Microsoft namíchl Newyorčany

Auto jako marketingový nástroj se sice používá často, ale tentokrát to trochu nevyšlo.

Softwarový gigant zvolil k propagaci svého hudebního přehrávače Zune dost zvláštní metodu. Toyota FJ (na snímku), napěchovaná od podlahy po střechu výkonnými reproduktory, vyrazila minulou neděli do ulic New Yorku zahrát tamním občanům něco hip-hopu.

To by možná nebylo tak strašné, kdyby k tomu nedošlo ve tři ráno! Rozezlené oběti okamžitě založily webovou stránku www.wakeupmicrosoft.com, jejímž prostřednictvím se domáhají satisfakce. Na stránce je k vidění také video, z něhož je patrné, že hudba byla jasně slyšitelná i přes zavřené okno.

Nedivili bychom se, kdyby nedobrovolní účastníci hudební performance hned následujícího rána vzali útokem nejbližší Apple Store a vykoupili všechny iPody na skladě.

28.2.2007 9:48

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist