Na slovíčko s Honzou Šlehoferem

Rozhovor s českým jezdcem po sprintrally Vysočina.

Dojel jste 20.v celkové klasifikaci, 1. ve třídě N/2 a 2. ve skupině asi spokojenost, že?
Spokojenost je obrovská abych pravdu řekl z takovým výsledkem jsme ani nepočítali, jel jsem na Vysočinu s tím,dovézt auto do cíle a především se ještě pořád učit. Náš cíl byl hlavně dojet a neublížit autu ,po případě zúročit moje zkušenosti ze Šumavy a poprat se třeba i o stupně vítězů, nakonec to dopadlo tak ,jak to dopadlo. Největší radost mám ale z prologu kde jsme byli 10. absolutně a nechali za sebou mnohem silnější soupeře. Radost byla o to větší když jsme vyhráli třídu. Jeli jste s vozem Honda Civic Vti, jak fungoval a co technické závady?
Auto fungovalo na výbornou, Honda byla perfektně připravená. Co se týče technických závad tak žádné nebyly. Snad jen v pátek, před technickými přejímkami jsem měl možnost se s autem svézt asi 10 kilometru a trochu ve mne zamrazilo, když asi po pěti odjetých kilometrech začalo auto jet na 3 válce. Mechanici ale závadu odstranily během 5 minut. V bodce od svíčky zůstala voda po mytí motoru a auto na chvilku stávkovalo, ale vše se v servisu po přejímkách vyřešilo.Na Vysočině byl těžký povrch jak jste se s ním vyrovnal?
Ano, v Okříškách byl těžký povrch, ale Šumava byla o dost těžší. V pátek při prologu začal padat sníh a některé zdroje říkali, že přes noc má přijít sněhová bouře, tak jsem byl trochu na rozpacích, jelikož jsme měli jenom velké hřeby a ty na Šumavě moc nefungovaly. Ráno do prvního kola jsme ale vyjížděli jen na břečce, takže jsme se rozhodli pro OR32, ty se osvědčily jako super volba a prvních 6 vložek jsme se nádherně svezli. Byli jsem překvapeni jaké jsme jeli časy, na to, že jsme jeli naprosto v klidu a v pohodě a získali jsme i docela slušný náskok. Nebyl jsem ale spokojený sám se sebou, někde se dalo jet rychleji, ale ještě se musíme naučit odhadnout to správné tempo.A co krizovka, byla nějaká?
Krizovka žádná velká nebyla, snad jen při prudkém sjezdu na břečce a dobržďování do retardéru jsem spoléhal na to, že se auto zabrzdí na asfaltu, který byl pravě před retardérem, to se ale nekonalo a auto ne a ne zabrzdit,zatáhl jsem za ruční brzdu, abych se tam alespoň trefil, ale auto jelo jako na saních a ještě k tomu zhasl motor. Hned jsem začal startovat, ale nemohl jsem otočit klíčkem, protože u Hondy se musí zamáčknout a pak teprve jde otočit, to jsem si ale neuvědomil a mi tam nechali asi 25 vteřin, to nás štvalo, takže jsem si cestu k mému prvnímu vítězství trochu zkomplikoval a do posledních třech RZ byl náskok jen 8 vteřin povedlo se mi to udržet, takže spokojenost.Celkový dojem z Vysočiny?
Soutěž byla zvládnutá organizačně na výbornou, až snad jen na dlouhé čekání na start pátečního prologu. Povedlo se nám se Zbyňkem zajet myslím si dobrý výsledek, takže jsme oba spokojeni. RZ byly technické ale krátké,sedly mi výborně.Kam se chystáte dál?
Všechno je zatím v jednání, ale když všechno dobře dopadne tak bych se měl objevit v seriálu MČR v rallysprintech právě s Hondou. Především bych touto cestou chtěl poděkovat mojí rodině za obrovskou podporu jak finanční tak i psychickou. Taky všem sponzorům, Pavlíkovi Dreslerovi za Šumavu a redakci RELY.cz. Všem kteří se podíleli na tom, že sem tam kde sem. Patří vám můj obrovský dík.

Michael Daněk

10.3.2006 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist