Barumka – Live info: RZ 3 Pindula

Diego Gonzo a Paolo Pisani zůstali v příkopě.

Romanu Krestovi obtížné podmínky na Pinduli svědčily a zaznamenal další nejrychlejší čas. Na druhého Václava Pecha už má k dobru 17 sekund. Skvěle zajel i Michal Solowow, který byl třetí nejrychlejší a posunul se na čtvrté místo průběžného pořadí. O tom, že RZ nejvíce svědčila produkčním vozům, svědčí fakt, že nejrychlejší dvoukolka Martina Prokopa se musela spokojit až s osmým časem. Důležitou událostí byl defekt Václava Arazima, jež stál litvínovského matadora tříminutovou ztrátu. Velkou ztrátu zaznamenal i do té chvíle šestý Roman Odložilík poté, co sklouznul mimo trať. Roman Kresta (startovní číslo 1, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Snažil jsem se jet rychle, ale netušil jsem, že by to mohl být až tak dobrý čas. Kdybych věděl, jak budou vypadat cesty, radši bych zvolil media. Naštěstí jsem zvyklý i na takovém povrchu jet na slickách. Ještě pořád si zvykám na auto, určitě se dá jet i rychleji. Václav Pech (startovní číslo 3, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Na Pinduli bylo hodně vytahaného bláta. Obuli jsme intermedia, já bych to na rozdíl od Romana ne slicku tak neprojel. Jozef Béreš (startovní číslo 4, Suzuki Ignis S1600):
Slušovice byly dobré, ale Pindulí jsme se protrápili. Bojovali jsme sami se sebou i s autem, musíme kompletně předělat nastavení podvozku. Michal Solowow (startovní číslo 5, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Auto fungovalo dobře. Dali jsme slicky jako Kresta, já bych ale jako jezdec preferoval media. Když ale vidím Krestův čas, tak těžko říct, co bylo lepší. Zajel neuvěřitelně. George Tanev (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
První RZ byla výborná, druhou jsem jel mnohem opatrněji. Na cestě bylo mnoho vody, písku i nečistot a proto jsem jel opatrně. Pneu jsme nevybrali nejlépe, musíme najít lepší řešení. Václav Arazim (startovní číslo 8, Mitsubishi Lancer EVO IX):
V lese na Pinduli to vypadalo podle očekávání, tedy hodně bláta. Bohužel jsme hned po třech kilometrech měli defekt (levá přední pneumatika), museli jsme zastavit k výměně a ztratili hodně času. Marco Cavigioli (startovní číslo 9, Renault Clio S1600):
Pindula byla pro dvoukolky velmi těžká. Čas máme dobrý, ne perfektní. Ovšem je nemožné jet s předním pohonem rychleji. Měli jsme slicky, intermedia byly možná lepší. Vojtěch Štajf (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
Zvolili jsme suché pneu, na Slušovicích to bylo dobře, ale na Pinduli to chtělo aspoň prořezaný slick. Jednou nám to sklouzlo, zadkem jsme byli ve škarpě a zbytek RZ už jsem radši prodal. Martin Prokop (startovní číslo 11, Citroën C2 S1600):
Obuli jsme slicky, ale na Pinduli bylo tolik bláta, že bylo asi úplně jedno, co jsme obuli. Problém, je, že dvoukolka na takovém povrchu nestačí. Párkrát jsem zkusil zatáhnout, ale hned následovalo několik krizovek, tak jsem se na to raději vykašlal. Vladimír Barvík (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Už jsem vybral lépe. Na Slušovice jsem měl na předku obuté slicky a na Pinduli jsem přehodil dvě rezervní media. Myslím, že to tak bylo správné. Auto funguje dobře. Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Na Slušovicích byly suché dobré, na Pinduli ne Emil Triner (startovní číslo 37, Fiat Punto S1600):
Klouže to jako blázen. Přebrzdili jsme jednu odbočku a jak nám nešla zařadit zpátečka, museli nás nazpět tlačit lidi. Navíc mám problémy s převodovkou. Miroslav Jandík (startovní číslo 18, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Moc to klouže. Na Pinduli jsme dojeli Trinera a v tom závěru už ho nešlo předjet. Ztratil jsem tím maximálně pět sekund Dimitar Iliev (startovní číslo 19, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Na obou RZ máme problémy s turbem, motor ztratil výkon. Věřím, že to teď v servisu opravíme. Roman Odložilík (startovní číslo 20, Renault Clio S1600):
Chtěli jsme trochu zatáhnout, bohužel jsme sklouzli mimo trať a ztratili jsme tam tři minuty. Závod pro nás prakticky skončil. Enrique García-Ojeda (startovní číslo 21, Peugeot 206 S1600):
Velmi obtížné, velmi kluzké. Na Pinduli bylo hodně bláta, ovšem pro nás budou obtížné všechny RZ Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Hrůza, vůbec jsem se nemohl domluvit s gumama. Měl jsem obuté intermedia, ale nemůžu se na ně vymlouvat, protože na nich jedou i ostatní a mají dobré časy. Michal Bebenek (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Je to pro nás velmi těžké. Jedu tady poprvé a neznám tyto náročné RZ. Musím jet proto až příliš opatrně, jsou místa, kde to hodně klouže. Bryan Bouffier (startovní číslo 25, Peugeot 206 S1600):
Na Slušovicích jsem trochu chyboval, teď na Pinduli už to bylo dobré, i když pro dvoukolky to bylo v lesních úsecích velmi obtížné. Na předek jsem dal dvacítky, měl jsem dát měkčí slick. Jsem pořád překvapen, kolik je všude kolem trati fanoušků. Peter Gavlák (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Při výjezdu z lesa nás to na trávě stáhlo do příkopu. Lehce jsme se opřeli do stromu, ale nic vážného to není. Navíc nám zhasl motor, takže nám chvíli trvalo, než jsme se dostali na trať. Antonín Tlusťák (startovní číslo 27, Citroën Saxo Kit Car):
Hodně to klouzalo. Na Pinduli jsme obuli media a bylo to dobré. Milan Chvojka (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Dobré, ale musí se jet opatrně. Obul jsem měkký slick a na slušovicích nedobrzdil a byl mimo trať v místě co Tonda Tlusťák. Milan Pantálek (startovní číslo 29, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Ztratili jsme půl minuty v příkopě, v tom místě co vypadl Odložilík. Bylo to asi pět set metrů před přejezdem hlavní cesty na Pinduli. Grzegorz Grzyb (startovní číslo 30, Mitsubishi Lancer EVO IX):
Mám problémy s podvozkem, auto lítá po cestě, je příliš měkké. Nevím, jestli je to geometrií nebo zavěšením, teď v servisu to musíme změnit.

INFO:
Michael Honda – Lydie Vičíková (startovní číslo 40) odstupují kvůli technickým problémům
Diego Gonzo – Paolo Pisani (38) byli v příkopě
Robert Achs – Filip Langer (60) odstupují kvůli poloose. Pokusí se zítra pokračovat v rámci superrally.

Zdenda Balcar

26.8.2006 12:35

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist