Diesely budou v Le Mans pomalejší
Zajímavosti o autech
Organizátor slavné čtyřiadvacetihodinovky připravuje radikální změny.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Organizátor slavné čtyřiadvacetihodinovky připravuje radikální změny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pistolý?
nechapu otazku…
Pneumatiky zouvaji na zouvačce a kola povoluji razovým pneumatickym utahovákem.
Ruppert jde o něco jiného, je to češtinář.)
🙂
aj sorry :))) dam se taky na kurz cestiny :-X
už bylo na čase..a nebo měli povolit benzínovým motorům větší retriktory a větší tlaky turb aby to bylo vyrovnaný 🙂 ale to by pak jezdili sakra rychle
jj, na čase bylo, aby ty diesly trošku zpomalili, ale "zakázat" jezdit kolo rychleji než předepíší? to jako že se postupně startovní pole vyrovná a pak budou všechny vozy jezdit kola v rozmezí 3:30 – 3:31, to už pak přece nebude mít nic společnýho se závoděním, když před koncem bude muset kdo je rychlejší brzdit aby náhodou nezajel kolo rychleji…? to my hlava nebere…
ale vzhledem k tomu že je to jen návrh, tak s tím časem pochybuju že to má šanci na úspěch:-)
Sem snad pise jeden debil za druhym. Autor clanku i "jiri".
"Podnik" v Le Mans je díky svým pravidlům již třetím rokem naprostou ostudou automobilového sportu. Silně pochybuju, že to ta nová nějak změní…
Minimalni limit na cas je blbost. Ale je fakt ze soucasna pravidla nahravaji dieslum – tento bod bych uvital.
a nemysleli tim zpomalit auta a ne udelat casovej limit ?:) protoze když snizej pritlak snizej vykon motoru a kdo vi co jeste on ten cas 3:30 by mohl byt realny bez nutnosti rici nesmite jezdit rychle
4asové omezení restriktory a já nevím co ještě. říkat závodníkům, aby jezdili pomalu…? O čem jsou automobilové závody? O tom, kdo má nabouchanější auto, ale přitom se bude po okruhu plazit? Závody jsou o rychlosti. samozřejmě ne na úkor bezpečnosti, ale je to o rychlosti. Já to vidím jako těžký nesmysl
Je to správný. A vůbec: jedna pneumatická pistole by měla být na všechny stáje a dělal by se pořadník, přítlačná křídla bych zrušil úplně, to pro větší bezpečnost. A nasávání vzduchu? Vůbec zádný – na každý stroj jedna kyslíková bomba. Protě, když nasává moc, dojde mu kyslík a nedojede. Takže je to jenom na konstruktérech. A výfukové plyny se budou jímat do pyslíku a každý tým si je odveze.
Jen tak dál, myslel jsem, že jenom u nás máme tak chytrý úředníky a funcionáře a koukán, že to bude asi druhem ne místem výskytu, jen tak dál
si se blbě vyspal viď??to už si i svoje prdíky mužu recyklovat :))))))))))
no vidíš, to bych taky přidal: prdy závodníků se budou reckylovat, a mohou se použít jako palivo. Ale fazole budou zakázané jako doping. Hele, to bychom už pomalu mohli zrealizovat konkurenční Le Mans – Eko Mans
Já bych ještě pilotovi zavázal šátkem jedno oko..to by vyšlo levněji, ne? A maratonci budou od příště běhat v jedný botě.
a když bude řidič už slepý na jedno oko, bude mít 50% šanci, že pojede poslepu 😀