„Přibližujeme se předním týmům.“

Po GP Velké Británie - Toyota

Jarno Trulli (11.): „Bylo nám už od začátku jasné, že budeme muset tvrdě pracovat, když jsme startovali ze zadní části roštu, ale i tak jsem si to užil. Na Silverstone není lehké předjíždět, ale i přesto jsem po startu a v prvních třech nebo čtyřech kolech předjel několik vozů. Vůz měl dobrou vyváženost a já jsem tvrdě bojoval po celý závod. Děkuji týmu za dobře zvolenou strategii, byli jsme schopni získat několik pozic při první zastávce v boxech. Je zde velmi těžké udržet krok s lídrem závodu, takže jsme ani nemohli očekávat umístění na bodovaných pozicích z pozice, ve které jsme se nacházeli. Nicméně jsem šťastný jak se svým výkonem, tak i s výkonem TF106B, protože to vypadá, že jsme konečně udělali krok vpřed.“Ralf Schumacher (nedokončil): „Byla to bohužel jedna z věcí, které se při závodění stávají. Všechno to začalo mým špatným startem. Ztratil jsem hodně pozic a dostal jsem se do provozu. Stává se to a v takovém zmatku nemá nikdo prostor. Kolem mě bylo hodně vozů, takže jsem přesně neviděl, co se stalo, a někdo do mě zezadu narazil. Roztočilo mě to a nemohl jsem zabránit tomu, abych vjel Markovy do cesty. Byla to závodní nehoda a nikoho nemůžeme obvinit, protože nikdo nedělá takové věci schválně. Je to ale už podruhé v řadě, co jsme měli špatný start, takže bychom se měli polepšit.“Tsutomu Tomita, šéf týmu: „V pátek byla atmosféra v týmu velmi dobrá kvůli výkonu vozu a pneumatik. Začalo se to kazit až když Jarnovi selhal motor v kvalifikaci a když dnes do Ralfa někdo narazil hned v úvodním kole. Znamenalo to, že oba naše vozy už byly mimo hru. V posledních několika dnech jsme tvrdě pracovali na zdokonalení startů, takže bylo překvapující, že byl Ralfův vůz tak pomalý a nemohl se dostat dopředu. Budeme muset zjistit, co se stalo. Je to škoda, protože  podle naší zvolené startegie byl jeho vůz těžší než vozy před ním, takže byl v kvalifikaci podal skvělý výkon. Věděli jsme, že s Jarnem jsme měli být agresivní a všechno pracovalo tak, jak jsme očekávali. Velmi dobře odstartoval a podle naší strategie měl zajet do boxů velmi brzo, abychom získali výhodu v dobrých časech, jaké jsme očekávali na nových pneumatikách. V první zastávce bylo vše v pořádku a dostal se před Coultharda. Zkusili jsme to stejné i ve druhé zastávce s Barrichellem a fungovalo by to, kdyby se nedostal do provozu. Jarno byl s vozem spokojený, mohl jet naplno a bylo téměř nemožné, aby jel ještě lépe. Jeho časy byly velmi povzbuzující, zejména ve druhé části. Rychlost vozů se tedy přibližuje rychlosti vedoucích týmů. Nyní se musíme snažit zdokonalit a být spolehlivější, abychom je dohonili.“

Pavla Francová

12.6.2006 9:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist