Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Dálniční jedlík
11 fotografiíPeugeot 508
Je Peugeot 508 s naftovým dvoulitrem pod kapotou rozeným polykačem vzdáleností? A zvládne spolknout i takový nášup, jakým je dálnice D1?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíPeugeot 508
Je Peugeot 508 s naftovým dvoulitrem pod kapotou rozeným polykačem vzdáleností? A zvládne spolknout i takový nášup, jakým je dálnice D1?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přidejte + 1l takže jezdíte + – za 7,5 a najednou už nejsou diesely tak enormě úsporné.
Naprosto souhlasím. Benzínové motory jsou jen více citlivé na styl jízdy. Pokud jezdím stylem brzda plyn, tak se spotřeba se u benzínového motoru požene do větších hodnot než u dieselu. Vzhledem k tomu, že ale v běžném provozu je stejně bláznovství závodit, potom se rozdíly mezi benzínem a naftou smazávají.
Se šestiválcovým benzínem v dálničním tempu ,podobném jako uvádí autor v článku, jedu cca za 8 litrů na 100 km reálně. Pojedu-li ale 180 – 200 km /hod bude rozdíl obou typů pohonu výrazně větší.
Pro 6hrnek benzín potom jasně mluví kultura běhu a celková charakteristika projevu, pominu-li náklady na servis.
Mám možnost jezdit 508SW, tak bych dodal pár info…předesílám, že mám rád francouzská auta ale určitě nepovažuji 508 ze bezchybné auto (přijde mi že má much až až..) Nicméně zde zmíněná negativa zrovna víceméně až na jedno nepociťuji.
120kw manuál má dle mě naprosto super spotřebu, klidnou nohou se dá jezdit lehce přes 5, svižně za 7,5. Laguna 127kw brala kolem 9ti a passat 125 8,5 při stejném ježdění (měřeno dle dotank)
Stěrače fungují naprosto parádně, klovnutím dolu se zapne/vypne automatické stírání. K sobě jednou setře, k sobě více ostříkne okno. Jednoduché, vyžaduje to zvyk, ale funguje to. Stejný systém mají třeba běžně dálková světla/problik (a nikdo to neřeší)
Odhlučnění ve třídě možná i nejlepší
Negativa ? V Mrazech nefuknční parkovací senzory, vyhazující servis (ne, nebyl na nich sníh) téměř nefukční bezklíčový vstup/výstup, zasekávající el ovládání víka kufru. Občas rezonující repro…prostě to auto nemá rádo zimu 😀
Nechápu, jak může mít francouzské auto nerado zimu.:D
Většinou na toto má velký vliv kolísání teplot kolem 0°C. Tak ale reaguje více značek. Vlhkost se dostává do kritických míst více, než když trvale mrzne.
Po mesici zadne pokracovani ????
Mám již v pořadí několikátý Peugeot a nedám na něj dopustit, v současnosti je to Peugeot 508 limuzína, 1,6 benzin, při dodržování všech platných rychlostí, tj. 50 ,90, 130 jezdím v průměru na 5,7 litrů na 100 km,
PARˇADA, nemá to chybu, pohodlí, velký kufr, vše jak má být,super svezení,
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru