15652.jpg

Diesely budou v Le Mans pomalejší

Zajímavosti o autech

Organizátor slavné čtyřiadvacetihodinovky připravuje radikální změny.

Diskuze

18 komentářů

    Ruppert

    Pistolý?

    Honza U.

    nechapu otazku…

    Pneumatiky zouvaji na zouvačce a kola povoluji razovým pneumatickym utahovákem.

    wak

    Ruppert jde o něco jiného, je to češtinář.)

    Cjuc

    🙂

    Honza U.

    aj sorry :))) dam se taky na kurz cestiny :-X

    demonGTR

    už bylo na čase..a nebo měli povolit benzínovým motorům větší retriktory a větší tlaky turb aby to bylo vyrovnaný 🙂 ale to by pak jezdili sakra rychle

    jiri

    jj, na čase bylo, aby ty diesly trošku zpomalili, ale "zakázat" jezdit kolo rychleji než předepíší? to jako že se postupně startovní pole vyrovná a pak budou všechny vozy jezdit kola v rozmezí 3:30 – 3:31, to už pak přece nebude mít nic společnýho se závoděním, když před koncem bude muset kdo je rychlejší brzdit aby náhodou nezajel kolo rychleji…? to my hlava nebere…

    jiri

    ale vzhledem k tomu že je to jen návrh, tak s tím časem pochybuju že to má šanci na úspěch:-)

    pekarek

    Sem snad pise jeden debil za druhym. Autor clanku i "jiri".

    xavier

    "Podnik" v Le Mans je díky svým pravidlům již třetím rokem naprostou ostudou automobilového sportu. Silně pochybuju, že to ta nová nějak změní…

    madtomas

    Minimalni limit na cas je blbost. Ale je fakt ze soucasna pravidla nahravaji dieslum – tento bod bych uvital.

    Honza U.

    a nemysleli tim zpomalit auta a ne udelat casovej limit ?:) protoze když snizej pritlak snizej vykon motoru a kdo vi co jeste on ten cas 3:30 by mohl byt realny bez nutnosti rici nesmite jezdit rychle

    roseti

    4asové omezení restriktory a já nevím co ještě. říkat závodníkům, aby jezdili pomalu…? O čem jsou automobilové závody? O tom, kdo má nabouchanější auto, ale přitom se bude po okruhu plazit? Závody jsou o rychlosti. samozřejmě ne na úkor bezpečnosti, ale je to o rychlosti. Já to vidím jako těžký nesmysl

    ....

    Je to správný. A vůbec: jedna pneumatická pistole by měla být na všechny stáje a dělal by se pořadník, přítlačná křídla bych zrušil úplně, to pro větší bezpečnost. A nasávání vzduchu? Vůbec zádný – na každý stroj jedna kyslíková bomba. Protě, když nasává moc, dojde mu kyslík a nedojede. Takže je to jenom na konstruktérech. A výfukové plyny se budou jímat do pyslíku a každý tým si je odveze.

    Jen tak dál, myslel jsem, že jenom u nás máme tak chytrý úředníky a funcionáře a koukán, že to bude asi druhem ne místem výskytu, jen tak dál

    demonGTR

    si se blbě vyspal viď??to už si i svoje prdíky mužu recyklovat :))))))))))

    ....

    no vidíš, to bych taky přidal: prdy závodníků se budou reckylovat, a mohou se použít jako palivo. Ale fazole budou zakázané jako doping. Hele, to bychom už pomalu mohli zrealizovat konkurenční Le Mans – Eko Mans

    Pavel

    Já bych ještě pilotovi zavázal šátkem jedno oko..to by vyšlo levněji, ne? A maratonci budou od příště běhat v jedný botě.

    ....

    a když bude řidič už slepý na jedno oko, bude mít 50% šanci, že pojede poslepu 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist