z \“přednabouraných\“ škodovek(myslím ten šílený prolis u spz vzadu:-) a za milion? Když si představím, že za ty peníze nemusím mít průměrný vůz nižší střední třídy, ale třeba nové BMW řady 3…
No to přeci vůbec nemůžeš srovnávat, tohle je nová Oktáfka a ta se vyplatí vždycky 😀
Další z řady článků o ničem…jediné štěstí je, že není vyloženě pozitivní(jak zde bývá poslední dobou na produkty VW obvyklé)
Opravdu Vás žádám(a doufám, že nejsem jediný)…zkuste opět dělat svojí práci zodpovědně(před pár lety tu snaha alespoň byla). Na konkurenčním autoforu je např. \“první jízda\“ na Octu III. zpracována mnohem mnohem lépe. Nemluvím o celkovém dojmu, ale o \“novinařině\“.
Za posledních pár let se ze zdejšího webu opravdu vytrácí jakákoliv přidaná hodnota. Články spíchnuté za 5 min kde verdikt byl jasný dřív než autor usedl za volant.
Rozumím, že člověk je obecně líný tvor…ale sakra, snažte se alespoň trochu!
Spousta zdejších článků je jen recyklát nebo tendenčních. Je logické, že každý z autorů má nějaké preference(jako každý z nás), ale zde naprosto chybí poctivá novinářská objektivita. Rubriky jako bazar apod. jsou úplný odpad a škvár. Při tom právě na nich kvalitě by měli zdejší autoři lpět.
Tohle má být web o AUTECH…na vše ostatní tu máme auto.cz. PROSÍM ZAMYSLETE SE
Za posledních pár let se ze zdejšího webu opravdu vytrácí jakákoliv přidaná hodnota. Články spíchnuté za 5 min kde verdikt byl jasný dřív než autor usedl za volant.
Rozumím, že člověk je obecně líný tvor…ale sakra, snažte se alespoň trochu!
Spousta zdejších článků je jen recyklát nebo tendenčních. Je logické, že každý z autorů má nějaké preference(jako každý z nás), ale zde naprosto chybí poctivá novinářská objektivita. Rubriky jako bazar apod. jsou úplný odpad a škvár. Při tom právě na nich kvalitě by měli zdejší autoři lpět.
Tohle má být web o AUTECH…na vše ostatní tu máme auto.cz. PROSÍM ZAMYSLETE SE
Za posledních pár let se ze zdejšího webu opravdu vytrácí jakákoliv přidaná hodnota. Články spíchnuté za 5 min kde verdikt byl jasný dřív než autor usedl za volant.
Rozumím, že člověk je obecně líný tvor…ale sakra, snažte se alespoň trochu!
Spousta zdejších článků je jen recyklát nebo tendenčních. Je logické, že každý z autorů má nějaké preference(jako každý z nás), ale zde naprosto chybí poctivá novinářská objektivita. Rubriky jako bazar apod. jsou úplný odpad a škvár. Při tom právě na nich kvalitě by měli zdejší autoři lpět.
Tohle má být web o AUTECH…na vše ostatní tu máme auto.cz. PROSÍM ZAMYSLETE SE
I mně se z prvních fotek Rapidu a Octavie III zdálo, že má nabouraný zadek. Ten prolis je děsný
Amen!
Každý musí z něčeho vyžít. Nechť lidé píší, novináři píší, každý ať píše. Hlavně ať píše objektivně a aby to lidi bavilo. Proto sem přece chodíme. Novináři to umí.
Také to chce psát o něčem jiném než je nějaká druhořadá automobila Škoda. To není automobilka, to je spolek amatérů. Už dlouho jsem nejel v něčem z MB, co by se autem dalo nazvat. A nesvalujme to pořád na utiskovatele jménem VW. Je mi líto, že zanikl SAAB, bude mi líto, pokud se propadne pověst velikánů jako Volvo. Je mi hlavně líto, že mám služebák z MB…fuj!! Taková ostuda. :o(
ano, každý musí z něčeho vyžít..ale \“nízkost\“ a krátkozrakost nevede k ničemu, jen ke stagnaci a následně k úpadku.
Pokud všichni budeme konat jenom \“abychom se uživili\“ půjdeme velmi brzo dopr…(tak jak podle mého názoru tento web).
Ve své době byl jeden z prvních, který dělal vlastní videorecenze a snažil se odlišit od včeobecného tuctového projevu. To už dnes prostě nestačí. Já bych se osobně styděl..pokud bych o sobě tvrdil, že jsem \“novinář\“ a vypouštěl zdejší články….všichni máme rodiny, závazky, účty apod…ale sakra snahou každého z nás by mělo být tvořit něco co má hodnotu(přidanou)…ať se jedná o úředníka, novináře, konstruktéra, ředitele..a to mi zde naprosto chybí(pan Žák mě vyloženě irituje)
Saab zanikl prostě proto, že neměl co nabídnout. To je to o čem mluvím…z inovátora se stal zastaralý výrobce neschopný konkurovat ani mainsreamu. Něco podobného hrozí Fiatu(a Alfě), ale já jim věřím:)
Pokud do dvou let vypustí alespoň polovinu z toho co hlásají, tak věřím v jejich budoucnost. A strategie částečného opuštění Evropy(ač mě to mrzí) je podle mě naprosto správná.
Spíš mě zklamalo, že i 2.0 TDI nemá více prvek…. fakt to nechápu. U slabších bych to pochopil, ale…
no jako…já to celkem chápu(páč prostě dobře naladěná torzka je adekvátní této třídě)..jen je to směšný vzhledem k minulým prohlášením VW:D
Octa je prostě průměrný auto ve svý třídě(v něčem lepší_prostor,interier v nečem horší_jizdni vlastnosti, motory, cena)….nic vic nic min
Bohuzel zdejsi redaktori jsou jen parta ubohych pitomcu. Meli bysme byt pysni na to jak kvalitni ceska (ikdyz je to koncern vw)a kazdy co porad nadavaji na cenu stejne jezdi v deset let starych thaliich a mysli si jaky jsou za bohu kralove silnic a kdyz vyjde nova jak rikate Oktafka v dyzlu tak se nezmuzete na nic jinyho nez ji pomluvit. Proboha vy jste takovi idioti az se mi z toho chce brecet!! Souhlasim s uzivatelem popem.
Bohuzel zdejsi redaktori jsou jen parta ubohych pitomcu. Meli bysme byt pysni na to jak kvalitni ceska (ikdyz je to koncern vw)a kazdy co porad nadavaji na cenu stejne jezdi v deset let starych thaliich a mysli si jaky jsou za bohu kralove silnic a kdyz vyjde nova jak rikate Oktafka v dyzlu tak se nezmuzete na nic jinyho nez ji pomluvit. Proboha vy jste takovi idioti az se mi z toho chce brecet!! Souhlasim s uzivatelem popem.
To je stejně prdel ty vaše komentáře. Mě články o škodovkách baví ne proto, že bych se nějak bavil u textu, ale vždycky se těším na komentáře zhrzených, uražených, dotčených a podobných kokotů.
Naprostý souhlas. A přiznejme si, dnes jsou všechny auta dobré, žádné nejsou vyloženě hrozná a žádné nejsou vyloženě špičková. Jedná se prostě pouze o spotřebku a každému vyhovuje něco jiného. Dnes není nutné hanit jakoukoliv značku, všechny Vás odvezou z místa A do B bez menších problémů…
až na to že koncern Fiat je právě velmi inovativní… úžasné nápady, které se zakotvily u koncernu v každé druhé komponentě…. Jenomže nápady auto nevyrábí…..
A nápady auto neprodávají 😉
a saab nekrach na nedostatku inovativy, ale ryze na marketingu….
VW je dokonalým příkladem úžasně fungujícího marketingu…. 80% prodaného vozového parku jsou holobyty s mizernou výbavou (tedy zde moc dobře nefunguje tvé tvrzení o tom že nápady dělají prodeje), vozy naprosto podprůměrného technoilogického charakteru… Vše důkazem, že značka a síla REKLAMY, jsou mocným nástrojem…
Fiat prostě auta prodávat neumí… Což je samozřejmě jejich problém a dobře jim tak.
blbě je to jen a jen pro zákazníky…. Protože pak máme na trhu brutálně předražený střep v podobě Ochcávky v holobytu za půl mega….
já to tak nechci tak to nekoupím, a jdu jinde, jenže mrzí mě ti voli, co do toho prostě slepě jsou, než aby dělali vše pro to aby škoda slevila…
slovo dobře laděná torzka mne dostává….
A) protože aby měla benefity z životnosti, stabilizační účinky, proměnlivost geometrie při propružení jedné strany nápravy, musí být prostě tvrdá jako beton….
B) pro to aby byla komfortní musí být měkká a poddajná, což má negativa ve všem ostatním…
řekni mi co si představuješ pod pojmem vyladěnost???
obohať svět… Abych měl jasno, zda mluvíš o tom, že pod pojmem vyladěnost vidíš bod A… Tedy tvrdou uskákanou mrchu, nutnou naložit 400Kily zavazadel, aby se prdel uklidnila a spotřeba se zvedla o 2l/100km…
pořád se zapomíná, že ikdyž máš stejné dvě auta, nejsou stejné… Vidím to na firemních ochcávkách, máme jich 15 a jsou tam neskutečné rozdíly… Jak v dynamice, řízení, hlučnosti, jízdy samotné…. spotřebě….
PS: ano, přesně tak, ty auta všechny jezdí velmi podobně….
já to myslel(inovace) teď spíše co se týče novejch modelů FIAT(šířka portfolia a zachycení nových trendů-SUV atd.)a právě marketing…. Fiat vzdycky byl na cele infovatoru(technologie) to je jasná věc….takze se vsim souhlas.
Teda nic proti BMW, ale pochybuji, že když do BMW 3 si nasekám tu samou výbavu jako Octávky, tak mě vyjde nastejno. Srovnávat plně vybavenou Octávku s holoverzí bavoráka je upřímně trochu mimo.
Pracuje ve stejné firmě, ale jak ty říkáš služebních „Ochcávek“ jsem napočítal asi jen 6, ale asi jsem určitě na nějaké zapomněl ;)). O rozdílné spotřebě a jízdních vlastnostech bych dost pochyboval, ty auta jsou identické a nevěřím, že by si je pouhou jízdou mezi sebou rozpoznal.
Ano, je pravda, že kdysi byla ta úroveň výš a leccos se zhoršilo. Trend je takový dnes žel snad ve všem. 🙁
Ale abych jen nehanil. Potěšil mě dnes tento článek, hlavně co do obsahu.
http://www.autoweb.cz/saab-9-3-se-vrati/
Tak proč tady zevluješ? Proč si teda nezabrečíš, nesebereš se a nejdeš si číst něco kvalitního na mimibazar?
Tak proč tady zevluješ? Proč si teda nezabrečíš, nesebereš se a nejdeš si číst něco kvalitního na mimibazar?
:D:D:D
Koukam, ze o autech nic nevis, protoze u BMW za milion uz mas za par set tisic vybavu navic.. v porovnani s odpovidajicimi motory.
Opravdu nic nevím? Kouknu do ceníku a počítám:
odpovídající 4válec – 318d (sice o 5 kW méně, ale budiž) – 842 tisíc a dále: automat – 57 tisíc, kůže – 46 tisíc, parkovací asistent – 20 tisíc, lane asistent – 13 tisíc, samočinné parkování – 9 tisíc, speed limit info 8 tisíc, sklopná zrcátka – 20 tisíc, bixenony – 25 tisíc, adaptivní světla – 15 tisíc, elektrický sedla – 33 tisíc, vyhřívání sedaček – 19 tisíc, zatmavený okna – 9 tisíc, tažné zařízení – 29 tisíc, střešní okno – 28 tisíc, navigace – 60 tisíc, HF – 12 tisíc, roleta pro zadní okno – 8 tisíc, nezávislé topení jsem ani nenašel…
Už teď to dává v součtu, bez dalších drobností 1,3 mega.
Namlouvat si, že BMW 3 je levnější nebo stejně drahé jako OIII je nesmysl. Ostatně, kdyby tomu bylo tak, tak půlka lidí, co jezdí s Octávkama (a nepotřebují velký kufr), tak by jezdila bavorákem…
Jo a to jsem zapomněl na to, že to BMW 380d je jen zadokolka. Když bych chtěl 4×4, tak musím šáhnout po 320xd a tam holoverze začíná na 965 tisíc…
Omlouvám se, beru zpět, ta OIII není 4×4, takže tu 320xd beru zpátky.
Jasně, budeme počítat tisícovky
Tady šlo hlavně o to, že BMW je motorově( max. výkon u dieselu nehraje roli, jde o průběh toč. momentu) a hlavně podvozkově úplně někde jinde, a radši řadu 3 \“v základu\“ než převybavenou a předraženou oktáfku s předpotopní vlečenou nápravou…
To víš, redakce rozjela milión projektů (autoweb, autotube, supersporty, iMotor..) a teď se na žádnym nic neděje, kdyby radši nechali všechno na autowebu, nemám náladu projíždět 5 webů, abych si na každym přečetl jeden odfláklej článek..
Melete nesmysly. Článek je o výbavě a původní příspěvek o tom, že za ty prachy máte bawo. Což není pravda, pokud srovnáte to samé auto se stejnou výbavou.
Pokud si vystačíte s holoverzí bawo, tak si asi vystačíte i s holoverzí octávky a jste zase opět o půl mega níže.
Prostě pokud mi seženete stejně vybavené bawo za cenu stejně vybavené octávky, rád ho od vás koupím.
Rozumím Vašim připomínkám o podvozku, nápravách, atd., ale tohle nezajímá 99% kupujících a tenhle článek a debata je o výbavě.
Mimochodem, pokud si koupíte 1.8TSI, tak se té \“předpotopní\“ nápravy zbavíte…