-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
osobne verim že instruktor si bude jizdu vic jak uživat:) a nebude mu kecat do řizeni:) chtel bych se stat tim stastnym instruktorem, co bude Nelsona "ucit" aby jsem se naucil jak se ovlada auto…..
No, třeba to Nelsona inspiruje a založí závodní autoškolu… Ehm… Nevíte, kdy začíná první semestr???
Začíná se příští rok na okruhu v Dubai a platí se 5 mil. EUR za sezónu. Instruktážním vozem je monopost F1, ale lze si pořídit i trenažer za cenu 1 tis. EUR, čítající playstation, grand turismo a volant s feedbackem.
na pc nebo ve videohre to neni ani z 30% jak v aute a to srovnavam s LFS nejlepsim simulatorem
No jo, ale nestojí to benzín a pár sekund načítání stačí člověku k tomu aby si ze skoro 30% provedl ferrari po okruhu, např. po nordschleife. Kolikrát je simulace reálných jízdních vlastností opravdu povedená a může i leccos naučit.
Musím říci, že jsem byl doma u diskutéra s nickem Honza U. Má doma špičkové náčiní: Nadupaný počítač s nejlepší grafikou, velký LCD, volant s pádly, pedály i řadicí páku jako příslušenství k tomuto PC. Jo je to super zábava, opravdu člověk u toho může sedět celé dny a neomrzí to. Ale k realitě, míněno k skutečnému prožitku z řízení auta
to má přesto dost daleko. Namátkou mohu zmínit, že chybí přetížení v zatáčkách, zátah motoru, řev motoru (ani z špičkových 7.1 repro to není ono), ve volantu chybí pocit z povrchu po kterém jedete, o podřazování s meziplynem si můžete nechat zdát. A takhle bych mohl pokračovat donekonečna. Jinými slovy podle mě simulace skutečnou jízdu nikdy nenahradí a to si myslím ani z těch 30-ti %.
je to pravda pcc hry (pokud jsou povedeny, do pc poctam i konzole) se clovek skutecne nauci nejaky blbosti:)…. ale jak rika Kocmaister neni to ono… podrazovat s meziplynem jde ale neni to ono:)…. pedaly nemaj odpor jak v autech nemaj dost dlouhy chod…… da se pokracovat a to pretizeni skutecne postradam:(
Kde se ještě dnes v reálu podřazuje s meziplynem ? Dnes řadí pilot podle kontrolek, nic jiného mu nedovolí.